Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

P12 mielestäni noista sun lisäämistä kuvista ei voi päätellä yhtään mitään. KOntrolliviivat kyllä menee päällekkäin mut muuten ei sitten täsmääkkään. Se tarra missä lukee hcg alkaa testeissä ihan eri kohdista. Ja kun samalta liukuhihnalta tulevat niin eihän ole mahdollista. vai mitä? Kuvasuhteet siis ihan erit testeissä ja ei voi niin vaan verrata.

Sori kun tunkeudun ulkopuolisena mut nyt oli pakko kommentoida. Itsekkin kyseisellä testillä muutama viikko sitten plussannut.

Onnea siis sunnis :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: LiLy_ ja suski90
Mä tein uuden testin (saman kuin eilen) ja sain heikohkon viivan heti näkyviin. Ainakaan märkänä kameran kuva on niiiiiiin heikko, että minä odottelen kuvineni.

Hassuinta, että näen sen selkeämmin kuin eilen, mutta en saa kunnon kuvaa.

En tiedä, uskaltaako tässä toivoa vai ei. Menkat on karussa, mikä sinällään hyvä. :D

Ei tässä kyllä näy, vaikka luonnossa näkyy (märkä testi)

Aijaa.com - 10508946

Aijaa.com - 10509027


Aijaa.com - 10509023
 
Viimeksi muokattu:
Mie yritin kans photoshoppailla ja verrata nuita kuvia/testejä, mut eri kameroilla otettuina linssit, kuvasuhteet yms. vaikuttaa niin paljon ettei pysty vertaileen. Onhan tuo vähän ehkä sivussa mutta mutta...varovaiset onnittelut Sun :) Selvyyttä et taida saada muuten kuin uudella testillä :D
 
Mä kyllä ymmärrän P12 sun pointin mitä tarkoitat ja on tuo Sunin viiva kyllä oudon näköinen ja sivussa omiin tuolla testeillä saamiin plussiin. Siksi otti heti silmään. Ja tosiaan sen sinisen tarran paikka ei sano mitään koska omissa testeissä se myös eri kohdassa. mut luulen että testi ja kontrolli viivan väli on melko vakio. Ainakin kun nyt on noita viivan paikkoja katsoo kyseisessä testissä. Toivotaan nyt Sunflower että se väri on vaan jostain syystä jääny väärään paikkaan. Josko se huomenna olis siinä oikeassa paikassa.
 
  • Tykkää
Reactions: P12
:flower:Musta tuo Sunin testi on plussa. Eilen näkyi jo haamu, niin en usko, että on sattumaa, että tulisi suht oikealle paikalle väärä plussa. Ja noi on tehdaskamaa, niin eivät ole identtisiä. Mä ainakin onnittelen varauksetta Sunia! :)
 
Ja mua niin sieppaa, etten saa kuvattua tuota mun "viivaa" -- näen sen kaukaa ja se on samalla paikalla kuin eilisissä testeissä. Kai sitä on ootettava, että kuivuu. :D

Juoksen pissalla koko ajan tarkistamassa, alkaako menkat/tuhru.. So far no.

Tää testi ei suostu näyttää sitä toista viivaa... Vai kuvittelenkohan mä?
Aijaa.com - 10509193
 
Viimeksi muokattu:
Suski90 kiitos tuesta. Nyt vaan tuntuu masentavalta, kun ei ala menkat (hyvä niin kyllä), mutta testeihin ei tule haluamaani kahta viivaa kunnolla.
Pupuiltiin kyllä kesäkuun lopulla, jolloin sain haaluja viivoja silloinkin (olisikos ollut ovis?). Siitä katsoen nyt olisi dpo max.10. En muista oliko viime to vai ti, jolloin tuntui kuin alavatsa olisi tippunut. Aattelin sen olevan raskautta, joka kyllä ei nyt niin ollut.

Mun ovis on aina suht myöhään ja luteaalivaihe ei ole edes 14 päivää. Usein 10-11.
Nyt on kp 30/28. Mulla ei ole menkat myöhässä useinkaan. Nakutettu 28 pvää, jos ei ole ollut kemiallista.

Se tässä on positiivista, että eiliseen verrattuna haalu viiva on selkeämpi tänään, väristä en ole varma.
 
Viimeksi muokattu:
Melko luultavasti Sunin testin reuna tarrat on vai lähempänä kuin tavallisesti, siksi näyttää väärältä paikalta. Mä vertailisin Sunflower sitä eilistä viivaa ja tämänpäivän viivoja keskenään siis ovatko saman matkan päässä kontrolli viivaa. Kyllä tuossa eilisessä selvä haamujen haamu näkyy. :D

Pamsku mut voi yhtähyvin lynkata kuin P12, koska väärältä paikalta se kyllä näyttää ja aika selvästi. Sille vaan luultavasti löytyy noista tarroista selitys. Siis tuosta hcg reunasta ja valkoisesta jotka tulee testialueen päälle.
 
Sunflower11
Hei leidit :)

Kyse on kuitenkin vaan mun testistä.
Tyhmähän sitä tietenkin on että innostuu eikä mittaile missä se viivanpaikka on kun noin selvä viiva kuitenkin tuli joka ei näkynyt heti vaan kontrolliviivan jälkeen rupesi tummumaan.
No, huomenna selviää sitten mikä tilanne.
 
P12
Ei nyt millään pahalla ketään kohtaan, mutta suurennos on prikulleen oikein tehty. Tarkoitushan oli nimenomaan todistaa testiviivan epäsuhta kontrolliviivaan nähden, joka siis tuosta Sunin testistä löytyy. Sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä missä kohtaa testin hcg-tarra sijaitsee, se vaihtelee liuskatesteissä siinä missä värialueen suojatarran sijaintikin eikä tosiaan ole sama kaikissa testeissä. Mutta kontrolliviivan ja testiviivan välinen etäisyys on saman merkin testeissä tismalleen sama, ja siksi shoppasin testit juuri kontrolliviivan kohdalta yhteneväisiksi, en hcg-tarran kohdalta. Että anteeksi nyt vaan pamsku mutta suurennos on juuri niin tehty kuin sen kuuluukin olla.

Mulla on noita tässä raskaudessa tehtyjä pregcheck-liuskoja tallessa vino pino, ja niissä jokaikisessä on kontrolliviiva ja testiviiva tismalleen samalla etäisyydellä toisistaan. On aivan yksi ja sama jos saa viivanpaikan tai värikertymän jonnekin muualle kohtaa testialuetta kuin siihen, johon raskausviivan kuuluu oikeaoppisesti tulla näkyviin, semmoista testiä ei voi pitää positiivisena tuloksena.

Niin paljon oon noita liuskoja tehnyt että tiedän olevani tässä asiassa järkähtämättömän oikeassa ja kaikki soraäänet lähinnä pistää hymyilyttämään :D

ja edelleen toivon Sunille ihan oikeaoppista plussaa, enkä virheellistä värikertymää. Jospa se huomenna siihen testiin ilmestyisi :heart: Sunf piti vielä kysyä,onko sun testisi kaupasta ostettuja pregcheckejä vai halpatestin wondfoja? Ne ei nimittäin ole tismalleen sama testi, sen huomasin kun tein niitä rinnakkain dpo17 eteenpäin. Muistuttavat toisiaan mutta läheltä katsottuna löytyy sävyero sinisestä osasta, testit ovat eri pituiset ja testialue käyttäytyy eri tavalla testatessa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiiJane
P12
Leo81 mäkin näen sunin testissä viivanpaikan vaaleana hieman punaisesta alueesta kontrolliviivaan päin.

Miijane kiitos :heart: Viikko "jo" aikaa noista testeistä ja omaksi ilokseni edelleen vahvasti raskaana, pidempään kuin kertaakaan tämän yrityksen aikana :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: MiiJane
Mä oon seuraillut tätä palstaa aktiivisesti vauvakuumehouruissa, ja toivon että itsekin saan tänne joskus kuvan testistä linkittää...

MUTTA nyt piti tulla kommentoimaan kun on mennyt niin analyyttiseksi! Naiset hei :LOL: Tarviiko niitä testejä ruveta noin tulkitsemaan? Oli miten oli, niin eikö voi iloita toisen viivasta - oli se sitten haamu tai ei - ja toivoa että seuraavan päivän viiva ei olekaan enää niin haamu, tai millin väärässä suunnassa! :LOL: Huomennahan se sunilla selviää, oliko testi totuudenmukainen vai ei.
On olemassa suutari-versioita myös raskaustesteissä, joten miten tulee edes mieleen alkaa analysoimaan sitä, jos se toinen viiva nyt on millin tai puoli eri kohdassa, kuin muissa?
Miksi P12 on ottanut niin asiakseen nyt todistaa että tuo testi näyttää väärin? Tai siis lähinnä tarve todistaa, että on itse järkähtämättömän oikeassa.

Anteeksi nyt vaan, aika absurdiksi mennyt tämä keskustelu ja todistelu siitä, kuinka oikeassa sitä itse asiassa ollaankaan..mitä sitten! Oikeassa tai väärässä, huomennahan se selviää! :D
 
Siis tiettyyn rajaan joo. Mut on se nyt mun mielestä vähän höhlää ruveta zoomailee ja muokkailee ja pienentelee ja suurentelee, jotta voi todistaa että toinen viiva on puolimilliä liian vasemmalla? :D Mun mielestä toi oli ihan selvä haamu - eikä enää ihan pelkkä haamukaan! Mielummin sitä varmaan itse tekis toisen testin varmistuakseen, kuin kuuntelis monta sivua analyysejä siitä, miten toi testi EI voi olla oikeassa, koska se toinen viiva nyt vaan ei ole just prikuulleen siinä kohtaa, missä se normaalisti optimaalisesti oli! :O
 
  • Tykkää
Reactions: Punnabis ja memsie

Yhteistyössä