Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

MiiJane - mie kärtin Luget ihan TK-lääkäriltä..kirjoitti ensin Primolut nimistä(synteettinen keltarauhashormoni)se on TK-lääkäreille tutumpi, Luget ei ollunna ainakaan tälle omalle lääkärilleni tuttu lääke..ja pyysin sitten kirjoittamaan juurikin noita Lugeja.

Miulla pysyi aina Luge kierroilla kaikki tuhruilut poissa, luteaalivaihe kumminhin ilman niitähin tuon 14vrk.

Itse sain niillä helpotusta myöskin vahvoihin PMS-oireisiini.
..ja alakertakin oli niin mukavasti kostea, ei rutissut kuivuuttaan:whistle:;)

Lopetin Luget yleensä dpo11 tai 12 jos ei tärppi ollut käynyt, miulla ne viivästyttivät uuden kierron alkua, esim: jos lopetin Luget dpo12 tuli täti kylään vasta dpo16-17
..juu ja käytin Lugeja siis vaginaalisesti.

Kopaiseppa pyydellä sieltä omalta lekurilta tai miksi ei Naikkarin lääkäriltähin(heille ehkä tutumpi lääke onkin)

Käyttötarkoitukset:

- Vaihdevuosien aikainen hormonikorvaushoito liitettynä estrogeenihoitoon

- Kuukautisia edeltävä oireyhtymä

- Toiminnalliset vuotohäiriöt

- Keltarauhasen vajaatoiminta

Vaginaalista hoitoa (emättimen kautta) käytetään vaihtoehtoisesti oraalisen (suun kautta) hoidon sijaan erityisesti keltarauhasen vajaatoiminnan yhteydessä.


Tokihan se valuu pikkasen aina pöksyyn(käytin pikkuhousun suojia)
..ja se mikä siinä kurja vielä - tulee aika paljon R-oireiden tyyppisiä tuntemuksia:|
(suurimmalla osalle käyttäjistä näitä tulee)

Itselläni..
-maha turposi palloksi ja oli kovasti "tuntemuksia(aivan nivusissa tai alamahalla)
-huimausta/huonoa oloa
-rinnat kipeytyi enämpi, kuin EI Luge kierrolla
-alakertahin turposi ja hieman arka
- lämmöt nousi EI Luge kiertoa korkeammiksi
..tässä muutamia oirehia..

Miulla "tuntemuksia" oli parilla ekalla kierrolla kovasti ja sitten jäivät pois(lämpöjä nosti edelleen)
..lämpöjä siis tosiaan nostaa myöskin jonkin verran.
(esim. miulla oviksen jälkeen lämmöt n. 37.1-37.2/Luget kun käytössä: 37.3-37.4)
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbu Mulle teki toi cb.n plussatesti kummallisen viivan häviimisen kanssa n. 20 min jälkeen. Ihan blankoks meni ja sillon olin kyl ihan vahvasti raskaana.
Ihanan paljon plussia ja viivoja kaikilla, kesä taitaa olla hedelmällisintä aikaa taas tänäkin vuonna :heart:
 
Leo81 mulla on apteekin testi antanut joskus haamua mutta on tullut vasta testiajan jälkeen,eli jos siihen haamu on tullu testiajalla niin minä kyllä luottaisin.

Miramei onhan toi viiva noille dpoille ihan selvä :) onnea!

Nyt vielä miettiny tota omaa viivaa. mites se meni jos olis kemiallinen? pitäskö ton viivan olla jo parissa päivässä hävinny? ja oliko se niin et ei pitäs vahvistuu enää jos on kemiallinen?
 
Miramei,leo,tsirbu,jossu(oliko vielä muita) teillä niin selvät viivat =) Oikeen hävettää tukkia näitä omia tänne :D Mut tässä tulee tän aamun,pissan väriki oli niiiiiin hailakka että laimeaa oli! yö meni kyllä vettä juodessa ja noin 4-5n aikaan piti vessassaki käydä. Mutta silmiin viiva erottuu selvemmin kuin eilen mutta kuvaan hankala vangita.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
siinäpä kuvia. silmiin livenä erottuu pientä punerrusta =)
kun en ovista bongannu niin nyt ois "oikeaoppisesti" laskettuna dpo10...
 
Viimeksi muokattu:
Piuu: ihan kuin tuossa viimeisessä jotain näkyis, puhelimella näky paremmin. nyt kun tulin koneelle niin en oo ihan varma. Toivotaan vahvistumista.

mä en uskalla käyä ostamassa uutta apteekin omaa... jännittää pirusti. pelkää, että oli joku maanantai kappale. onneksi ei aikaisemmin oo tuollaista itelle tullu. ja tosiaan se näkyi jo siinä 3min kohdalla, mutta en oo varma sainko näkymään kuvaan kun heijasteli se muovi, tuo eka kuva on reilu 4min dippauksesta. Joten eikös se ole vielä testi aikaa...:popcorn:
 
Huomenta!
Palaan taas uuden cb:n testin kanssa, joka on aamupissasta tehty. Niinku sanoin aiemmin, mun testit on näyttäneet päivä- tai iltapissasta vahvinta haamua ja nyt on maksimissaan vasta se dpo7, mutta tämänaamuiseen testiin uskallan ehkä jopa luottaa, toisin kuin eiliseen, koska viiva oli päiviin nähden poikkeuksellisen vahva.

Tämä testi käyttäytyi mun mielestä oikein loogisesti, niinku tässä kohtaa pitäskin, jos jotain ois näkyäkseen. Kastumisen jlk ekan minuutin aikana ei näkynyt mitään (vaikka tuo yleensä antaa heti sen pissaviivan), parin minuutin kohilla näin jo jotakin ja viiva tuli selkeämmäksi testiajan loppua kohden ja näen sen siinä vieläkin, vaikkakin hyvin haaleana.

Mä tein hätähousujen iloksi taas kunnon kuvapaketin. :D Alla:

[/URL][/IMG]

Ps. Leolla ja piuulla näen kummallakin aivan haaleat haamut! <3

Pps. Tässä tunti testaamisesta. Vieläkin näkyy.
[url=http://aijaa.com/0090510518704]Aijaa.com - 10518704[/URL]
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Tsirbulainen taitaapi olla pieniin päin. WOW!! Onnea.

Itselle kolahti kasa testejä postitse (tuli muuten tosi nopsaan Briteistä). Päätin sitten tehdä toooosi herkän (10) testin ja paska siihen tuli heti haalea viiva. Mutta mutta, aamulla pyyhkiessä hieman taas vaaleanpunertavaa. Eli ei kai tässä raskaana olla.

Naikkarille voin soittaa yhdeltä. Kiitos Mur-Mur infostasi. :)

Nyt mä lähden aamusaunaan ja yritän olla ajattelematta tuota testiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
MiiJane ei niitä tooosi herkkiä testejä kannata ees käyttää ku ne on ihan ihmeellisiä.. Jos on raskaana nii saattaa näkyä viiva tosi huonosti verrattuna vähemmän herkkiin.. Ja sit minusta monissa nuista on se viivanpaikka.. Mutta en siis sinuna vielä luopuis toivosta??
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiiJane
MiiJane ei niitä tooosi herkkiä testejä kannata ees käyttää ku ne on ihan ihmeellisiä.. Jos on raskaana nii saattaa näkyä viiva tosi huonosti verrattuna vähemmän herkkiin.. Ja sit minusta monissa nuista on se viivanpaikka.. Mutta en siis sinuna vielä luopuis toivosta??
Kiitos kannustuksesta. Jotenkin vaan sellainen tunne, etten ole raskaana. Huhti-toukokuussa, kun olin raskaana alavatsassa oli sellainen paineen tunne. Nyt ei mitään. :(
Mä tilasin noita testejä ihan urakalla.. :D En kehtaa edes miehelle näyttää. Ihmetteli, mitä posti toi, kun ovikello soi. Onneksi tuli myös mun ripsiseerumi, niin pikkasen huijasin. Tosin en mä aio salailla noita testejä, mies tietää, että tää on "harrastus."
Ai niin, eilen illalla otin puheeksi noi Luget. Sanoin soittavani Naikkarille. Mies jossain vaiheessa snoi, että soita vaan. No kysäsin sitten vielä, mitäs mä sanon. Mies sanoi, että saan sanoa, mitä haluan.
Hahaa, äsken sitten sanoin, että saanko oikeasti sanoa, mitä haluan. En saa ylittää valtuuksiani. :D Hahaaa.. Voi kunpa se suostui nyt hoitoihin. Tosin nyt hänen peruste on se, että koska raskaudun todistettavasti, niin ehkä vikaa onkin nyt enemmän minussa. Ja tämän mä aion sanoa Naikkarille tänään. Haluan ne Luget. PISTE.

