Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Miramei dpo 9-13 joku niistä. :D aika epätodennäköstä että olis vasta tuo 9 kun apteekin oma näytti sen mukaan jo dpo6 plussaa, ei oo edes mahdollista. Mut vähintään tuo 9 nyt luulen, että jopa 13, koska kp 18 oli selviä oviskipuja ja lämmötkin lähti siitä nousuun ja rinnat kipeytyi.
 
Viivanpaikoista(esim. pregcheckin testi)

Toisilla vain se viivanpaikka tulee selkeämmin näkyviin, johtuen virtsan koostumuksesta/epäpuhtauksista..eli - testeissä ei miun mielestäni mitään vikaa=)(ainakaan pregcheckin)

Leo81 - ONNEA KOVASTI!:heart:

..muidenhin testeihin puuuhkun++++++++++
 
Leo, onnea hirveesti!!! <3

Äkkiä oma päivitys ja tuun illalla paremmin. Mulla ei eilen tullut, ku sellainen roskishaamu ja sekin tosi haalea. Mietin oisko kuitenkin ollut myöh ovis ja vieläkin pienemmät päivät mitä aattelin ja ne haamut olleet niitä ovulaation jälkeisiä. Tiedä siitä. Tässä tämän päivän apteekin oma, tunnin päiväpissasta tehty ja tämäkin tuli vasta puoli tuntia pissaamisesta eli testiajan ulkopuolella.

 
Maimai: oon alkanut testailee aika ajoissa...:D mut viimeksi haalea plussa tuli näkyviin mun tuntemusten mukaan dpo 8 ja dpo 9 oli jo selvästi näkyvä haamulainen. Silloin kyllä ultralla todettiin, että todellisuudessa oli dpo ollut silloin jo 13. Olikin ilmeisesti ovis tuntemukset kiinnittymiskipuja. :D
 
Leo81Jes kiitos kiitos. Tarttee vielä koittaa ite malttaa, kun nyt meen dpo8 ja oviksen bongasin testillä eli tuosta päivästä aikas varma... Mut ei vaan malttais, mut ei tahtois turhaan hukata niitä testejäkään. Tuntemukset on joko menkkoja enteilevii taikka sitten kiinnittymiskipui... En oikee tie kumpaan kallistuisin. Toisinaan menkkakipuihin ja tosinaan taas niihin mahdollisiis kiinnittymiskipuihin.
 
Tsirpu: hienoa!!! voi kuvaa odotellessa =) :heart:

mä oon ihan sekaisin täällä vieläkin. mä oon nyppinyt kukkapenkkejäkin ihan fiiliksellä, joka on ollu niin vasten mielistä. närästänyt on koko päivän ja kusettanut. heti alkoi oireet kun väriä tikkuun sai. aamullahan heräsin ilman syytä krapulaan joka pisti testaamaan ennen huomista joka oli suunniteltu testi päivä. Aamulla on pakko tehä uusi testi, vaikka tummentumista ei päivässä tulisikaan. Ei pysty olla ja toivotaan, että saa huomennakin ihmetellä viivojen ilmaantumista :heart:

saakohan edes nukuttua. :D
 
maimai83: mä sain ovistestiin plussan ke, musta ovis tapahtui kuitenkin vasta pe eli noin 48h plussan jälkeen. Dpo 9 eli la testasin puhtaan negan vaikka mielestäni oireita oli ihan selkeästi. Ma dpo 11 testasin seuraavan kerran ja sain ihan selkeän haamun päiväpissasta 15 min pidättelyllä eli olin just käynyt vessassa, mutta sitten oli pakko yrittää jotain pusertaa, että sain testattua. Seuraavana päivänä testasin digillä "raskaana 1-2 viikkoa". Haamua jos siis metsästää niin kannattaa varmaan testata vasta noin dpo 10-11 paikkeilla.
 
Oon niin onnellinen Leo sun puolesta, jännään täällä kans hengessä mukana vahvempia viivoja. :)

Tässä mä tulisin nyt kuvien kera. Pahoittelen kuvanlaatua, koska käytettävissä sillä hetkellä ei ollut ku kännykkäkamera ja kuvausolosuhteet hiukan hämärät. Niistä saa kuitenkin olennaisen selvää.

Eka kuva, tässä tikku kastuu:
[/URL][/IMG]

Tässä hieman alle 5min:
[/URL][/IMG]

Testiajan päättyessä:
[/URL][/IMG]

Ja lopuksi täysin kuivuneena:
[/URL][/IMG]

Eikös se teidänkin mielestä oon mun vahvin pregcheckillä tehty haamu, vaikka hirvittävän vaalea tämäkin? :)
 
Ei ole ehkä noin leveä, tuo kuiva kuva on todenmukaisin noista ja muut kuvat rakeisuuden takia tekee siitä tollasen levahtaneen. :)

Kiitos Leo. :heart: Mua jännittää aika paljon nyt. Huomiseksi aamuksi on tikku odottamassa ja näistä testeistä kerroin miehellekin ja yhdessä mietittiin tuleeko viivaa vai ei. Lupasin panna aamulla tekstarin sitten, kun lähtee niin aikaisin hommiin. :D
 
malttamaton Okeis, elikkä huominen päivä ainakin pitäis sitte malttaa ootella. Eipä noita testejäkään ole kuin kaks kappaletta valmiina enkä ees muista kenen, mutta raskauskeijusta ne oon tilannut kevään aikana. Vaikka melkein tekis mieli testata. :D Mitä enemmän sitä ajattelee ettei testaa liian aikasin niin sitä malttamattomammaksi sitä tulee...
 
mä muuten tiesin heti kun pissa liukui tuon testiviivan yli, että nyt tulee kyllä viiva. oli heti erilaisen näköinen kuin noissa viivanpaikan jättäneissä testeissä. oli heti tumma. =) voi mitenhän saa nukuttua. mulla on yks sama liuska vielä ja apteekin oma. teen varmaan ne kummatkin aamulla ja sitten kipitän kauppaan hakemaan lisää. ei tämä tähän jää. digin tekoa vielä harkitsen. mulle kyllä riittää nuo viivat, viimeksi ei heti näyttänyt toivottua ja kaiken järjen mukaan oikeaa tulosta niin jäi hiukka kaivelemaan ja sitten piti ostaa vielä uusi. riittää ressiä jo noiden tikkujen kanssa :D
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83 ja Tsirbu
No niin sulla on sitten jo kokemusta malttamaton Tarttis varmaan nukkumaan niin se huominen tulis ja pääsis sitä päivää kuluttaan. Muutama päivä niin ne menkatkin sieltä voi ehtii alkaa ennen testailuu... Kumpa vaan ei alkais! Toisaalta vaan ei ole ihan niin korkeella toi oma uskokaan tähän niin kuin oli alku vuodesta. Noh, mut nyt pehkuihin!

Öitä kaikille!
 
Nimendi: kyllä mä sun viivan näen tuossa ekassa. hetken piti sitä kohtaa paikallistaa tuosta kuvanlaadusta johtuen. toisesta en saa sitä nyt näkyviin, mutta eka taitaa olla vaan parempi kuva. oliko siinä väriä?
 
herrijee kun en muistanut laittaa ollenkaan tämän päivän davidin liuskasta kuvaa tähän pinoon, tuossa tuo pc on kuivunut jo ja david on n 10min dippaamisesta. david oli pe vielä pelkkä viivanpaikallinen (selvästi kapeampi viiva) ja nyt näkyi selvästi haaleanpunainen viiva. kamerakännykkä ei oikein nyt sitä väriä hyvin välitä.

 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu

Yhteistyössä