Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Hei. Onko rfsu liuskatestit iha hanurista? Tein aiiiiivan liian aikasin testin ja testiajalla (30min sisään) sain selkeen haamun. No joskus 45min päästä viiva haihtui lähes olemattomaksi. Onks muille käyny näin? Mitä pitäisi ajatella? Ei ollut aamupissa.
 
AinoLa Mä voisin näillä mun testikiikareilla jotain todella todella pientä nähdä alimmassa kuvassa.. mut musta tuntuu että sitä näkee sitä mitä haluis nähdä.. ainakin omissa liuskoissa.

Itse tein aamupissasta sen toisen rfsu:n testin ja samalla tavalla hailakahaaleen vaalee haamu testiajalla.. mä kyllä tulkitsisin negaksi noi molemmat kuiteskin. vaikka, neljä kertaa olen eläissäni plussannut ja ne olleet TODELLA haaleita aina, mut todellisia. Minä imetän kans puol vuotiasta vauvaa osittain vielä.. menkkoja ei ole ollut ja oviksestakaan ei varmaa tietoa. Että tää nyt voi olla täysin hakuammuntaa ja ajatuksen voimaa :ashamed:. Mutta mahdollisuus raskautumiseen kuiteskin on ja oireita on. Ja mikä erilaista aiempiin raskauksiin, ne oireet tuli ensin enne ku ees ajattelin mitään raskautumisen mahdollisuuttakaan.. en siis ole kaikkia oireita voinut kuvitella. Mutta, menkatkin kuulemma voi aiheuttaa sun mitä oiretta kun ekaa kertaa alkaa synnytyksen jälkeen, joten.. odottelen.
 
Minä täällä taas! :D Tänään menossa kp 18/28-30. Oviksen luulisin olleen kp 11. Tosi aikaisin siis tässä kierrossa! En voi kuitenkaan tietää varmaksi kun en tikuttanut sitä. Tänään siis oletettavasti dpo 7. Posti toi tullessaan Sofi One Step erittäin herkkiä raskaustestejä. En ookaan aiemmin niillä testaillut..herkillä (herkkyys 25) oon kyllä. Tässä tulos:
Pregnancy Test Gallery - Image #202917 | Countdown to Pregnancy

Jos toi olis todellinen haamu niin on kyllä ihan liian aikaista vielä näkyä..
 
MiNalo Minä näen tuossa(kin) jotain ihaaaan hitusen haamulaista. Mut sulla kyllä aikaista. Nuo testit kyllä niin jänniä.. kolmannessa raskaudessa testasin jollain tosi herkällä 10 herkkyys) aamupissasta kp30/28-30 ja ihan selvä nega tuli. Kp31 tuli sit iltapissasta rfsu:n testillä selkee hailakka viiva.. ja taas kp32 viiva oli rfsu:n testillä haleempi.. mut se hailakka juooksee tuossa pian 6 vutta myöhemmin. Vous sitten testailin ekan kerran dpo14 ja sain todella! haaleen viivan mutta dpo 18 mennessä oli jo tasapaksu. Ja nyt joku ihme haalee haamulainen rfsu:n testillä eilem ja mistään dpo:sta ei hajuakaan siis. Mutta ikinä negakierrosta en ole saanut kuin negoja, en haamuja, en viivanpaikkoj, en mitään. Niin puhtaita negoja ku olla voi. nyt odotan kyllä netistä tilatut herkät testit.. koska jos jotain selvästi näyttäs niin aikasintaan la tai alkuviikko.. oletan ainakin.
 
nelHM Joo kyllä se on aina melkoista saikkaamista näitten testien kans. Ja sit kun on vielä hätähousu pahimmasta päästä niin hullun hommaahan tämä on! :D Toivotaan et saisit plussan viikonloppuna! :) Mä oon joskus testannu rfsu:lla ja sain negakierrossakin siihen jonkin ihmeviivan..en oikein luota kyseiseen testiin. Sen verran paljon oon kuullu sen antavan roskishaamuja ja testiajallakin turhia haamuja.
 
