Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Valkeakuulas ei kai sen vielä tuosta tummempi pidäkkään olla noilla dpo:lla. Muutamat kemialliset kokeneena voin sanoa, että jos viiva on hailukka kolme päivää eikä edistystä tummumiseen ole havaittavissa, niin sitten voi pelätä sitä kemiallista. Aikaisilla dpo:lla se haamulainen voi kurkkia monta päivää, mutta sitten lähempänä tätipäivää, niin viivan pitäisi vahvistua joka toinen päivä.. =)
 
Dpo10 ja puhdas nega. Onko tää kierto nyt ihan hukkaan heitetty jo? :( Menkkojen pitäs alkaa vasta viimestään ens la. Valkeakuulas on saanut niin selvän haamun dpo9 että menetin toivoni oman suhteen! :D Pöh!

Muoks! Mutta huoh, sain esikoisesta haamujenhaamuja vielä kun menkat oli viikon myöhässä ja ekan haamun muistaakseni kp 29/28 niin eipä tässä mitään välttämättä näkyis vaikka raskaus olis alkanut, mulla ilmeisesti vaan ei hormooni tule näkyville nopsaan. Hitto kun osais vaan olla rauhassa ja testata jos menkat myöhästyy!
 
Viimeksi muokattu:
Valkeakuulas, Minnan kans samaa mieltä. Tässä nyt 3 kemiallista peräkkäin kokeneena. Joka kerralla viivoja monta päivää tihrustaneena. Mulla pysy 3-4 päivää viiva hailukkana ja sit alko häviämään se vähäkin. Kun taas nois "onnistuneissa" 2-3 päivää on voinu olla aika samoissa mutta sit lähteny selkeesti tummumaan.
Niin ja kokeiles tehdä tuo raskaustesti eri aikaan vuorokaudesta, mulla esim. tulee vahvempaa viivaa iltapäivästä kun aamusta.
 
Mä taas erottaisin Johannalla jotakin, mutta noissa Rfsun testeissä vain täsmälleen samanlaisia viivanpaikkoja kuin mulle tuli lähes jokaiseen saman merkin tikkuun niitä tehdessäni. Toivottavasti tulis vahvempi ja selkeästi punainen haamu, sellainen mulla silloin enteili lopuksi plussaa. :)
 
Täällä taas... Lomailut on syöneet netissäroikkumisaikaa huimasti ja kun nuo kierrotkin on parhaillaan 5-viikkoisia, niin koittaa välillä vaan olla ajattelematta koko asiaa.
Hurjasti onnea kaikille plussanneille!
Täällä tuli kirje lekurilta, jossa oli käsky tikuttaa oviksia edelleen ja kirjata päivät ylös.
Elokuussa konsultoi lapsettomuuspolia (olikohan se sellanen?), että nyt kun on kumppani vaihtunut, ja edellisen kanssa vauvanyrityksestä on jo muutama vuosi, niin täytyykö nyt uuden kanssa odottaa uudestaan vuosi, ennenku pääsen tutkimuksiin, vai riittäisikö nuo kaikkiaan 7 keskeytynyttä raskautta... Huoh, sanon minä.

Tänään dpo 12 ja one step näyttää lähestulkoon puhdasta negaa... Ihan jos oikeen tihrustaa ja kääntelee ja vääntelee, niin joku varjo siinä saattaa vilahtaa, mutta tuskin siis tärppäsi tässäkään kierrossa.
Tää on niiiiiiiin turhauttavaa.
 
Adalie Oon tehny vaan nämä kaksi testiä perjantaina ja nyt eilen maanantaina. Nyt tänään alkoi sitten valua kuin niagaran putous, vaikka aikaisemmista kuukautisista laskettuna pitäisi alkaa vasta 1,5vk päästä, edelliset kuukautiset jäi siis pois. Noh jos tuolla jotain elämää ikinä oli edes alullaan niin taisi tulla varhainen keskenmeno. Harmi kun ehti jo innostua.
 
Onko täällä kenelläkään kokemusta Predictor Early testistä? Onko oikeasti herkkä? Sain tänään aamulla dpo 11-12 puhtaan negan. Paketissa sanotaan, että näyttää 90% tarkkuudella plussan jopa 4 päivää ennen menkkoja. Onko siis peli jo menetetty? Olis kiva päästä tänne esittelemään haamuja, kun sen verran pitkään ollaan jo yritetty ja vuosi mennyt jo hoidoissakin.
 


Näkeekö joku noissa jotain tai osaisko sanoa miks ovistikut antaa viivoi joka päivälle ja alin sininen on raskaustesti tältä aamult.. kp19 näkyykö jotain oviksest en osaa noitten tikkujen takia sanoa yhtään mitään
 
tirpana1, kiitos vastauksesta! :) Mä sain parissa edellisessä kierrossa värillisiä haamuja PC:n liuskalla ja puikolla sekä apteekin omalla samoihin aikoihin. Ei vahvistunut. :( Saattoi kyllä johtua irroituspiikistä, jossa raskaushormonia, mutta senkään varoaika ei pitäisi olla kuin 10 päivää. Nyt oli taukokierto ja suureksi yllätykseksi luomuovis tapahtui ekaa kertaa ja nyt elättelen taas (turhia) toiveita. Eikai auta muu kuin testata uudestaan toisella testillä.

Muilla Predictor Early kokemuksia? :)
 
Viimeksi muokattu:
Hydra Ei peli ole menetetty! Jos vaikka kuulut niihin, joilla hormonipitoisuus nousee hitaasti tai niihin, joilla sitä jostai syystä erittyy pissaan vähemmän. niihin 10%:ttiin joille ei näytä vielä. Jälleen kerran palaan siihen, että esikoinen näytti mulle haamua vasta kp 39 (tms.) Kysäse sellaista ketjusta kuin "myöhään plussanneet" jos siellä ois kokemusta :)
 

Yhteistyössä