Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

annikaeveliina is back :D. Ja oikein hyvän haamulaisen kera! Jospa se nyt alkas siitä vahvistuu!!

Mullinmallillakin näkyy haamunen.. ja ihan koneella kahtelen nyt =)

Hitokseen tekis mieli tehdä nyt yks.. malttaskohan sitä aamuksi.

Muoks! Mulla levis se yks one step tuollai, eka piirtyi ihan normaalisti ja sit alkoi levitä myöhemmin ja jäi tollaseks.. tais olla eka testi dpo8. Pc:t ei ole levinneet tai muutenkaa temppuilleet vielä ainakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hitokseen alkako yllyttää hullua. Mä lupasin miehelle ja mun parhaalle kaverille etten ala nyt hätäpökäilee vaa rauhassa oottelen menkkoihin.. juu onnistu osimoilleenkin ei sitten yhtään! :headwall:. Mut kait miul on oikeus miun testilöihin? :D
 
Joo mä oon käyny tääl kyyläämässä vaan sivusta ja vähän onnittelemassa,mut nyt on taas mun aikani koittanut, haha :D mullinmallilla näkyy haamunen :) joo toi kyllä ihmetyttää että mitä tolleen levis,ku ei liikaa kastunu ja en pitäny ku sen 3-4 sekuntia,mikä lie :D toivotaan että aamulla näkyis paremmin,nyt saatte taas "nauttia" mun seurastani seuraavan viikon,miljoonine testeineen :D
 
Vatut! Nyt mie romaahan ku menin yhen pc:n kusluikkasemmaan eikä siihen oikein mittään tullu. En kehtaa ees kuvaa laittaa. Laimee pissa mulla illasta kyllä ku jatkuvasti ramppaan pissalla. Yhyy :(. Ehket mie en vaa ole raskaana. . Kunha luulen vaan ja menkat alkaa keskiviikkona.

MUOKS
No menkööt, vaikkakaan tuossa oikein mitään olekkaan ja puhelimestakin akku melkee loppu ni salamaa ees saanu päälle.. kuva huono.


Aamulla uusiks :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Iikulle varovainen onnittelu :heart:

annikaeveliina Jotain haamulaista siellä näkyy ;)

Mun aamuset ja haamunen tuli heti pari minuutin kohdalla. Hitokseen vaikeeta saada tollasia rääpäleitä kuvaan, mutta siellä se on ja ihan ei tarvinnu romahtaa vielä. Nyt vaa vois alkaa vahvistuu.

Dpo13 5minsan kohdalta kaks kuvaa, salamalla ja ilman ja sit 1h kohdalta about toinen kuva.



 
Huomenia testikumppanit!
Täällä haamuillaan edelleen. Iikulla hienosti näyttää vahvistuvan!
Annikaeveliinan testeissä pienen pientä haamulaista :)
NelHM ei kannata romahtaa, haamua siellä näkyy :)
Ja sit oma testi, apteekin oma anto 5min tällaisen haamun, vai onko edes väriä..?

Muoks. Testi kuivana


Onko väriä :/
 
Viimeksi muokattu:
Moi ! Liityn nyt minäkin sitten tähän vaivihkaa, pakko saada vähän vastauksia teiltä ! :) Kirjoitin äsken pidemmän viestin, mutta se pyyhkiytyi kun pitikin rekisteröityä..

Eli tein tuollaisen rfsu:n raskaustestin (2kpl/paketti), voiko niistä tulla väärä haamu ? Tai onko tämä edes haamu? Tein tuon sunnuntaina päiväpissasta, mutta eilen aamulla apteekin omasta nega..

Haamu ? - Aijaa.com

Kertokaa viisaat, näkyykö tuossa edes mitään? :) Ei ole kyllä vielä edes menkkojen alkamispäivä, mutta tämä ketjuhan oli hätähousuille ;)

Oireita on vaikka muille jakaa, mutta ne johtuvat varmaankin käyttämästäni Lugesteron-lääkkeestä (keltarauhashormoni).

Miten muuten, näkyyköhän tuossa Clearbluessa jos sen tekis niin kuinka herkästi, kannattaako edes tehdä ? Tarkoitan että pitäisi tässä vaiheessa näkyäkin varmaan vain noita haamuja, niin että kannattaako tuhlata kallista Cleablueta, kun siinähän ei haamuja näy ?

-EB
 
EB: nuo rfsu testit on aika huonoja. Antavat värillisiäkin viivanpaikkoja jabties mitä. En tuossa kyllö oikein nöe haamuakaan.. mut ehkä todella haalea vois olla mut tosiaan kantsii tehdä toisella testillä. Mikä dpo sulla?

Hentuntenttu: menkkaolot iha normia =). Mulla vaan tää järkyttävän kamala väsymys, vähä etova olo ja tissejä kivistelee.. sitä limaa tulee ajoittain myös. Ei kyl jomotuksia muutoin ollut. . Älyttömiä ainakaan.

Iikku: kyllähän sitä voit jo uskoa =). Tarrasukkia matkaan <3
 
Mulle tehtiin alkionsiirto, joten en osaa tarkkaan määrittää.. Siirrosta on nyt 13 päivää ja käskettiin testaamaan vasta perjantaina tai lauantaina.. Mutten tietty oo malttanut odottaa... Mulla on siis pitkä kierto, aina jotain 29-34 päivää, ehkä keskimäärin 32. Nyt olis sitten kp 29/32 tms. Lisäksi mulle siirretty alkio oli kaksisoluinen, eli tosi pieni vasta.

Ehkä pitäis vaan malttaa oottaa tuonne perjantaihin asti, mutta on se vaan vaikeeta ! : /
 

Yhteistyössä