Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

mymosa
Mä en edelleenkään nää mitään.. Mutta ei sen enempää, tää jättää tän ketjun nyt (ja palstan osakseen, kun ei oo sitä yritystäkään) joten pääsette tästä sokeasta eroon :D
 
Järki menee!! Semmosta tänne!! Oloja on, kp 37, first signal näytti negaa. Aluksi oli kyllä viivaa, tuli siis lähes heti kun se testipuikko oli kastunut (eli se pissaliru siiryy siinä tikulla) niin tuli se "raskaana" viivanen siihen ensimmäiseksi, mutta mitä enempi siihen tarkistusviivaan läheni, niin sitä enempi koko perkeleen viiva katosi! Jotain ihan hailuran hailuraa siihen sitten tais jäädä mitä en saa kuvattua. Heitin roskiin koko paskan ja kurkkasin sitten joskus tunnin päästä niin ihan tihrustamalla jotain näkyi, EHKÄ! Menee hermo!!! :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Boboo
Namibihibibi : varmaan moni täällä voi samaistua tunteeseen.. mut eipä se helpota. Hitokseen hankalaa siis :/. Toivottavasti tilanne ratkiaa parhain päin <3

Mun illan dilemma: jäljellä yks pc ja yks apteekin oma. Kumman tekis aamulla?
 
Viimeksi muokattu:
Taidan siis kustaruikauttaa sen toisen ja viimeisen testini huomenna ja alkaa sitten vaan rukoilla jotain pyhää henkeä, ettei ne menkat tule. Voisin kuvitella, että jos ja kun ne tulisivat, niin aika saatanalliset taitavat olla. Ihmettelen silti syvästi viikonloppuna ollutta menkkamaista kovaa vihlontaa mahassa!! Nyt on tissit arat! Melkein voisin sanoa, että suihkussa käyminen oli nänninperkeleille yhtä helvettiä. Saamarin hierova suihku tuntu ku olis repiny koko rinnan irti!! :kieh:
 
Minä luikkasin sen viimese apteekin oman ja eipä tulos taaskaan tyydytä. Menkatkaan ei ole alkanu vielä.. mulla kp 32 nyt ja dpo 15 aika varmasti. Ennen ollut 28 kierrot mutta nyt ovis ollut myöhemmin niiku varmaan oli siinä viime kierrossakin missä hetken raskaanakin ehdin olla. Kyllä muakin alkaa ärsyttää! ! Laitan kuvaa jahka ehdin. Täällä on vaa nii pimeetä ku persiissä jouluna että ilman salamaa otetut kuvat tuoreeltaan testistä iha hanurista. Mutta Kuvasaastetta tulee! Namibihibibi sit kans ni on reilu peli :D
 
Mites Namibihibibilla kävi testin kaa? Noista oireista ja oloista.. mullakin niitä piisaa ja paljon vahvemmin kuin viimeks. Ed.tää väsymys kyykyttää mua, tissit ja erityisesti nännit kipeet ja imetys välillä epämiellyttävää ja maitoki taas alkaa hyytyä. Pahaa oloa on aalloittain tullut nyt viime päivinä. Mulla oli kans kunnon menkkaolot eilisen ip:n mut sitten ne loppu ja ei ole enää ollut. Repivää kipua tuolla alhaalla sivuilla ilmaantunut tänään ja eilen illalla.

Mielellään tää tilanne vois ratketa johonki suuntaan. Apteekin oma ei ole mulle haamuillut ellen ole raskaana ollut. . Mut silti ei vakuuta noi hentoset viivat.
 
Mä imetän myös nelHM! Mulla on tuntunut nyt pari päivää siltä kun maito nousi nyt eilen oli toinen tissi ihan täynnä ja aivan kivikova, jouduin ylimääräset käydä välillä tyhjentämässä kun poikani ei päivisin enään niin usein syö. Lämpö ollut iltaisin 37.2-37.4 ja kipeä olo mutten kipeä ole. :)
 
^^ vertainen, jes! Mulla taas kävi viimeks niin ku olin raskaana sen hetken että maito loppui lähes kokonaan. Vuodosta viikon päästä käynnistyi takas. Nyt viime päivinä alkanu taas hyytymään maito ja vauvakaan oikein malta sitä ottaa. Iten en imetä yöllä enää. Pöivisin ehkä viitisen kertaa.
 
Minäkin ajattelin laittaa teille kahteltavaksi kusitikkuja, ku tuntuu että omat silmät näkee viivoja joka paikassa ja kroppa on olevinaan niiiiiiiin raskaana. :D Eli nyt pitäis vissiin olla kp 31, mutta synnytyksestä on nyt 9kk ja kroppa ei toimi ollenkaan niinku pitäis(menkat kestää 16päivää,jatkuva tiputtelu,maitoa tulee edelleen vaikka en oo imettäny kohta puoleen vuoteen jne.. :/ .) Yksityiselle gynelle pitäis soittaa ja alkaa vähä tutkimaan mikä on, kunhan saa papa-kokeen tulokset, kun täällä tuppukylässä ei julkisella oo gyneä.

tässäpä ois pari kuvaa, jos vaan osaa ne tähän liittää... :D

pari min testin teosta:
20140220 172541 - Aijaa.com

ja kuivana:
20140220 183457 - Aijaa.com



Ps. Eihän nuissa kyllä parhaalla tahdollakaan nää mitään toista viivaa. :' D
 
NelHMillä vahvistunut. Täällä samanlaisia ja veikkaan vaan viivanpaikoiksi. Kierto on ollut kaikkea 17-28 päivän väliltä ja nyt on kp24 ja mahaan sattuu jo aika kovin.

Kuva on huono kun kännyllä turhan kaukaa kuvattu ja koitettu rajata lähemmäs, mut tässä:
 

Yhteistyössä