Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minalo: Mä olisin näkeväni jotain todella haaleeta.. Mutta joku viivanen siellä ainakin on! Vahvistumisia sille:heart:

Täällä ihme oireet vaan lisääntyy ja jotenkin niin varma olo, että nyt on vihdoin tärppi käynyt! :whistle: Aamulämpökin nousi tänään 37.1! Sekä liuskaan sain taas samanlaisen haamun kuin eilen. Ja cb:n plussa testiin tämmöisen U2mZMm - Image - Aijaa.com. Toki tuokin on todella ohut viivanen ja haalea, mutta ei näillä viikoilla mitään paremmin oikein voisi näkyäkkään. :stick: Mitä olette mieltä??
 
Yemina.. haamulta vaikuttaa... Onnea jos niin on :)


ja laiskana kopsaan oman tekstini toisesta ketjusta myös tänne :)

hola.. mulle tapahtu aamulla jotain tosi kummaa... meidän lastenhoitaja tuli niinku sovittu ja touhusin tuossa eteisessä kun hän yhtäkkiä kysäs, että oleksä raskaana? Olin ihan että mitäh? en tietääkseni.. (ei olla puhuttu asiasta kenellekään) ja siihen tokas vaan että iski sellaset vibat äsken ja sun silmistä näkee että taidat olla :O FREAKING ME OUT :D vaikka en mä pahitteeks laittais vaiks oisinkin :whistle:
 
Kyllähän siellä Yeminalla ja MiNalolla haamuset kurkistelee :)

Yritän tässä ladata kuvaa tämän aamun dippailusta, mutta tuntuu tuo aijaa.com jumittavan..

//

dpo9 - Image - Aijaa.com Nonniin! Sainpas sen lataamaan.. eihän siinä mennykkään ku koko päivä :) Nyt tosiaan dpo9 (saattaa heittää, kun ei tikuttanut, vaan kivuista aavistelin)

Mitäs olette immeiset mieltä?
 
Viimeksi muokattu:
OneMore? Yritystä ei ole edes ollutkaan ja nätisti sanottuna puhdas yllätys :D Mutta niin nuo kaksi muutakin :)

Jotenkin ollu nyt vaan tosi epätodellinen olo, koko ajan ravaan vessassa kun luulen menkkojen alkaneen ja teinki tänään taas kaksi testiä lisää ja molemmat päiväpissasta. Kuvassa alin eilinen, ja kaksi ylintä tältä päivältä. Mietin koko ajan että olevinaan nään vaan kaksi viivaa ja mieli tekee tepposet :/

wke6Ab - Image - Aijaa.com
 
OneMore? Jos vasta dpo3 menossa, niin oireita ei voi olla, paitsi PMS:ään liittyen :/ Itellä jäi kaikki PMS-oireet pois, mitä yleensä on ollu rintojen arkuus, pahoinvointi, väsymys, turvotus ja finnit. Oireettomuus oli mulla varmin oire :) Oikeet raskausoireet ilmestyi vasta plussan jälkeen. Kaikki ei ovuloi joka kierrossa, mulla itellä laskujen/tuntemusten perusteella vuodessa oli kaksi kiertoa kun en ovuloinu.

se ongelmahan tuossa on että kaikki mun ovulaatio oireet on hävinnyt.. ja siis mulle ei oo ollenkaan normaalia voida pahoin tms.. mutta en viitti turhaan toiveita elätellä :D tuleepi jos on tullakseen :D vasta yk1 menossa :D
 
Joosukka, muokkailin myöskin kuvaa ja minusta siinä on hitunen punaväriä. Meinaan ei ainakaan mulla testit missä on viivanpaikka, näytä käänteisväreillä mitään viivanpaikan kohdalla. Tosin oon kyllä sen verran outolintu testien, hoitojen sun muiden suhteen etten ihmettele vaikka tässäkin oisin poikkeus :D

Ai niin kuva unohtu
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Ei oo tollannen tuttu testi mulle, mutta ei toi musta haamulta näytä ollenkaan vaan selkeeltä plussalta! Onko ohjeet viellä tallella, siellä saattaa olla siitä, että merkkaako mitään se, että on ohut tai paksu viiva :)
 
Tein cb:lla dpo11 testin, jota olen itse tiiraillut niin kauan, etten enää osaa sanoa onko se haamuplussa vai ihan vaan viivanpaikka. Mitä te näette?
katso liitettä 19082
CB:ssä (on ilmeisesti tuo testisi Clear Blue?) täytyy viivojen olla tasapaksuja. Testin kuivuttua siihen tulee lähes poikkeuksetta tommonen ohutpystyviiva plussa ikkunaan ja se ei valitettavasti tarkoita raskautta. Ensin siis näyttää negaa ja, kun kuivuu tulee tommonen.
Oliko tuo pystyviiva plussassa missään vaiheessa yhtä paksu, kun vaaka?
Meinaan myös selkeässä plussakin se viiva jossain vaiheessa tuossa testissä ohenee.
 
Nyt tarttisin pikaista tulkinta-apua! Tänään ois luvassa juhlat, joissa tarkoitus nautiskella hieman alkoholipitoisia juomia. Oon nyt 3 päivänä testannu negan/viivanpaikan. Tänään kp 26/28-32. Ja tietysti olin jättänyt viimeisen testini tälle aamulle, jotta voisin olla varma. Noh, laitanpa kuvasarjan, mitä testille tapahtui niin antakaapa arvionne! :)

Testiajalla (n. 3 min)


Sitten lähti liikkeelle värikertymä (n. 10min)


Ja lopputulema (n. 20 min)


Livenä siis näkyy jotain punertavaa viivantapasta testiviivan kohdalla lopputuloksessa..En tiiä näkyykö se kuvassa. Mietin et onkohan se nyt tuosta värikertymästä johtuvaa..? Aaaaargh! Pitikö just ton maanantaikappaleen olla mun viimeinen testi!! :stick:
 
oon nyt niin huono näytöllisille koneella etten uskalla sanoo juuta enkä jaata. Mut noihin testeihin on mun mielestä tullu uutena ilmiönä toi värikertymän siirtyminen. mullakin oli viimeks kas vai kolme peräkkäistä testiä joissa n.10 minsan kohdalla kävi noin.
 
Niin omastakin mielestä, sen verran paljon negaillut enkä ole tuollaista nähnyt ennen! Ilmestyi testiajan sisällä ja testiajan jälkeen hiukka vahvistunut. En vaan oikein osaa uskoa tätä, varsinkin kun mies totesi "jaa, en nyt tiedä" ja häipyi :D Kannattaakohan tuota vielä huomenna testata uudestaan, olettaen ettei vuoto ala...?
 

Yhteistyössä