Minalo Ohan siinä siun testissä viivan alkua. Aika aikasessa on. Jospa se ois sen merkki, että siellä olis "pysyvä" kyytiläinen. Nyt saa taas jännätä. Apuva! Mä niin toivon sulle plussaa!! :heart:
Ittellä ei vielä ovista, testasin äsken ja oli kyllä aika haalea viivanen. Saattaapi mennä tää kierto taas pitkäks. Pöh! :headwall:
 
Mulla muutes kanssa kävi rfsu:n testin kanssa niin, että 30min sisään tuli tollanen, ja sitten kuivuttuaan hävisi testistä ja näkyy vain jonain valkoisena viivana. Eli taisi ollakin viivanpaikka? Nyt siis dpo 9.

 
RauRau.. ihan sama kun mulla. Hiton testit. Onkos kellään tullut oletettua kiinnittymisvuotoa tai kiinnittymiskipua/tuntemuksia? Mulla tuli joko 8 tai 6 päivän jälkeen, eli dpo:n (riippuen vähän kummasta ajankohdasta laskee) veskireissulla veristä/rusehtavaa vuotoa paperiinja sen jälkeen ollu vaan kaikkee mämmiä lisääntyvästi. Mutta tuo klöntti sai mut ekan kerran kelaa, oonko raskaana. Kahesta aiemmasta raskaudesta on ollut sama kiinnittymisen aikana.
 
nelHM, mulla tässä kierrossa dpo4-6 oli järjetön meininki mahassa. Vihloi, kramppaili, kipuili... välillä oli ihan menkkajomotuksiakin ja sitten yhtäkkiä kaikki katosi. Nyt ei mitään, paitsi valkovuotoa ja satunnaisia vihlaisuja.
 
Minalo Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka se nyt tarkoittaisikin jotain ;) ja tuossa testikuvassa, minkä laitoit aikaisemmin, näkyy kyllä jo haamu! Onko noi niitä one steppejä? Jos on, niin ite oon niitä tooosi monta tehnyt ja en oo koskaan saanut yhtään mitään niihin, jos en ole ollut raskaana :) Älä luovu toivosta!
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Heipppa taasen! :wave:

Täällä on sittenkin plussattu!:heart: Mutta kysyisin teiltä neuvoa, kun mulla ehkä tuli sen keskenmenon jälkeen kuukautiset, se kyllä oli niin olematonta vuotoa, mutta eihän sitä tiedä.. Mutta niin, viikko sitten digi näytti raskaana 1-2 ja tänään 3+?! Eli kuinka paljon mulla mahtaa olla viikkoja vai nouseeko mulla nyt hcg vaan noin nopsaan. Olin ihan odottanut, että testiin tulee vieläkin 1-2 tai 2-3 ja luulin, että viikkoja on max 4+0?!
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Yemina Onnea =)

AinoLa Kyllä mnusta tuo plussalta näyttää.

MiNalo Minusta siinä on väriä. testaa uudestaan ;) ja tuu heti kertoon :whistle:

Mä en ole henk. koht. ikinä saanu kasn mitää, ees viivan paikkaa ellen ole ollut todella raskaana. Tää on kyllä todella hämmentävää! Mulla tästä tekee erittäin hankalan se, että ei ole niitä menkkojakaan vielä ollut ja mahkut olla raskaana.. no on ne mut oishan se melkosta. Ja osa oireista kuitenki viittaa niin selvästi raskauteen, osa sopii ihan menkkojen alkamiseenkin.. ääh |O. Onko kukaan kokenut imetysajalla raskautumista? Haluisin kuulla siitä.
Mullahan näitä oireita riittää.. mut se vuoto, mitä luulisin kiinnittymiseksi, rinnat on kipeet ja yhtäkkiä maidon tulo lisääntynyt vähän, alamahakivut ja alaselkäkivut.. etominen, huimaus. ja yks mitä ei ole ollut ikinä muulloin ku raskaana ollessa: verenpurkaumat jaloissa. sellaset bongasin eilen samasta kohti ku viime raskaudessa. ja sitte tuo valkakrin määrä ja yleensä, miten on märkää tää olo. Ja ne jotkut viivantapaset, haamunhaamut tai mitä olikaan. Ei voi tietää. Millohan sitä uskaltaa testailla? testien piti tulla jo, postiettu jo ke päivällä, eikä kuulu mitään, mur.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä