Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heilanga toisilla päiväpissa on vahvempaa ja se antaa vahvemmat viivat, täällä vielä pistäydyin lukemassa (rv 7+0), ja minulla oli aivan eka raskausoire tällä kertaa tuo valkkarin määrä. Kuulostaa lupaavalta, uskoisin, että saat vielä vahvemman plussan <3

Madeia HcGN: nousu on yksilöllistä ja ihan raskaudestakin riippuvaa, ykkösestä mulla tuli plussa vasta viikko siitä kun menkat jäi väliin (tosin laskettua aikaa muutettiin myöhemmin ja ilmeisesti alkio oli kiinnittynyt myöhemmin) kakkonen näkyi kp 26
 
hiulu kunpa olisikin niin. :)
Tää alkaa jo ottaa päähän, mutta silti noita testejä täytyy vaan tehdä.:headwall: Tänään aamulla taas vahvempi viivanen kuin eilen, mutta ei silti lähelläkään niitä pe-la.
En kerinnyt kuvaa laittaa, kun piti men töihin.
Haen varmaan apteekin oman tänään.
Voiko pc olla nykyään sellainen että antaa aina haaleaa haamua, värillä siis?
Vai onko tuulimuna, kemiallinen....?? Kauankohan sellaiset kummittelee testeissä? Ei mulla kyllä oo merkkiäkään menkoista..joten niinkauan kun niitä ei näy on toivoa... :)
Mä oon jo keksinyt kaikkia pölhöjä merkkejä, että oon raskaana. Esim. meiän katti ei makaa enää mun mahan päällä vaan hakeutuu jalkoihin öisin...selvä merkki eikö? :LOL:
 
Laitoin kuvaa 14. 9 tänne jossa viivanen oli. Samanlaista antoi myös päivän sen jälkeen, mutta minulla se kyllä näytti ovulaation. (apteekin oma)Täti tuli viime la. Olin yhteydessä kolmeen eri tahoon josta yhdessä sanottiin että voi hyvinkin näyttää ovulaation ja kahdessa sanottiin että ei voi. Niin tai näin yritys jatkukoon =)
 
Moi!
Sain tänään lääkäriltä vastauksen verestä tehtyyn raskaustestiin, Hcg oli yli 800 :)
Tämä oli siis perjantaina. Tässä vielä linkki saman aamun pregCheck testiin
testi - Image - Aijaa.com
Kai se on uskottava viimein, raskaana ollaan =) Tiedän, olen sikaonnekas että näin pian
plussasi, mutta olen minä tästä jo kauan haaveillut, en vain ole miestä saanut mukaan. Nyt on vain pelko siitä, että pysyykö tämä ja onko oikessa kohdassa kiinni. Kiitos kaikille onnitteluista ja tarrasukista :heart: Ja toivon teille kaikille onnen enkeleitä yrittämiseen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja Kengumamma
Onnea plussanneille! Diffillä kyllä selvä plussa tuossa tikussakin jo!

Nyt kp 30/28, joka outoa sillä kierto ollut yleensä kellolleen säännöllinen ja lämmöt edelleen koholla ja kovasti viluttaa (jatkunut jo yli 2 viikkoa). Tänään myös vessassa on pitänyt ravata tiuhempaan! Jännittävää!
 
aliaana mulla on kans näyttänyt ovista r-testi, mut ei kyllä neljää päivää putkeen. Yleensä se näyttää vaan sen oviksen huipun. Näin olen ainakin lukenut. :)
Siksi epäilinkin tota mun viivasta ovikseks. Nyt en oikein enää tiiä, kun tuntuu että viivat haamuilee ja kiusaa mua ihan tahallaan. :kieh:
Meen veritestiin jos ne ei kohta häviä. Ihankuin mä haluisin ne häviävän. en missään nimessä, mutta muuttuisi sitten kunnon plussaks! Nih!
Tässä aamun haamu pc:ssä
12710244.jpg - Image - Aijaa.com
Sitten vielä tää apteekin oma. Siihen en oo saanut, kun kerran toisen viivan. Silloin valitettavasti olikin kemiallinen.
12710249.jpg - Image - Aijaa.com
Ei se nytkään niin kauhian selkiä ole, mutta tuli siihen minuutissa. :D

Missä on mur-mur? Kaipaan sinun viisaita ideoita pulmaani. :)
Muidenkin ideat tervetulleita! :)
 
