Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heilanga : Jeeeeeee! !!

Mullinmalli : kyllä minustakin tuntuu et liekkö vaa viivanpaikkoja nuo onnettomat rääpäleet ovatkin vain. Ei ole kyllä menkkaoloa mutta ossoohan tuo alkaa lorottamaan salakavalastikin.

Muoks! Jotain hormonaalista mun kehossa kyllä jyllää ja isosti kun muutaman päivä sitten ilmestyi ympäriinsä pieniä punasia pilkkuja, eritoten naamassa :O. Mulla ei ole koskaan edes finnejä niin en tajua yhtään mitä noi on. Meikillä saan piiloon mutta tällai ku suihkun jälkeen kahtoo nii niitä on tosi paljon kasvoissa. Mihin ne vois liittyä? Lähinnä tulee mieleen vauvan hormoninäpyt :D
 
Viimeksi muokattu:
Nyt vasta pääsin koneelle! Oli iltatuuri ja muuttotouhua saamari menossa... Ihan paskendaalia koko touhu!

Paskendaalia on myös testit! Minen jaksa! Ei mitään mainitsemisen arvosta siis! En kuvaillu nyt kun ei mitään tullutkaan! Luovutan! Menny jo pieni omaisuus testeihin! Taidan alkaa polttaan helvetisti tupakkaa ja vetään räkäkännejä! Sitte takuuvarmasti tärppää! Niinhän kaikilla muillakin perkuleen pummeilla tulee kersaa luikuhihnalta toivomattaanki! Miten voi olla lapsen teko näin hankalaa sillon, kun se ihana rakas nyytti olis oikein rakkaasti tervetullut!!?

Oloja on ja tuntuu että koko kroppa on sekaisin! Aamuisin oksettaa ja tuntuu ettei vatsa toimi! Tissit kipeet ja oon kiukutellu tolle mun ukolleni koko viikon! Pää hajoo!!
 
Huomenta. Hitokseen miekii nyt herkiän! Oli yksnpc liuska ja sen tein. Tokihan MUN mielestä siihen heti jotain tuli mut vatut siinä mittää ole ja pitäs todella jo olla! Jos ei muka menkat nyt ala niin sunnuntaina vois apteekin omalla vielä kerran testata. Sit saap riittää. Jos sitä raskaana ois ki se plussaa ois pärähtänyt jo. Mur!
 
Huomenia.. Täällä kans usko mennyt, noissa pc:issä on pakko olla viivanpaikka nykyään.. Meinaan kyl viel testata,ku sunnuntaina aikaksintaan pitäs menkay alkaa mutta kyllä pitäs jo ruveta vahvistumaan.. En oo testannut eilisen aamun jälkeen,se oli melkeinpä nega.. On tää niin väärin :(
 
Hellou, mä oon käynyt aktiivisesti seuraamassa teitä jo aika kauan. Tänään illalla meinaan virallisesti liittyä teidän hätähousujen ja himotestaajien joukkoon päivillä 10dpo . Mä vannon että tähän palataan vielä ennen klo. 21.00 tänään ;D
 
Moikka,
Täällä alkaa olla toivo mennyt.. Tein eilen apteekin testin ja puolen tunnin sisällä sain "roskishaamun". No tänä aamuna hain prismasta rfsu:n testit ja tein molemmat testit ja n.20min sisällä molemmissa oli taas haamu. No siitäpä innostuin ja tein kaksi ovistestiä ja molemmat näytti kirkasta plussaa. Ajattelin, että nyt oikeasti haen clear blue digitalin ja sehän sitten tiputtu kovaa ja korkeelta.. ei raskaana... :( Menkat on myöhässä 5 päivää ja alavasta juilii ja kovaa.. ja olen ollut ihan extra väsy :( Onko muilla kokemuksia? Apua kaipaisin..
 
MollyS Vähänks hienoo! Kuvia tulee, niitä on niin hieno katsoa ja vertaila omiin rääpäleihin :D

Mä kävin yhen paketin pc:n liuskoja, toisen tein äsken ja toisen huomenna.. sit jos ei menkat ala, haen sunnuntaiksi apteekin oman. Mua alkaa oikeesti kyrsii tää touhu. Laitanpa kuvat taas, ni samanlaista sontaa ne on ku aiemminkin, en mä usko raskaana olevani.




Muoks. Minä tuossa kahtelin noita minun ovistikkujani.. on mahdollista että olen laskenut dpo:t väärin. Joko a) en ole tikulla saanu lh-huippua kiinni, ja se on ollutkin oletettua myöhemmin, jolloin viivat vahvoja, mutta ei ihan ovisplussia tai b) en ole ovuloinut lainkaan. Mutta dpo voi olla kyllä mikä vain 13-16 välillä..:confused:. Ovulaatiotuntemukset oli kuitenkin todella voimakkaat ja uskon kyllä ovuloineeni joku päivä keskiviikon ja lauantain välillä kaks viikkoa sit.
Pitää jatkaa testailua vielä pari päivää :D. Kohdunsuu on ainakin niin kaukana ja kova että sen perusteella ei iha just ole menkat alkamassa.. menkkatuntemuksia ollut kahtena päivänä, kestäneen parisen tuntia ja loppuneent. Ja on noita olojakin.. joten kyllä voin samaistua niin monen teidän tuskailuihin. ISO :hug: meille!
 
Viimeksi muokattu:
Piti tänne palata vielä kysymään sellaista asiaa kun tiistaina kolmen tunnin pidätyksellä päiväpissasta tehty digi näytti 1-2 ja tänään aamulla tehty näytti jo 3+. Omien laskujen perusteella nyt olisi laskureiden mukaan menossa 4+4. Kuuluuko näillä viikoilla digin näyttää jo 3+ vai onkohan mulla viikkoja jo enemmän?
 
iikku: jos sie ootat kaksosia :D. Mut minä en tiiä noista digeistä.. voihan sulla vaan erittyä hormoni rivakammin?

Aamulla tehty pc yhtä mitään sanomaton kun aikasemminkin. Pientä viiva olevinaan aloin nähdä mutta toiveajattelua tais olla. Ja kyllä pc antaa joka kerta, viimestään kuivuttuaan haamun. Ominaisuus ilmeisesti on.
 

Yhteistyössä