Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minä täällä taasen! :D Näköjään tuputan tätä mun kuvasaastetta koko ajan. Mutta tein siis apteekin oman ja haalea punertava viiva siihenkin tuli. Näkyi jo testiajalla, mut vahveni sitten kuivuttuaan. Mua vaan ihmetyttää kun se viiva tuli ihan hassuun kohtaan..? Jotenkin liian lähelle tuota kontrolliviivaa..Mitä mieltä te muut olette?

Hei muuten!..Apteekin omaan testiin ei tule aina samaan kohtaan se testiviivanen, joskus saattaa olla vaikka hyvinkin vasemmassa reunassa, toisinaan keskellä, tai enempi oikialla..ihuna, kyllä tuo selkeä punaviinen on:rolleyes::heart:
 
mur-mur mullakin on näin käynyt. Se testiliuska on lyhyempi kuin se tila muovikuorien sisällä. Riippuu siitä paljon myös mihin kohtaan ruutua viiva sattuu, ja sitten voi testiviivan ja kontrollin välinen etäisyyskin olla eri.. Itse kummastelin näitä kans viimeksi..
 
Minnah ja mur-mur mä en tiennykään et se voi se viiva tulla eri kohtiin apteekin omassa..Tai mulle on aina sattunu sellaset, joissa se on tullu siihen oletettavissa olevaan kohtaan! Noh, pääasia et tekin näätte sen punaviivan ja se saattaa todella merkata jotain ihanaa! Peukut pystyyn! :)
 
Minä täällä taasen! :D Näköjään tuputan tätä mun kuvasaastetta koko ajan. Mutta tein siis apteekin oman ja haalea punertava viiva siihenkin tuli. Näkyi jo testiajalla, mut vahveni sitten kuivuttuaan. Mua vaan ihmetyttää kun se viiva tuli ihan hassuun kohtaan..? Jotenkin liian lähelle tuota kontrolliviivaa..Mitä mieltä te muut olette?

Ihania punaviivasia. Miljoonasti vahvistumisia, jos et uskalla vielä ottaa onnitteluja niin mä pidän ainakin sormet ristissä että huomenna ne on jo vahvemmat viivaset!!! :heart::flower::heart::flower::heart::kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Ei tule tietoa tähän epätietoisuuteen, nyt kp 35/28 (kait?) ja apteekin omaan tuli hailakkaakin hailakampi haamunen.. huoh. Liekkö ees näkyy kuvassa :ashamed:




Tsemppiä muiden haamujen vahvistumiseksi! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ihania haamulaisia taasen täällä :heart:

Me ollaan täs muutama päivä touhuttu muuttoa ja eilen saatiin tavarat uudelle kämpälle joten hommaa on riittäny...
Yöllä jouduin käydä vessassa, vaikka olin nukkumaan mennessä käyny, enkä ees juonu illalla paljoa.. Näin siis käyny viimeks raskausaikana, joten olihan se testi nyt aamulla sit tehtävä! :D

Oon näkevinäni tässä jotain hyvin olematonta... Näkeekö joku muu? Tai saisiko joku muokkailtua kuvaa kun se ei näin puhelimella multa luonnistu..?!
DPO9 - Image - Aijaa.com
 
Heipsan! Tilasin sitte lisää noita testejä, mutta vaikka nää oli saman merkkisiä niin oli paljon paksumpia tikkuja? Mutta nyt en kyllä tiedä onko viiva vahvistunut vai ei, mutta tää haamulainen?! tuli heti testiin.. Näkeekö ketään muu sitä? Hmm - Image - Aijaa.com

MiNalo: Kyllä sillä testeissä ainakin hienosti punainen viiva komeilee! Varovaiset onnittelut:heart:

Haave83: Tuo on jo mielestäni plussa, eikä haamu! Tai tosi vahva haamulainen ainakin. Sinnekkin varovaiset onnittelut myös:heart:

Madeia: En ole varma näänkö jotain tosi tosi hailakkaa haamulaista testissä.. :)

Yöperhonen-: Tosi tumma tuo sun kuva, mutta olisin ehkä näkeväni siinä kans tosi hailakan haamun? =)
 
Viimeksi muokattu:
Tein äsken apteekin testin, mutta ei siihen tullut niin punaista testiviivaa kuin eiliseen testiin. :( Olin kyllä vähän hätäinen, koska kävin töissä lähtiessä pissalla, matkalla kävin apteekin kautta ja kotona heti testasin. Eli oli aika laimeaa pissaa. Mutta eikö sen silti pitäsi nyt olla vahvempi kuin eilen?

Ja lisäksi huomasin, että olin laskenut väärin mun kierron.. ei mun kuukautisten alkamispäivä olekaan tänään vaan huomenna.:headwall:

Mitenkäs MiNalolla? Onko viiva vahvistunut?
 
Haave 83 sinuna en epäilis kyllä tuota testiä niinkään. Käy hakemassa digitesti niin saat mielenrauhan. Kuten sanoit, testi oli tehty, kun pissa ei ollut ehtinyt kauaa rakossa vielä olemaan. Kyllä se selvä plussa on! Uskaltaisin jo onnitella :)
 
Onko joku saanu turhia viivoja citarin liuskoilla? Mä olen aina saanut pelkän yhden viivan enkä ikinä viivanpaikkoja tai muita, mutta nyt en jotenki saata uskoa yötä toista viivaa,kun testasin. Lapset kyllä haamulaisen todisti. Kuvankin otin, mutta ei sitä saanu kuvaan vangittua.
 

Yhteistyössä