Heilanga ootkos miten saanut noita plussia, että onko aiemmin miten nopeasti vahvistunut? Eikös se niin ole, että kun joka toinen päivä hormoonin määrä tuplaantuu, niin viivanenkin vahvistuis joka toinen päivä. Tosin itse olen huomannut sen, että nuo haamulaiset ei välttämättä vahvistu heti väriltään, vaan ne tulee nopeammin, ja sit se selkenee yhdessä hujauksessa kunhan sitä hormoonia on tarpeeksi saamaan väriä aikaan. En kyllä sinuna vielä kirvestä kaivoon heittäisi. Minullahan myös haamut vaaleni ja tummeni, ja taas vaaleni, eli alussa on tosi suuressa roolissa miten vahvaa pissa on.. Toivotaan että pääsisit mukaan tähän ihanaan plussajunaan.. Ainakin nappasin jo tosi tiukasti siuta hihasta, että mukaan vaan :heart:

Ja muuten, missäs mur-mur on? Ei oo pitkään aikaan täällä ollut analysoimassa viivasia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Plussatuulia toivottelen kaikille!! :) Testailkaapahan heti kun vaan ois tsäänssit et jotain näkyis! :)


Pst. Muuttuiko muilla tämä keskustelupalsta tommoseksi punaseksi ja sivutyyli erilaiseksi? o_O
 
Mitäpä olette mieltä, onko näissä jotain? Sama testi, sama kuvausaika, mutta eri kuvauskulma. Minulla on oma mielipiteeni, mutta en sano että se on 100% oikea. Dpo jotain 8-10 välillä, en ole pitänyt niin tarkkaa kirjaa ;)





 
Bambini Mä näin nois kahes ekas kuvas ainakin viivan alun tuolla alhaalta katottuna.. Mut en selvää viivaa.. ? Näkyykö luonnossa paremmin ku tuos koneelta katottuna? Testaahan uudelleen parin päivän päästä :))) Pidän peukut pystyssä et plussaa on!!! <3
 
Heilanga olen kuullut tosiaan, että niinkin voi olla, ettei toisilla syystä tai toisesta erity HcG pissaan ja vaan veritesti näyttää. Oletko kokeillut FirstSingal kasettia tai Predictor earlyä? Ne on herkempiä
 
Hmm, kai tuossa mun testissä sitten joku viivanen on.. Täytyy taas tänään testailla kunhan postimies tuo uusia :D

Kyllä mäkin Bambinin testeissä hailakkaa viivaa näen! :)



muoks. huacin digitestiin plussa, jota en uskonu ja sitten puolen tunnin pidättelyn jälkeen apteekin omaan haamujen haamu.. äää, vois joskus koittaa malttaa mielensä...
 
Viimeksi muokattu:
Olen pelkurien pelkuri. :ashamed:
Mun piti tänään soittaa sinne terveyskeskukseen, että jos kattois verestä hcg arvon, mutta en saa otettu puhelinta käteen. Kai mä pelkään, että se on selkeä nega ja olen vain kuvitellut kaikki haamulaisten esiäidit testeihin.
Ajattelin, että jos vielä huomisen kattois ja sit jos ei oo hävinnyt viivaset soitan sinne. Aloin jo miettimään sellaistakin, että jos se on kohdun ulkoinen..eikös se oo jo vähän vaarallistakin?... Varsinkin kun mitään ei tuu ulos! Plaah.
Töissä on hiljaista niin kerkiän kaikkea pöllöä miettimään. :ashamed:
 
tämä on nyt sit viimeinen kuva, millä teitä kiusaan. Sanokaa nyt joku, että en näe harhoja. Onko alemmassa vielä viiva? Ihan kuin olisi jo haalistunut...kyseessä siis kuivuneet testit, ajattelin että on ehkä paras verrata. Ylempi on siis eilinen.
12713101.jpg - Image - Aijaa.com
Mulla on ihan outo uusi "oire" mun nännit on kipeet! Yleensä särkee koko rintavarustus, mutta nyt vain tosiaan nännit. Kaipa tässä silti saa valmistua tätisen vierailuun....
:'(
Noh, sai ainakin hetken tuntea, miltä tuntuu kun masussa on ehkä asukki. :)
 
Kai se on pakko vielä aamulla katsoa....on kyllä mennyt euroja niin tuhottomasti näihin testeihin, että voipi olla että huomisen jälkeen en hetkeen testaa. (Lue; ei oo kuin yksi jäljellä) ;)
Ilmoittelen kyllä sitten miten käy. :)
 

Yhteistyössä