Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurintyttö: on kyllä erikoinen juttu tuo sun ovis testi. Raskaustestissä en näe mitään. Onko sulla todettu pco? Muistanko ihan väärin että silloin nuo ovis testit saattaa toimia miten sattuu. Vai olenko ihan hako teillä. Tietäiskö joku muu?
 
Naapurin tyttö
Hei, niin en ollut tänään vielä digillä varmistusta tehnyt niin nyt tein ja kattokaa!!!



Siis tänään on tasan se kaksi viikkoa kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, eli mulla jäi vuoto väliin ja on ovis... o_O vähänkö tänään ja huomenna peitot heiluu.. mutta missä on ovislimat???? Mä olen ihan sekaisin nyt!!!!!!! :D

*MUOKS* Pitäisikö terolutit jättää ottamatta?

*MUOKS MUOKS* Niin ja oikeesti, jos mulla oli viikko sit tiistaina tuollaiset viivat myös ovistestissä niin olisiko sillonkin ollut ovulaatio? Montako kertaa mie ovuloin oikeen?!? :D jotenkin tuntuu että sillon kuukausi takaperin on jäänyt ovulaatio poies ja se tullee nyt vasta.. huh huh... on isäntä ihmeissään tänään ja huomenna :LOL::LOL: vitsi mä oon onnellinen tästä tilanteesta! se selvyys alkoi tulemaan samantien
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: metsämanssikka
Viimeksi muokattu:
(Uusi palstalla, hei kaikki!)

En olisi uskonut, että minustakin saadaan raskaushysteriaa ja hätäisiä testauksia irti. Mutta kävi siis näinkin. Eikä riitä, että panikoin omassa vessassani testipuikkojen kanssa, vaan ihan sitten netissä luen keskustelupalstoilla kohtalotovereiden viestejä ja arvioin viivojen haaleutta. *huoh*

Erehdyin kp26/26-29 (ehkä dpo 11-12) testaamaan raskausmahdollisuuden. Odotin negatiivista, kun en ovulaatiostakaan tässä kierrossa ollut varma, ja halusin jotenkin vain saada mielenrauhan, että negatiivista näyttää, käydään menkkojen jälkeen gynellä ja jatketaan ensi kuussa. Kun on tässä jo vuosi yritetty tuloksetta, ei varmaan tärppää. Mutta sitten ilmaantui puikkoon niukasti testiajan puitteissa haalea viiva, joka yliajalla sitten tummeni ihan selväksi plussaksi. Mielenrauhasta ei siis tietoakaan.

Nyt menneillään kp29 ja kun tänään aamulla toisen kerran testasin, taas oli sellainen haalean valju ja puoliolematon punainen viiva testiruudussa.

Jos olisin järkevä, odottelisin taas ihan rauhassa pari päivää tai vaikka ihan viiko ennen kuin yrittäisin uudestaan testata.

Mutta kun ei mitenkään maltaisi odottaa että saisi varmuuden, suuntaan tai toiseen.
 
Naapurin tyttö - siulla tänään dpo-1=)

Kasenja - Tervetuloa vain hätähousuilemaan!:D
..onko siun kierto normisti tuon 29?..jos et oviksesta osaa sanoa, saattaa dpo:t olla pienemmäthin ja siksi viivanen vielä hailukka - odotellaans pari päivää..tai päivä..tai 1/2 päivää..noooo, tai edes pari tuntia..:LOL:
 
UniQuePopPy - selkeästi siellä kumminhin viiva punertaa.:)
..oletko varma ovis ajankohdasta?..jos onkin hieman myöhäisempi kiinnittyminen, sekin mahdollista.
Mmh, oletettu ovis oli maanantaina, eli reilu kaksviikkoa sitten. Mutta voisiko vaikuttaa se, että luulen kiinnittymisen olleen ti-to välisenä aikana viime viikolla? Tuolloin oli tosi järkyttävä pahoinvointi, keskiviikko oli kaikista kamalin.
 
Pitihän sitä vielä testi hakea apteekista :ashamed: Tämmönen oli tulos:



Toinen viiva tuli tosi hitaasti, mistäköhän se johtuu? Ja miksi tuo väri ei ole tasasesti siinä vaan tuollasia epämääräsiä pätkiä, jostain kohtaa tummempi ja jostain haaleampi. Onko tuo nyt sitten tummempi mitä mun edelliset testit? :D
Blääh...
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81
UniQuePopPy..voi voi, vaikia sanoa..siun vain pitää jatkaa dippaamista - toivotaan sitä parasta ja 9kk kestävää tulosta.:heart:

Kiinnittymisestä menee yleensä se n. 2-4vrk kun testi sen bongaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän siellä plussa näkyy - se vahvistukoon!:heart::kiss:
..onko siulla muilla kemiallisilla kierroilla ollut sama juttu, että dpo14 tulee haalea plussa?(onko ollut aiemmin kemiallisia?)

Onhan tuo plussa vahvempi, kuin nuo aiemmin dipaamasi:)jospa siulla HCG nousee hitaammin - se on hieman yksilöllistä.
 
