Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Siis tiettyyn rajaan joo. Mut on se nyt mun mielestä vähän höhlää ruveta zoomailee ja muokkailee ja pienentelee ja suurentelee, jotta voi todistaa että toinen viiva on puolimilliä liian vasemmalla? :D Mun mielestä toi oli ihan selvä haamu - eikä enää ihan pelkkä haamukaan! Mielummin sitä varmaan itse tekis toisen testin varmistuakseen, kuin kuuntelis monta sivua analyysejä siitä, miten toi testi EI voi olla oikeassa, koska se toinen viiva nyt vaan ei ole just prikuulleen siinä kohtaa, missä se normaalisti optimaalisesti oli! :O
Samaa mieltä!
 
Mä oon seuraillut tätä palstaa aktiivisesti vauvakuumehouruissa, ja toivon että itsekin saan tänne joskus kuvan testistä linkittää...

MUTTA nyt piti tulla kommentoimaan kun on mennyt niin analyyttiseksi! Naiset hei :LOL: Tarviiko niitä testejä ruveta noin tulkitsemaan? Oli miten oli, niin eikö voi iloita toisen viivasta - oli se sitten haamu tai ei - ja toivoa että seuraavan päivän viiva ei olekaan enää niin haamu, tai millin väärässä suunnassa! :LOL: Huomennahan se sunilla selviää, oliko testi totuudenmukainen vai ei.
On olemassa suutari-versioita myös raskaustesteissä, joten miten tulee edes mieleen alkaa analysoimaan sitä, jos se toinen viiva nyt on millin tai puoli eri kohdassa, kuin muissa?
Miksi P12 on ottanut niin asiakseen nyt todistaa että tuo testi näyttää väärin? Tai siis lähinnä tarve todistaa, että on itse järkähtämättömän oikeassa.

Anteeksi nyt vaan, aika absurdiksi mennyt tämä keskustelu ja todistelu siitä, kuinka oikeassa sitä itse asiassa ollaankaan..mitä sitten! Oikeassa tai väärässä, huomennahan se selviää! :D
Juuri näin. Varsinkaan kun se vahva viivanen eikä todettu sydämmensykekkään vielä takaa sitä, että vauvan saa syliin asti. Ei millään pahalla P12, mutta kokemusta valitettavasti on. Toivo ei silti saa kuolla ja ei se palstalta tuleva kannustus ja myötätunto ole ollenkaan pahitteeksi!
 
Viimeksi muokattu:
P12
Eikös oo aika hyvä merkki ettei tuhruta, voihan se olla ettei vielä näy testissä kuin viivanpaikkana ja alkaa siitä vahvistumaan. Etenkin jos oviksesta ei ole tarkkaa tietoa. Edelleen toivon sua odottajien puolelle jo tästä kierrosta..

Eipä meillekään plussa mitenkään helposti tai nopeasti tullut joten tuntuu aivan käsittämättömältä miten eräät täällä rääpii päätään. En kenellekään toivoisi samanlaista kemiallisten kierrettä enkä tosiaan kaipaa miramein kaltaisia muistutuksia keskenmenon mahdollisuudesta, aivan kuin se ei muutenkin olisi jokapäiväinen pelko ja tulee olemaankin koko raskauden läpi. On kyllä niin keskenkasvuisia avautumisia eräillä täällä palstalla ettei voi kuin ihmetellä.
 
Sunflower11
Onhan se hyvä merkki. Rupee vaan ärsyttää kun vois joko a) näkyä raskaustestissä plussa tai b) alkaa ne menkat.
Toki mä toivon edelleen ekaa, kun "oireet" mitkä varmaan on keksittyjä -.-
Harvemmimpa mulla mitään oireita on ees, tai en kuvittele, mut pari päivääki ollu semmosta kuvotusta jos ei syöny oo..

Oviksesta ei tosiaan tietoa, kun viikon testasin, ei tullut selkyyttä tai no viiminen testi oli jo paljon vahvistunut et ois voinu sit lähipäivinä olla, eli ihan kuun alussa varmaan sit. No.. testejä on viel pari, testaan aamuisin.. eli huomenna uudestaan.
 
Mun mielestä P12 ottaa täällä asiat vähän turhan raskaasti ja hlökohtaisesti. Onko nyt kiva olo, kun olit oikeassa? Onhan näitä "vääriä plussia" ollut, mutta en ole törmännyt vastaavan kaltaiseen tyrmäykseen ennemmin!

"Eipä meillekään plussa mitenkään helposti tai nopeasti tullut joten tuntuu aivan käsittämättömältä miten eräät täällä rääpii päätään."

Eräät, ainakin minä, olen sitä mieltä että pätemisesi tuosta testistä oli jopa noloa.

"En kenellekään toivoisi samanlaista kemiallisten kierrettä enkä tosiaan kaipaa miramein kaltaisia muistutuksia keskenmenon mahdollisuudesta, aivan kuin se ei muutenkin olisi jokapäiväinen pelko ja tulee olemaankin koko raskauden läpi."

Aikaisemmin tuossa moitit että ihmiset laskee kemialliseksi "kaikenmaailman viivanpaikat" jne.. Kukaan ei ole sanonut että toivot kemiallisia kenellekkään, oliko tämä Sunflowerin tapaus nyt sitten mielestäsi kemiallinen vai miksi otit kemialliset puheeksi tähän? Miramein maininta keskenmenostaan oli ihan hyvä muistutus, että ei mikään ole varmaa vaikka viiva olisi missä hyvänsä, joten turha yhdestä millistä olisi ollut nipottaa.. Se, että sen joku palstalla sanoo etukäteen, ei tee sitä pettymystä ja surua vähemmäksi. On lievempiä tapoja ilmaista mielipiteensä, kuin alkaa väittelemään.. Kaikki varmasti pelkää keskenmenoa jonkinverran, mutta se on typerää. Asialle ei mahda mitään, mutta ei se keskenmenon pelkääminen ja stressaaminen varmasti auta asiaan.


"On kyllä niin keskenkasvuisia avautumisia eräillä täällä palstalla ettei voi kuin ihmetellä."

Mielestäni jos näin väität, olis reilua että sanoisit ketä tarkoitat. Jos Miramein avautuminen oli mielestäsi keskenkasvuista niin en ymmärrä. Miramein teksti oli ihan asiallinen..
 
Komppaan Naspulaa, ainakin osittain. Mikä jottei asioita voisi puheeksi ottaa, mitta tilannetaju on hyvä säilyttää etenkin, kun kuvapostauksiin liittyy niin suuria henkilökohtaisia tunteita. Aivan hyvin olisi voinut kertoa toivovansa, ettei ole värikertymää, eikä lähteä viivottimella niitä mittaamaan. Itse en muuta kantaani viivan sijainnin vaihtelusta, koska ei tuo tehdaskamakaan voi aina sataprosenttisen identtisiä tuotoksia tuottaa ja omat kokemukset tukevat tätä kantaa.

P12, minunkin mielestäsi edellinen kirjoituksesi oli hieman asiaton ja saattaa loukata useitakin meistä, sillä tuo oli niin suurpiirteisesti silmiä pyörittelemällä tästä porukasta kirjoitettu. Muistuttaisin, että olet ollut valtaosan kanssa aivan samassa tilanteessa, eikvätkä kaikki kerro aivan yhtä avoimesti yrityshistoriastaan. Siltikin, olen vilpittömän iloinen sun upeista viivoista toivotan ihanaa alkanutta raskautta muiden plussanneiden parissa! :)

Olisi tosi kivaa ketään tuomitsematta yhdessä täällä jännittää, vaikka kaikki vaihtoehdot huomioitaiskiin, harkintaa käytäen tietty. :)

Mulla on ehkä max dpo6 ja siitäkin huolimatta pissin tikkuun, myös tänään. Oon pidätellyt ja pian lampsin apteekkiin.

Kivaa päivää kaikille ja sori mahd kirjoitusvirheet, joita en ehkä huomaa kun kännyllä kirjoittelen.
 
P12
mitä jos laitatte nyt vaan niitä haamukuvia tänne, siihenhän tämä pino oli tarkoitettu eikä P12:n lynkkaamiseen? ;) :D

saa laittaa vaikka privana viestiä jos jutella haluaa asioista tai on ottanut itseensä mun teksteistäni mutta mä en tässä pinossa aihetta enää aio jatkaa, eiköhän tämä ole tosiaan niitä testikuvia ja niiden analysointia varten perustettu :)

Kovasti lähettelen plussatuulia haamuilijoille :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: suski90 ja Leo81
ei jumankauta teiän kanssa!!! :LOL: ihan outoa hyökätä yhen ihmisen kimppuun kun nyt sattu olemaan oikeassa!!! ja hitto väitinhän minäkin ihan samoin. Mun mielestä pitää sanoa ja näyttää mihin epäilyksensä perustaa!!!

tää nyt taisi olla suurempi ongelma muille kuin ite Sunflowerille!!! Toivotaan, että viiva vielä tulee oikeaan paikkaan, koska selvästi noissa P12 kuvissa se viivanpaikkakin näkyy siinä oikeassa paikassa ja tummana, ei vaaleana kuin noissa testeissä on tapana olla. Joten Sunflower, t ivotaan, että tuhru pysyy poissa ja saat pian se toivotun viivan :hug: Jospa tuo viiva vain enteilee sitä, koska oli se aikas selkeä viiva.

miramei: kyllä se P12 varmaan tietää, että se keskenmeno ja lapsen menetys on mahdollista ihan milloin tahansa sen plussan jälkeen. Niinkuin me muutkin, ilman että siitä tarvitsee tuolla lailla muistuttaa. en ymmärtänyt nyt sun pointtia yhtään.

Mut jos ei pysty kestämään sitä totuutta, että ne viivat ei välttämättä oo oikeanlaisia tai oikeassa paikassa niin miksi edes laittaisi tähän pinoon kuvia? sitähän varten tämä on. vai oonko ihan väärässä, meillä suurimmalla osalla kun ne viivat on ollu ihan jotain muuta kuin plussaa : /

no mä ainakin odotan niitä haamukuvia ja tuolla on mullakin useampi kuva missä viiva on suurinpiirtein samassa kohtaa kuin tuossa kauhean haloon saaneessa testissä. jotta analysoimaan vaan. tänään en jaksanut vielä pissiä tikkuun kun ei mitään eilenkään tullut. tuo daviidin viiva mua enemmän nyt mietityttää.

Jospa mä lopetan tän pms paasauksen tähän ja ilahdutan sillä meidän perhettä. täällä nimittäin nousi akka väärällä jalalla tänä aamuna. :mad:

Leo kp 28 vuotoa odotellessa ketutuksesta päätellen.
 
Laitoin P12 yv:tä, mutta sen verran haluan vielä puolustella, että en missään kohtaa sanonut, etteikö täällä saisi spekuloida haamuviivoja! Täähän nimenomaan on se foorumi sille.
Kuitenkin, jos hyökätään agressiiviseen sävyyn vain siinä mielessä, että voidaan todistaa oma kanta ainoaksi oikeaksi ja unohdetaan empatia täysin, menee siinä raja. Tää on herkkä asia, varsinkin jos lapsettomuutta on ollut pitkään.

Rakkautta siskot :heart:
 
Naspula näyttää ymmärtäneen pointin, eli:ei mikään ole varmaa vaikka viiva olisi missä hyvänsä, joten turha yhdestä millistä olisi ollut nipottaa.. Tuki on se, mitä monikin tältä palstalta hakee, ei tarvi polkea ihmistä lyttyyn. Juuri sen vuoksi kirjoitin provosoivasti, jotta P12 ymmärtäisi, että kuvien muokkailu jne ei muuta totuutta lopputuloksesta, se selviää ajan kanssa. Kannustettaisiin kaikkia viivoja, hieman haaleampia ja aivan selviä siihen samaan tulokseen; vauvaan. En todellakaan toivo sinulle muuta kuin pelkkää hyvää.
 
miss_piggy
Ite en tänne oo laittanu vielä ainuttakaan kuvaa enkä laita ennenku oikeasti näkyy se toinenkin viiva omalle silmälle selkeästi. Eli en viiti tänne laittaa muiden analysoitavaksi kuvia joissa ei oikeasti näy mitään toista viivaa, enkä halua että mun olemattomia viivakuvia aletaan muokkailemaan, ja väittelemään että näkyykö viivaa vai eikö näy :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa ja Peity
Täytyy hieman leikitellä tulella. Itse tein tänään haamujen esi-isän ja melkein ovisplussan :D (Että se siitä kärsivällisyydestä, tänään pitäs olla dpo9) Ongelma on siinä, etten
ole saanut yhtään negaa kkm jälkeen... en edes menkkojen jälkeen. Menkkoja ennen verikokeen
hcg oli 11 ja tämä kohuttu pregcheg heitti sillon ruutuun selkeän viivan ja esitti viivaa tosiaan
vielä menkkojen alettua(2kk kkm). Mulla on nyt kaksi teoriaa (saa äänestää todennäköisempää tai sitten tuota kolmatt :D ) :
1)minullla on nyt toinen ovis ja r-testi reagoi siihen myös
2)haamulainen ja ovistesti näyttävät uutta raskautta :)heart:)
TAI sitten
3)jotain ihan muuta

Ovisplussan siis sain kp 19. Ja sen jälkeen viiva on haalennut ja nyt taas voimistunut. Pcota ei ole. Keskenmenosta on melko tarkalleen 3kk.

Tässä vielä kuva:
Aijaa.com - 10513483
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74

Yhteistyössä