Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

MiiJane..niin kurjalta kun tuntuuhin tämä sanoa..luulen siulla kemiallisen nyt olleen - yritystä pientä saattanut olla ja testit siksi aivan haalesti sen näyttäneet:hug:..
..ja menkatkin kun hieman jo myöhässä.

Itselläni meni näin: alkuun ensin ihan selkeä punainen viiva ja digi "raskaana 1-2" sitten alkoi viivanen haalistumaan, haalistumistaan ja tuhru vuotoa oli myöskin..muistaakseni vajaan viikon viiveellä menkat sitten alkoi.

Toivottavasati Luget saat..osa lääkäreistä on sitä mieltä, että niistä ei ole luomuyrityksessä mitään hyötyä - siis alkion kiinnittymisen kannalta.
..jos selkeästi labrakokein progesteroni vajaus todettu, sitten eri asia.
 
Viimeksi muokattu:
Mur-Mur Itsekin olen tuota mieltä, silti mieli ei anna täysin periksi.

Naikkarilla on syyksi sanottu mies, mutta itse tiedän, että miussa se vika taitaa olla.

Sairaanhoitaja jo minulle piti luennon, kuinka keltarauhashormoni pistää kehon sekaisin ym. Intin vaan, että nyt ne on saatava ja suostui maanantaille antamaan ajan. Toinen asia sitten on, antaako tk-lääkäri mulle Luget. Syitähän mulla on rutkasti: tiputteluvuoto ennen menkkoja, kemialliset jne..

Siihen mennessä luultavasti kiertokin alkanut alusta.
 
Avautuminen.. Mulla niiiiiiiin menee hermot noihin kolhiintuneisiin pregcheckin liuskoihin!! Kivaa, että ovat edullisia, mutta ne painaumat ja kolhut häiritsee testaamista (paitsi, jos testaisi silloin ku kuuluu :D :D ). Nytkään ei voi olla lainkaan varma tuloksesta, kun just tuon hailakan viivan alareunassa on aika miehekäs painauma. Höh. Katselkaa silti. :D

Onnea plussanneille ja jokaisen linkeissä näkyy kyllä haamut!!! <3

[/URL][/IMG]
 
Mur-Mur Itsekin olen tuota mieltä, silti mieli ei anna täysin periksi.

Voi ihuna, ymmärrän:kiss:

Naikkarilla on syyksi sanottu mies, mutta itse tiedän, että miussa se vika taitaa olla.

Älä ihuna ittiäis syyttele(äläkä miestäkään)noille asioille monasti ei vain voi mitään.: /
..ja mille saattaa voida, apuja löytyy: lapsettomuushoidot
Kurja kun miehesi on niin vastaan:(..toivotaan, etä mieli muuttuu päivien saatossa(lokakuuhun menessä)

Sairaanhoitaja jo minulle piti luennon, kuinka keltarauhashormoni pistää kehon sekaisin ym. Intin vaan, että nyt ne on saatava ja suostui maanantaille antamaan ajan.

Ei miulla ainakaan ole "kroppaa" sekaisin pistänyt.=)
Olenkin siksi juuri Luget lopettellut dpo12(tähän menessä plussa kyllä näkyis)ettei täti kovin viipyile.


Toinen asia sitten on, antaako tk-lääkäri mulle Luget. Syitähän mulla on rutkasti: tiputteluvuoto ennen menkkoja, kemialliset jne..

Toivon, että nyt jostahin ne Luget saat:heart:..jos niistä ei ole apuja, ei varmasti haittaakaan.(tämän tiedän itsekkin)

Siihen mennessä luultavasti kiertokin alkanut alusta.
.
 
Viimeksi muokattu:
2min dippaamisesta


3min dippaamisesta


4min eri huoneessa kuvattu (juu kyllä kiikutin moneen paikkaan :kieh:)


5min dippaamisesta


6 min


ja heti sen jälkeen muutaman minuutin kuluttua.


muokkasin valotusta kun oli nuo mun kuvat niin tummia. josko nyt näkyy jotain mitä ite siinä näin, miten niin epätoivoinen :LOL:


ja apteekin oma. en tiiä onko vain viivanpaikka joka mun pissaan reagoi huvikseen. ja dpo mahdollisesti se 8. viime perjantaina oli aamusta pientä veriviirua ja jomotteli . voi mä niin toivon, että tuo olis joku merkki mahdollisesti tulevasta plussasta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja Pamsku
Leo81 - omalla näytölläni näkyy yksi viivanen..odotellaans viel rauhassa - dpo8 ei yleensä näy testeissä kuin 1 viivanen:)
(harvemmilla siis 2)

..ja mie tosiaan tiedän tuon malttamattomuuden, satoja testejä dipanneena;)(siis oikiasti satoja yli 3veen aikana kun laskin eräs päivä:O)
 
Viimeksi muokattu:
Mur-Mur -- olet kyllä ihana. :) Löydät aina oikeat sanat ja jaksat lohduttaa, kannustaa ja antaa hyviä vinkkejä. Niin toivoisin sinun saavan pysyvän plussan.