Viimeksi muokattu:
Kasenja - Tervetuloa vain hätähousuilemaan!:D
..onko siun kierto normisti tuon 29?..jos et oviksesta osaa sanoa, saattaa dpo:t olla pienemmäthin ja siksi viivanen vielä hailukka - odotellaans pari päivää..tai päivä..tai 1/2 päivää..noooo, tai edes pari tuntia..:LOL:
Mulla on kierto ollut melkoisen säännöllisesti 27-28, ja ovulaatio on osunut yhtä säännöllisesti kp 15-16 (silloin kun olen yleensä ovista yrittänyt havaita). Yksi kierto on viimeisen vuoden aikana ollut 29 (ovulaatio siirtyi ilmeisesti hirmuisen työstressin takia, oli kp 17), samoin yksi 26:n kierto.

Mutta tässä kierrossa ovulaatio kyllä jää hämärän peittoon. Tikutin kyllä, ja lh-huippu osui kp 14. Lisäksi tässä kierrossa olen mittaillut taas vaihteeksi aamulämpöjä, ja niissä näkyy sellainen minulle tyypillinen oviksen jälkeinen kohoaminen kp 16-19. Mutta sen jälkeen lämpö onkin ollut niin matalalla, että päättelin jo, etten ole ovuloinutkaan.

Hermot tässä menee.
 
Kyllähän siellä plussa näkyy - se vahvistukoon!:heart::kiss:
..onko siulla muilla kemiallisilla kierroilla ollut sama juttu, että dpo14 tulee haalea plussa?(onko ollut aiemmin kemiallisia?)

Onhan tuo plussa vahvempi, kuin nuo aiemmin dipaamasi:)jospa siulla HCG nousee hitaammin - se on hieman yksilöllistä.
Mulla oli yks kemiallinen talvella, dpo14 tuli jotakuinkin tuollainen viiva ja viikko siitä eteenpäin meni raskaus kesken. muut kemialliset on näkyneet superhaamuina jo ennen dpo14 ja loppuneet viimeistään menkkoihin... Toisaalta tämä antaa toivoa, viimeksi talvella on ollut täti myöhässä :p
 
Pitihän sitä vielä testi hakea apteekista :ashamed: Tämmönen oli tulos:



Toinen viiva tuli tosi hitaasti, mistäköhän se johtuu? Ja miksi tuo väri ei ole tasasesti siinä vaan tuollasia epämääräsiä pätkiä, jostain kohtaa tummempi ja jostain haaleampi. Onko tuo nyt sitten tummempi mitä mun edelliset testit? :D
Blääh...
ihan yhtä haalea viiva mulla samoilla dpo:lla. Hyvältä näyttää!!! mulla nousee hitaasti tuo hormoni aluksi. =)
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Heippa! Oletan että mulla on nyt meneillään dpo 8 tai 9, sain tänään haalean haamun apteekin omalla ip:llä ja aamulla hailakan haamun davidin liuskalla. Eikös ole normaalia näillä dpo:lla? lämmöt 37.2. outoa nipistyksen tunnetta välillä alavatsassa oikealla. ja varsinkin illalla sitä tulee eniten. =) koitan saada kuvaa tulee tänne niin voitte tiirailla. nyt siis yk 7 menossa. :ashamed:

*muoks. siis YK 8!! :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö
Heiii, kauanko muilla on tuo ovisplussa pysynyt vahvana?
Eilen kun tein testin, ei ollut ovisplussaa ja tänään siis oli ja nyt kun tikutin piruuttani vielä niin enää ei tullut vahvaa testi viivaa eli jäi paljon haaleammaksi kuin kontrolli...

eli tarkoittaako tämä sitä että se huippu on ohitettu ja nyt vain odotellaan :p
 
Mä nyt kysyn tästä ketjusta mielipidettä kun en uuttakaan viihti alottaa.. Eli mielipiteitä! Jos nyt on kp7 ja tästä eteenpäin harrastaisi seksiä joka toinen päivä,niin oisko hyvät mahdollisuudet tärpätä? :D en osaa oireista oikein seurata oviksen tuloa ja yllättävät menot ei oikein anna mahdollisuutta tilata ovistestejä. Miten se siittiöiden laatu "säilyy" jos joka toinen päivä niitä tallettaa..
 
Sunflower11
Niinhän sitä suositellaan että joka toinen - joka kolmas päivä. Joka päivä ei ilmeisesti oo ihan ihanne kun ei kerkee kehittyy tarpeeksi tai jotain.

Täällä dpo 11, ehkä huomenaamusta testausta. Eka kierto kun luget mukana niin "jännää" kun pääsee näin pitkälle.. Mullahan alkanut menkat aina siinä dpo 7-8 tienoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Naapurin tyttö
Piuu Eikös uusimmassa vauva lehdessä kumottu se väittämä että siittiöiden määrä tai laatu heikkenisi jos joka päivä harrastaisi seksiä... :p ei muuta kuin antaa mennä vain, eiköhän teillä melko hyvät mahdollisuudet ole jos joka toinen päivä harrastelette ;) Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: piuu

Yhteistyössä