Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

nelHM ja Oodikas: Niinpä! Mietin iteki aikanaan samaa, siksi mä laitoinki noi kuvat havainnollistamaan, että viivat voi tosiaan olla aika hailakat noilla päivillä, ei kannata heittää hanskoja tiskiin, toki nuo tikut on ihan kuivia ja kuva toki vaalentaa punaväriä, mutta sitä iteki yllätyin. Joillakinhan päivällä tulee vahvemmat viivat kuin aamulla, johtuisko siitä, että aamulla rakko on niin täynnä, että pissa laimeaa? Toisilla varmaan aamuisin näyttää vahvinta, esim. jos ei illalla ole juonut tai yöllä käynyt vessassa..
 
Toiveissa2 : näkyy haamu, mutta taas kerran niinku joka kierrossa, olen saanut samanlaisia. Myös esim. Viime kierrossa, kun en ollut raskaana. Tässäkin kierrossa oon pari kertaa testannyt (ylläripylläri) ku olettaisin et ovis oli taas ihme aikaan, ja tuommosta samanlaista näyttää.. huoh.. mutta toivotaan sulle vahvistumista! :)
 
Boboo ONNEA :heart:

Minäkin alottelin taas tän rumban vaikkei pitänyt. Tänään dpo8 ja eipähän siihen testiin mitään vielä tullut.. tai no valkean viivanpaikan ole näkeväni. Eiliseen ei tullut mitään,ei viivanpaikkoja eikä roskihaamuja. Jännäksi meni kuivuttuaan tuo testi :O Mutta laitetaanpas nyt kuvasaastetta sinne menkkoihin asti.. toivottavasti tietty ne ei alkas..

Eli ylin tuore ja alin 2h päästä
 
Onnea plussanneille!!! :)

NelHMillä nään alemmassa haaleaa viivantynkää.

Palaan paremmalla ajalla, mut nopsaa kuva. Dpo vasta 7. Viime raskaudessa tässä kohtaa eka haamujen esiäiti. Nyt tuli kuivaan (alla) joku viivanpaikka. Ylempi testiajalla.
 
Nalle-Puh Jospa sä oot raskaana. Nyt ois varmaan kiinnittymisen aikoja, jos viikko ois menkkoihin niin varmaan viikko about oviksesta? Voisko se vaikuttaa ovistestiin? Mikä dpo sulla nyt?

Sannakka Kuva on vähän huono, niin en osaa sanoa, näenkö siinä mitään : /

Mä vielä katoin sitä aamuista testiä.. valoa vasten näkyy selvä toinen viiva, ei edes väritön. Muutoin ei kyllä niin selvästi. No huomenna uusiks.. ja sit ja sit.. Jos siellä joku ois tarrannu kiinni, näkyy mulla aikasintaan oikeeta haamua maanantaina, jos sillonkaan vielä.

Edelleen Maicyn tilanne kiinnostaa :attn:.. Vai onko menny jotain minulta ohi?
 
Boboolla hieno viiva jo =)!

Dpo9 ja jotain se koittaa tohon one stepiin piirtää. Heti tuli muutaman minuutin sisällä tooodella haaleeta näkyviin.. sen että ei ainakaan plankko nyt ole mut ei mikää selkeekään. Laitan kuvaa myöhemmin. .haipakka aamu nyt.
 

Yhteistyössä