Ei ole pco:ta.. pirhanan pirhana...Naapurintyttö: on kyllä erikoinen juttu tuo sun ovis testi. Raskaustestissä en näe mitään. Onko sulla todettu pco? Muistanko ihan väärin että silloin nuo ovis testit saattaa toimia miten sattuu. Vai olenko ihan hako teillä. Tietäiskö joku muu?
Onnittelut :flower: :heart:No niin..digillä varmistettu tänään, että jotai tuolla masussa tapahtuu :heart:
Aijaa.com - 10712443
Mmh, oletettu ovis oli maanantaina, eli reilu kaksviikkoa sitten. Mutta voisiko vaikuttaa se, että luulen kiinnittymisen olleen ti-to välisenä aikana viime viikolla? Tuolloin oli tosi järkyttävä pahoinvointi, keskiviikko oli kaikista kamalin.UniQuePopPy - selkeästi siellä kumminhin viiva punertaa.
..oletko varma ovis ajankohdasta?..jos onkin hieman myöhäisempi kiinnittyminen, sekin mahdollista.
Mulla on kierto ollut melkoisen säännöllisesti 27-28, ja ovulaatio on osunut yhtä säännöllisesti kp 15-16 (silloin kun olen yleensä ovista yrittänyt havaita). Yksi kierto on viimeisen vuoden aikana ollut 29 (ovulaatio siirtyi ilmeisesti hirmuisen työstressin takia, oli kp 17), samoin yksi 26:n kierto.Kasenja - Tervetuloa vain hätähousuilemaan!
..onko siun kierto normisti tuon 29?..jos et oviksesta osaa sanoa, saattaa dpo:t olla pienemmäthin ja siksi viivanen vielä hailukka - odotellaans pari päivää..tai päivä..tai 1/2 päivää..noooo, tai edes pari tuntia..
Mulla oli yks kemiallinen talvella, dpo14 tuli jotakuinkin tuollainen viiva ja viikko siitä eteenpäin meni raskaus kesken. muut kemialliset on näkyneet superhaamuina jo ennen dpo14 ja loppuneet viimeistään menkkoihin... Toisaalta tämä antaa toivoa, viimeksi talvella on ollut täti myöhässäKyllähän siellä plussa näkyy - se vahvistukoon!:heart::kiss:
..onko siulla muilla kemiallisilla kierroilla ollut sama juttu, että dpo14 tulee haalea plussa?(onko ollut aiemmin kemiallisia?)
Onhan tuo plussa vahvempi, kuin nuo aiemmin dipaamasijospa siulla HCG nousee hitaammin - se on hieman yksilöllistä.
ihan yhtä haalea viiva mulla samoilla dpo:lla. Hyvältä näyttää!!! mulla nousee hitaasti tuo hormoni aluksi. =)Pitihän sitä vielä testi hakea apteekista :ashamed: Tämmönen oli tulos:
Toinen viiva tuli tosi hitaasti, mistäköhän se johtuu? Ja miksi tuo väri ei ole tasasesti siinä vaan tuollasia epämääräsiä pätkiä, jostain kohtaa tummempi ja jostain haaleampi. Onko tuo nyt sitten tummempi mitä mun edelliset testit?
Blääh...
niin kai..:'(metsämanssikka - jotain hyyyvin haaleaa näen tuossa toisessa dippauksessa, ehkä kuitenhin se viivan paikka:|