Tässä vielä kuva juuri dipatusta testistä. Alle 2min tuossa. Viiva näkyy edelleen. Elikkä oliskos kyse kemiallisesta? Tarkoitan, kun noita haaleita viivanpaikkoja/viivoja tullut jo neljään eri merkkiseen testiin.

Aijaa.com - 10518893

MUOKS: Vuoto on lisääntymään päin. Ei verta vielä, mutta pyyhkiessä vanhaa verta. Katsotaan muuttuuko 31/28 pian kp 1`seksi.

MUOKS2: KÄÄÄÄÄÄÄK.. Tein sitten kasettitestin (25) ja tämä kuva heti tippojen jälkeen. En ole uskaltanut käydä katsomassa nyt 2 minuutin jälkeen.

Aijaa.com - 10518979

2min:

Aijaa.com - 10519011

N.10min
Aijaa.com - 10519064

Aika paska fiilis.. Vuotoa ja hailakoita viivoja. :(

Tässä ne jo kuivuneina.
Aijaa.com - 10519196

Puoli tuntia pitäisi vielä odotella, että voi soittaa Naikkarille.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Solene
Leo ja Piuu molemilla näen hailakat haamuliinit :heart: Tsirpun testi näyttää mielestäni jo oikeen plussaa:heart:! MiiJanen kasettitestissä näen myös haamun :heart:

Minä myös taidan olla oikein Hätähousu:whistle: Tänään dpo7 ja tein herkän OneStepin liuskatestin.... Ja olen näkeväni siinä muka jotain... :D Kertokaas nyt mielipiteenne vai onko tää taas sitä että silmät näkee omiaan....
 
MiiJanen,Tsirbun ja Solenen testeissä nään selvän haamun :flower: ja olihan sinne tullu myös taivaanrannanmaalarin testi (kone ei eka näyttäny kaikkia tekstejä) eli siinä kans nään =)
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa Jossu!!! Tarrasukkia matkaan!

Tuosta mun viivasta -- eihän se normaalia ole, että pvästä toiseen tuommonen vilkkuu. Yritys hyvä kymmenen. Toisaalta, ei oo vuoto lisääntynyt aamusta -- samaa vaaleanpunaista ja ruskeata vuoronperään.
 
Here I am, again.

Mahtaakohan Sofi One Stepin erittäin herkät liuskat näytellä omiaan, onko teillä kokemusta niiden luotettavuudesta? Eilen sain vahvan viivanpaikan , tänään oli jo hieman väriäkin.. Sain viivat tallennettua hyvin kameraankin, mutta tietokone sanoi edellisiltana sopimuksensa irti, joten en saa kuvia toistaiseksi näytille. :( Tänään on vasta kp26, joten himotestaaja on jälleen päässyt vauhtiin. ;) Oviksen ajankohdasta ei ole havaintoa, tämä kierto on mennyt lähes jatkuvien alavatsakipujen kanssa..
 
Jossu Mulla on maanantaina klo.10 lääkäri. Haluan veritestiin ja ne Luget. Ennen en lähde sieltä minnekään. :D

Huomen aamulla teen uuden kasettitestin, sekin kertoo paljon. Voi kunpa tuhruttelu loppuisi ja viiva vahvistuisi. Vielä vuotoa ei voi sanoa menkkavuodoksi. Haalean vaaleanpunaista nestettä (ihan lierua, :kieh: siis sellaista laimeen näköistä vettä, jossa olisi hieman vaaleanpunaista väriä seassa) ja vielä on siis hitusen toivoa, vaikken raskauteen uskokaan.
 

Yhteistyössä