Mä luulen, ettei miun mies halua keinohedelmöitykseen, koska silloin tuntisi itsensä jotenkin huonommaksi. Tämä on vain mun arvio. Toisaalta tiedän, että jos lapsi saisi luomusti alkunsa hän olisi aivan innoissaan. Hänelle tuo siis tavallaan kova paikka, ja aika yllätys. Hänen kolme lastaan ovat saaneet heti alkunsa, tosin ex oli kätilö, niin varmasti on oman kroppansa tuntenut suht hyvin. ;)

Minä taas aikasemmin olen tullut kaksi kertaa raskaaksi pillereiden aikaan. :) Kolmatta jouduin odottelemaan "huimat" 3 kuukautta, joka silloin tuntui ikuisuudelta. Siitä kohta 9 vuotta.
Tämä lapsi on antanut odottaa itseään ja pelottaa, että biologinen kello kohta pompsahtaa kyllä ylikierroksille. Mun äidillä alkoi vaihdevuodet 38-vuotiaana. Söi e-pillerin tapasia pillereitä, jotta hormoonit tasoittuisi. Muistan sen omasta nuoruudestani. Nyt kun mittarissa 36 vuotta, niin itseä rupeaa pelottaa. Mies on mua 8 vuotta vielä vanhempi.
Ei sen puoleen raskaaksi voi tulla vaikka 50-vuotiaana, jos hormoonitoiminta sen sallii. Mä pelkään, että omalla kohdalla rupeaa olemaan vimoset hetket. Siksi tuo jonossa olo on minulle niiiiiin tärkeetä.
Miehen äiti saanut kolmoset 45-vuotiaana ja isä ollut yli 50vee silloin. Eli hänen puoleltaan on toivoa.. :)

No olipas taas turinat. :)

Muoks: Nyt on kyllä selässä sellaset menkkakivut, että ei oo aikoihin ollut. Polttaa ja tuikkii tosi kipeesti. Yleensä ees selässä tunne..

MUOKS2: Hassua, tunnin pissasta sain aamuakin selkeämmän viivan/viivanpaikan. Tuossa testi märkänä vielä. Järki sanoo, ettei normaaliraskaus näin käyttäydy, mutta..

Aijaa.com - 10520302
 
Viimeksi muokattu:
jospa sitä nyt vaan malttais mielensä ja seuraava testi su tai ma aamuna. tää on ihan hullua kytätä noita testeja. testatkaa te muut vaan niin mulla on viihdykettä...:LOL: nyt olis kp 29...ehkä se dpo8 jos siihen maanantaihin jaksaisi niin sitten vois jopa jotain näkyä. mua harmittaa, jos tuo apteekin omakin antaa nykyään noin selviä viivanpaikkoja. HAiseva vastalause sille. no niin kauan kun ei sitä tuhrua tai vuotoa näy niin saa toivoa.
 
  • Tykkää
Reactions: MiiJane
Mun menkkakivut selässä helpottumaan päin --> siirtyvät mahaan. Vieläkin pinkkiä vuotoa, roikaleet puuttuu.. :D Yöks!

Mä soitan maanantaina Naikkarille uudestaan ja isken itseni kunnolla hoitoon. Voihan se olla, kun 2 ekaa kuukautta muhun tungetaan lääkkeitä, että saataisiin niinkin vauva alkuun.

Miehen lapset tulevat tänään (asuvat toisessa Pohjoismaassa) ja tytär sitten muuttaa pysyvästi luoksemme (lukio alkaa). Joten mä viettänen täällä aika paljon aikaa. :D Tosin omat lapset saapuvat ensi viikolla kotiin. :heart:
Tosin sitten täällä ei näy ketään. Lapset tulevat niin hyvin toimeen, että ovat ulkona ja lasteni kavereiden kanssa menossa mukana. Saadaan miehen kanssa vaikka pupuilu aikaa. ;)

Mä teen huomenna aamulla kasettitestin. Tänään mennyt luvattoman paljon testejä. :D Odotan jo maanantain lääkäriä..
 
Miullahan tuli muutama kierto taaksepäin tällainen Apteekin omalla
(muistaakseni dpo8 tai 9 tunti dippauksesta)

(Kuvaa ei saa suurenneltua..mutta punertava, leveä viivanen siellä oli)
..ja sitten loppudippaukset jotain vain olematonta viivasta..

Vuoto viivästyi ja vuoteli kipuillen kovasti - uskon olleen kemiallisen.
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä ihmeellistä, että noita kemiallisia noin paljon tapahtuu. Ootko käynnyt lääkärissä? Eikö ne Luget auttanu vai eikö sillä kierroksella niitä ollut?

Sinulle, jos kelle toivoisin plussaa. :) Olit täällä jo, kun saavuin n.neljä vuotta sitten. Aina jaksat uudet toivottaa tervetulleiksi ja kannustaa muita. Moni ei moiseen pystyisi, nostan hattua. :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Miijane - tässä miun eka viesti 25.2.2009 tuonne 40+ pinoon
(ei ihan neljää vuotta vielä tule, reilu 3)

Hei kaikki!!

Mites tämä teidän porukka toimii..

Minusta hieman:

Kesällä tulee mittariin 44v.
Lapsia entuudestaan-v.87 ja 04
..on mieskin;) ja koirulainen..

Torstaina lähtee kierukka poijjes ja alkaa minullakin jännät paikat..jos vielä raskautuisi ja luomusti..

Mitään hoitoja en halua, jos ei luomusti tärppää tyydyn näihin kahteen ihanaan lapseen

Minulla ei ole laisinkaan ollut Mirenan laiton(alkutiputtelua tosin oli)jälkeen vuotoja..mutta nyt tammikuussa-09 oli todella runsas ja kesti 7vrk.(raskaana en ole)

Kiertoja en siis oikein tarkkaan tiedä ja ovistikut onkin jo valmiina jemmassa(raskaustestien kera)

Miulla kierron puoliväli ja kuukautiset eivät juurikaan eroa toisistaan näin kierukan kanssa, yhtä kakka olotila molemmaisilla :/..vatsaa kramppaa ja supistaa koko ajan, olo tuskainen ja pullea.

..mutta nytpä se riesa lähtee ja katsellaanpas sitten onko meille vielä haikara tuomassa pikku nyyttiä-kenties ..jos ohitse lentääpi, koetetaan asia hyväksyä..ikää kun jo on..

mur-mur



Varsinainen kuumeilu alkoi kun kierukka läksi veks helmikuun 26pvä -09 ja ekan oviksen bongasin testein maaliskuun puolenvälin tietämillä.

Voi voi, kovin oli miulla kovat odotukset silloin..:)

MiiJane
..ihmettelit syytä kesken mennneisiin raskauksiini?..kyllä se on tuo ikäni varmaan iso tekijä.
..eka tärppi 26.12.2009 muuttui keskeytyneeksi keskenmenoksi(rv8+2)siitä viikon päästä lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa kun vuoto ei itse alkanut ja kestänyt en olla sellaisessa "välitilassa".:ashamed:

Loput 3 olleet kemiallisia ja vuotaneet poijjes välillä: rv4+3-5+6
..näistä kaikista kolmessa kävin HCG määrityksessä ja arvot välillä 48-78(paitsi kkm arvo rv6+6 n. 5000)..viimosesta kemiallisesta 7/2011 en enää jaksanut labraan mennä: /)

Olen myöskin Rh-miinus verinen, joten Anti-D piikin myöskin käynyt aina hakemassa - viimeistä kemiallista lukuunottamati.
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin muistelin, että olisit ollut täällä jo 2008. Kai itselläkin menee jo vuodet sekasin. ;)

Toivottavasti saat vielä käärön syliisi. :)

Omasta vuodosta. Vuotoa on, mutta se on vaaleanpunaista ja ei ollenkaan ns.kunnon verta. Ihme lierua. Tulee jonkun verran, ei kamalasti. Maha on kyllä menkkamaisen kipeä.
Huominen on varmaan kp 1, jos näillä eväillä mennään.
 
Kyllä en taida olla sen sitkiämpi kuin moni muukaan, täällä paljon samantyyppisiä tarinoita naisilla..ja toisilla vielä raskaampia menetyksiä.:(

..ja miun sitkeyttäkään ei palkittu..elokuussa mittariin 47v joten miun saldoksi jää lapsirintamalla: 2 ihunaa lapsosta:heart:
..ja oikiasti - EN osaa olla katkera(en muillekkaan heidän onnistumisistaan)..suruinen toki hieman omasta tilanteestani:'(..ja haikiakin olo kun miulle tärkeä pino(40+)jätettävä tässä joku päivä..*huoks*

Mutta..elo jatkuu, näin se vaan menee:)
Ps. Ei, vasta v. 2009 aloin kirjoittelemaan tuonne 40+ pinoon..olen saattanut kommentoida joissahin pinoissa aiemminhin..mutta en kyllä mielestäni vielä 2008?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä