Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

ihan pakko onnitella iloksi:a!! Muistan kun kirjottelit joskus esikoishaaveilijoissa ja jäit mieleen sieltä,oon sit seurannu välillä vaivihkaa sun taivalta,samoin kun muutaman muun,jotka on jäänyt mieleen! :) Aivan mahtavaa uutinen! Onnea ja kamalasti vauvaliimaa ja kaikkea hyvää elämääsi! :)

Taiska ja poika 10kk ja muru rv 16+6
 
En mä mitään näillä dpo:lla vielä ootakkaan mutta kusasimpa uudestaa davidin päälle ku niitä riittää ja alotan pregcheckillä testaamisen huomenna. Oisko sitten viivan paikkaa mitä näihinkin tuli =)
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
JA NYT LUPAAN TÄLLE PÄIVÄÄ OLEMAAN TESTIMÄTTÄ :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vissyliini
miss_piggy
Jos pistää aijaa.comiin kuvia, kannattaa skaalata se kuva noin kokoon 640px, sit ku sen lataa, niin voi kopsata sen rivin joka on kohdalla pieni kuva, ja liittää tähän, niin saa sen kuvan suoraan näkyviin, tyyliin näin:

Ite en oo saanu vielä kertaakaan auki noita teidän aijaa-linkkejä..
 
miss_piggy minä oon tainnut saada kaikkien kuvat ja linkit auki. Jännä juttu. Mut esim. huomaan noissa piuun viesteissä tuon , mutta niiden välissä näkyy kyllä kuva.

Voikohan tässä olla jotain konekohtaisia eroja, sillä tosiaan minä oon saanut kaikki linkit auki ja suurimman osan vielä näen nuo kuvat suoraan :)
 
Ei herran jestas !! Oon nyt tuhlannut aamun jälkeen 2 testiä ja saanut jokaiseen punertavan viivan !!! Ja luin muuten väärin ton tikutus jutun, en oo bongannut ovista.. Itseasiassa kierto on nyt ollut pari viimeistä kertaa outo.. Huhtikuussa kuukautiset alkoivat kp 24.. Kesti pari päivää vuoto.. Toukokuussa, kuukautiset olivat pari päivää myöhässä eli kp 29.. Mulla on siis ollut kierto aika täsmällinen eli aina kp 26... Nyt ois menossa kp 15 ja mä saan plussia raskaustestiin ?!? Mahassa on menkkamaisia kipristelyjä ja oon todella väsynyt.. Hmmh.. Onkohan mahdollista, että viime kierrossa kuukautisten aikaan olisin kuitenkin hedelmöittynyt joka nyt näkyy testissä plussana VAI ovuloinko ? Oon lukenut palstoja jossa kiistellään että raskaustesti EI näytä ovulaatiota...
 
Piiu: ei mun mielestä tartte anteeksi pyydellä testaustaan =D tätähän varten tää pino on. Mä en nyt oikein tiedä näenkö sun testeissä viivaa vai enkö...:LOL:

mites nuo Davidin testit, tuleeko viivanpaikkoja ym. Mulla olis niitä tuolla odottamassa, mutta olen lueskellut ettei kannata hirmu aikaisessa testailla? oonko hakoteillä. Tilasin lisää toisia testejä, noita mitä saa myös marketista. oli niin nopea toimintus. =D
 
miss_piggy
Hmm..voihan olla konekohtasia eroja ja riippuu varmaan mikä käyttisjärjestelmä on, ite jos klikkaan noita aijaa-linkkejä niin se vaan lataa ja lataa mutta ei tunnu aukeavan millään ja sit en jaksa enää oottaa=)
 
Leo81 nuo erittäin herkät testit on siitä ihan surkeita, että raskauden sattuessa antavat ihan tosi huonoja viivoja, paitsi ehkä sitten kun tilanne on ihan päivän selvä.
Luultavasti herkemmin reagoi esim pregcheckit, vaikkeivät ole yhtä herkkiä.

Minulle erittäin herkät (sofi onestep-testit ovat samaa sarjaa davidien kans suunnilleen) antavat edelleenkin ihan huonoa viivaa.
Mielummin testaa ajoissa pregcheckillä :) Mä meinasin tulla vaan hulluks herkkien testien kans. Niitten viivat on niiiiiiiiiin hailuja, ettei voi tietää näkeekö harhoja vai näkyjä ;)

Minusta on tässä viimeaikoina tullut herkkien testien vastaanpuhuja :D
 
Iloksi: mä kans kyllä puhun noiden pregcheckien puolesta, vaikka siihen viivanpaikan nyt oon saanutkin. Sofi on step tikut oli kyllä ihan outoja edellistä kuumeillessa. antoi niin epämääräisiä viivoja vaikka ei raskaana ollutkaan. Silloin en kyllä bongannut pregcheck testeissä mitään viivanpaikkoja. Viime viikolla sain niihin valkoisen viivanpaikan ja eilen tummemman joka tuolla muutama sivutakaperin löytyykin. Mutta niitä tilasin lisää. En viiti lähimarketista ostaa kun hyvällä säkällä juoru leviää kulovalkeana anopin ja muiden sukulaisten korvaan. :LOL:
 
Leo81 emmäkää tiiä onko niissä mitää,dpo8 vasta tosiaan korkeintaan :D
Ja en myöskään pidä lupaustani,hain kaupasta pregcheck-paketin. YKSI oli PAKKO tehdä vaikka pisu oli rakossa vain kauppa reissun verran :stick: No taashan minä näin punertavaa haaleaa vaaleaa siinä,toinen sästetään tujuun aamupissiin.
Tässä tulos(kamera syö aina mun punavärit :p )
[/URL][/IMG]

ylempi taas sumee ja taisin vää kontrasteja sabotoida :saint:
 
iloksi Lämpimät onnittelut! :heart:

Onnea myös muille haamuviivailijoille. Vahvistukoot viivat mahdollisimman pikaisesti.

Tässä tämän aamun Pregcheck. Pregnyl alkaa poistua elimistöstä, selkeästi on viiva haalistunut eilisestä. Olen aivan varma, ettei tämä hoito onnistunut, ja epätoivo tuntuu pohjattomalta. Mitään oireita ei ole edelleenkään. Tänään pp5.

Aijaa.com - 10362729
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
mur-mur, olet oikeassa, pitäisi jaksaa uskoa.. Mutta fiilikset menee samaa rataa kuin aikaisemmissa hoidoissa (nyt 5. IVF) ja aina olen "tiennyt" miten käy.

Tuntuu että aina kun lukee hoidoilla raskautuneiden oireista niin valtaosalla on heti alkionsiirron jälkeen menkkakipuja kohdun seudulla, jotka jatkuu plussaukseen saakka. Täällä ei mitään. Masussa on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Kiitos että jaksat tsempata! :flower:
 
hei himotestaajat... auttakee..
Testasin negan apteekin testillä maanantaina cb digillä kp30/30, oviksesta ei tarkkaa havaintoa... Nyt kp 32/30.. VOISKOHAN MULLA OLLA VIELÄ TOIVOA. Mietin vaa, et kai se digi ois jo tulloin 30/30 jotain näyttäyny jos tärppi ois käyny.......

Alkais nyt sit menkat, koska mä alan taas elättelee toiveita....
 

Yhteistyössä