Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tein huvikseen myös ov-testin kun niitä tuolla kaapissa on, yllätykseksi sain näin vahvat viivat?! Eikös nuokin voi näyttää raskauden? :eek:
Tuossa vielä kuva siitä, jpg - Image - Aijaa.com
(Niin ja siis nyt menossa kp 27/29-33)

Snforever: Voi että, toivottavasti meidän haamulaiset vain vahvistuisivat!:heart: Ei nuo kyllä voi molemmilla vaan mitään viivanpaikkoja olla!

Haave83: Kyllä tuo minusta on selvä plussa on!!:heart:

Änkiäinen: Mä oon joskus testannut niillä ja selviä negoja kyllä ollu.. Eli mulle ei ainakaan oo mitään viivanpaikkoja niihin tullut. :) Kannattaa tehdä parin päivän päästä uusi!
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Änkiäinen;28327924:
Onko joku saanu turhia viivoja citarin liuskoilla? Mä olen aina saanut pelkän yhden viivan enkä ikinä viivanpaikkoja tai muita, mutta nyt en jotenki saata uskoa yötä toista viivaa,kun testasin. Lapset kyllä haamulaisen todisti. Kuvankin otin, mutta ei sitä saanu kuvaan vangittua.

Kuuleppa ihuna - mikäli mies tai lapset varsinhin viivasen näkevät..se varmaanhin silloin on siinä testissä..ja voi tietää j o t a h i n..:rolleyes::heart:


Ps. miun poikanen on usiamman tärppiviivasen miun testeistä(valokuvista)bongannnut;)
 
1lub1L - Image - Aijaa.com
Tänään tämmönen raskaustestiin. Tänään kp 24 VIIVANPAIKKA? Eikös?
Ovistesti on eilinen. Tuo testi vaan kuvassa sen takia, että voi vähän tähdät oikeeseen kohtaan mistä sitä raskaustestin viivaa tiirata... Olistestiin tuon merkkiseen en ole vahvaa plussaa saanut ollenkaan. Mutta lämmöt kertoisi sen puolesta, et ovis oli kp 15.

No eilen kyllä tein myös samaisella raskaustestillä...
Näettekö tässä mitään? En minäkään... mut tänään tuli viivanpaikka vai mikä sit onkaan. En ota selvää onko väriä.
hGbo9g - Image - Aijaa.com

Eikös voikin mennä niin, että välillä samankin merkkinen testi voi näyttää viivanpaikan ja välillä ei...
 
Yöperhonen sulla näkyy selvä punainen viiva siellä! Sanoisin, että plussa! Ei oo viivanpaikka kun noin punertaa. :)

Haave83 Tossahan näkyy selvästi plussa! Ja selkeemmin kuin eilen minun silmääni. Onnea! :)

Mua ihmetyttää suuresti nyt tää mun tilanne. Tänään on kp 26/28 ja dpo oletettavasti 12. Pregcheckin viiva näkyy edelleen samanlaisena tai kenties hiukkasen vahvempana. Mutta CB:n plussatestiin ei tullut sitä plussaviivaa..edes haaleena. PC:n viiva kummiskin on selvästi punainen! Taitaa taas kroppa tehä tepposet ja kemialliseksi kääntyy tämäkin taas..:( Tässä kuva äsken dipatusta PC:stä:
C6KdR7 - Image - Aijaa.com
 
Mua ihmetyttää suuresti nyt tää mun tilanne. Tänään on kp 26/28 ja dpo oletettavasti 12. Pregcheckin viiva näkyy edelleen samanlaisena tai kenties hiukkasen vahvempana. Mutta CB:n plussatestiin ei tullut sitä plussaviivaa..edes haaleena. PC:n viiva kummiskin on selvästi punainen! Taitaa taas kroppa tehä tepposet ja kemialliseksi kääntyy tämäkin taas..:( Tässä kuva äsken dipatusta PC:stä:
C6KdR7 - Image - Aijaa.com
MiNalo Teeppä CB:n digi testi,,,, kun mullakin noi liuska testit näyttää aika hailukkaampia ja dpo 17 nyt menossa, tein viime sunnuntaina digin ja näytti 1-2raskaana ja meinasin tulevana maanantaina tehdä vielä uuden digin varmuudeksi :D
 
Viimeksi muokattu:
1lub1L - Image - Aijaa.com
Tänään tämmönen raskaustestiin. Tänään kp 24 VIIVANPAIKKA? Eikös?
Ovistesti on eilinen. Tuo testi vaan kuvassa sen takia, että voi vähän tähdät oikeeseen kohtaan mistä sitä raskaustestin viivaa tiirata... Olistestiin tuon merkkiseen en ole vahvaa plussaa saanut ollenkaan. Mutta lämmöt kertoisi sen puolesta, et ovis oli kp 15.

