Tilasin tuossa taannoin e-baysta ovistestejä ja raskaustestejä, sekä huuto.netistä noita alice testejä JA raskaaksi.fi sivustolta kun sai halvalla, puikkotestejä jotka muistuttaa ulkonäöltään apteekin omaa (eli mitähän ne sitten olisi kun siellä ei lukenut)
Kuvassa ovulaatiotesti e-baysta:
Kuvassa raskaaksi.fi puikkotesti:
En ymmärrä edelleenkään tuota ovulaatiotestin vahvuutta koska ei ole ovista, digillä vahvistettu.
Eilen illalla aloitin terolut kuurin, tänään tullut paperiin tuhrua kerran...?!? en ymmärrä mitä tapahtuu kropassa... ei menkkakipuilusta tietoakaan... rinnoissa tuntuu välillä kuin sähköä menisi läpi ja voin sanoa että ne on kasvaneet koska tulevat mun tutuista ja turvallisista liiveistä koko ajan ulos...
Syön tuon kuurin, tiedän että vuoto ei ala jos oonkin raskautunut...
Mie alan kohta epäilemään että nuo testit ei oo mun ystäviä
Jos tiistaina olisikin ollut ovis niin olisiko nyt se kuuluisa kiinnittymis vuoto, tuolloin ei meinaan ollut vahvistukseen digiä vielä... pirhana... Tänä aamuna oli todella huono olo... en ymmärrä sitäkään...
Sori mun pohdinnat... alkaa vaan ihmetyttää koska en ees ressaa tätä asiaa todellisuudessa koska olen sillä asenteella että jos ei nyt tärpännyt niin sitten yritetään uudelleen...