No eilen kyllä tein myös samaisella raskaustestillä...
Näettekö tässä mitään? En minäkään... mut tänään tuli viivanpaikka vai mikä sit onkaan. En ota selvää onko väriä.
hGbo9g - Image - Aijaa.com

Eikös voikin mennä niin, että välillä samankin merkkinen testi voi näyttää viivanpaikan ja välillä ei...
PiipaKaa juu kyllä samanmerkkinen testi voi tehdä nuin, ehkä johtuu pissin vahvuudesta, suosittelen sinullekin CB:n digi testiä, nään kyllä ylimmäisen kuvan testissä haamulaisen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28329213:
PiipaKaa juu kyllä samanmerkkinen testi voi tehdä nuin, ehkä johtuu pissin vahvuudesta, suosittelen sinullekin CB:n digi testiä, nään kyllä ylimmäisen kuvan testissä haamulaisen :heart:
Mulla tuo ylimmän kuvan testi tehty 1½tunnin pisusta. Sit edellispäivän aamusta.
Et ei varmasti kovin vahvaa pisua. Mä kyllä uskon, et nuo voi antaa viivanpaikkojakin hyvinkin selkeesti. Niin, kun monet muutkin.
En mie raaski vielä tässä vaiheessa noita kalliinpia testejä tuhlata.
Noita liuskoja raaskii nyt vähän enempikin tuhlata.:) Vaikka niistä arpomaan joutuukin.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Miten nuo one stepin testit, millaisia viivoja ne näyttää? Siis voiko näyttää jonkin ihme viivan/viivanpaikan lähellä kontrollia? Tänä aamuna jokin ihme viiva tuli lähelle kontrollia ja en edes ole varma oliko siinä väriä... Oli aika haalea, mutta näkyi kyllä märkänä siinä ja nyt olis dpo 10 (?) ja kp 24 (kaiketi) laskuri antoi 3+3 tänään...
 
Viimeksi muokattu:
carolina30+ Mulla ei ole kokemusta kyseisistä testeistä..mutta kuulostaa sellaiselta värikertymältä jos kerran tulee liian lähelle kontrolliviivaa. Oisko sulla mahdollista laittaa testistä kuvaa? :)

yöperhonen Noissa mä en valitettavasti näe toista viivaa..Mut katonkin kännjkällä ja tällä ei aina ne kaikkein haaleimmat haamuset näy.
 
PiipaKaa: Kyllä tuossa punertava haamu näkyy. :) Toivottavasti vahvistuu.

Mä testasin tänä aamuna clearbluen digillä, mutta eihän siitä mitään tullut kun näyttö pysytteli ihan pimeänä. Viallinen testi ilmeisesti. Ja nyt mulla alkoikin sitten kuukautiset. :( Eli todennäköisesti ei ole kuitenkaan raskaus alkanut. Ehkä jotain yritystä oli kun noita haamuja kerta tuli testeihin.
 
5Z8RmD - Image - Aijaa.comExX0Zp - Image - Aijaa.commUYeBf - Image - Aijaa.com
Ylimmässä eilinen (illalla tehty)ja tämän aamuinen one step ja vajaa 2 tunnin pidätyksellä aika laimeasta kokeiltu pc. Toisessa kuvassa vain one stepit ja viimeisessä vain pc. Näkeekö kukaan mitään näissä???? Itse olin näkevinäni hiukan, mutta en pelkkiin omiin silmiin luota ja jos joku osaa hiukan muokata niin olisi ihanaa nähdä jos niissä on jotain... Itse kokeillut muokkailla joskus mutta ei osaa niin ei osaa ja en tiedä millaisilla ohjelmilla saa muokattua?!
 
MiNalo Kiitos. Toivon kanssa että vahvistuu ja pysyy... Pelottaa ihan kamalasti taas, mutta samalla toivo herää. Itse en enään tiedä mitä ajatella, kun olen näkevinäni viivaa ja sitten en taas muka näe mitään... Onko se oma mieli niin temppuileva?!
7DbSab - Image - Aijaa.com
Tässä juuri tehty david ja tässä se nähdään, laimea pissa ja david, ei taida olla mitään... Niin ja helppo testailla kun kokoajan saa juosta pissalla...siksi aamun jälkeen on laimeat pissat (ei ne siltä näytä purkissa, mutta pakkohan olla kun ei kauaa mene kun pissattaa ihan kauheasti)
 
Tosiaan ov-testi oli tänään taas tosi tumma ja sitte tein sen cb:n uuden plussatestin. Siihenkin jotain hailakkaa haamua tuli, mutta en tiedä luotanko noihin koska niin paljon kuullut huonoa.. Otin sen liuskan sieltä sit irti ja kuvasin 0tsDrJ - Image - Aijaa.com näkeekö kukaan tota? Mutta on se nyt kumma jos kaikkiin tekemiini testeihin tulee jotain hailakkaa haamua ja jos en olekkaan raskaana.. :headwall: Ja tosiaan olis viikoja vasta n. 3+2.

Haave83: Voi ei, pahoittelut tädin tulosta! :heart::(

Madeia: Eikä, toivottavasti tuo vuoto ei tarkottaisi sitä itseään vaan jotain muuta.. :(

Carolina30+: Mä kyllä nään tossa testissä ihan hailakan punaisen viivan! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä