Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

miss_piggy
Heilanga: Jos on esim. pco, voi ovistestit näyttää plussaa useamman kerran kierrossa, toinen vaihtoehto on, että testailet huonoilla ovistesteillä, jotka näyttää ovista vaikkei sitä oliskaan, tai sitten sulla on ollut kaksi kertaa tässä kierrossa ovis, tai se mitä luulit aiemmin ovikseksi ei vielä ollutkaan se.
Raskautta ovistesti ei vielä tuossa vaiheessa voisi näyttää, koska kiinnittymiseenkin menee aikaa noin 6 päivää.
 
Pco mulla on, mutta tää on nyt vasta sitten ensimmäisiä kertoja kun ovistestit näyttää plussaa kahteen kertaan. Davidin testit on käytössä ja aiemmin toiminut ihan hyvin. Ei tullu kyllä mieleenkään että ovis vois olla tuplasti...kaikki on siis mahdollista. Noh, eipä auta kun pupuilla taas. :)
Mites sun raskaus on edennyt Miss piggy?
 
YAW
Carolina: tohon cb:n testiin en sano mitään (kyllä siinäkin jotain on, mutta iteki saanut tuomosia... enkä ollut pieniinpäin), mutta kyllä tossa pc:ssä jotain on menollaan... oliko siinä väriä yhtään vai vaan harmaa/väritön?
Oliks sun vuoto niukempaa kuin yleensä?? täähä käy jännäksi :popcorn:

*muoks: kyllä siinä väriä on. Otin oikeuden kikkailla koneella ja käänsin sun testin negatiivi kuvaksi, siinä näkyy kuule kaks viivaa :) :heart: ja se testiviiva ei näy negatiivissa, jos ei oo väriä :)
 
Viimeksi muokattu:
Vuoto oli melekin normaalia ja kirkasta ja ensimmäisen kerran huomasin jopa siinä pieniä kudoksen paloja tai suikaleita ja niitä ihmettelin, ei kipuja ollut ja alkoi ensinnäkin liian aikaiseen eli kp 25 tai jotain ja kesti vajaa 4 pvää ja olo ollut sen jälkeen vielä kamala ja eilen paheni oikein oksettavaksi ja mahalla yhä nipistelee/jomottaa... pakko todella seurata. Niin ja tuo CB:n viiva on luonnossa himmeä, mutta tasavahva, ei vain näy kunnolla kuvassa : / Tuo viiva ilmestyi vielä' ennen kontrolliviivaa. Ja pc:n viiva oli alusta asti värillinen ja kuivuttuaan muuttuu minulla tuollaiseksi kun on aika haalea...
 
Carolina30+ - seuraile, kuinka käy. Joillakin kuulemma tulee ihan tavanomaisilta vaikuttavat valekuukautiset muutamiakin kertoja raskauden alussa. Kyllähän noissa molemmissa tikuissa haamua on! Toisaalta kemiallinenkin raskaus saattaisi olla: minulla kemiallisen jälkeen näytti 9 päivää vuodon alkamisesta vielä pregcheckin raskaustesti plussaa. Toivottavasti sinulla olisi kunnon tärppi!
 
Oikein paljon onnea Hopeakissa ja Maana-Mamma!

Kasenja, mitenkäs siellä? Ootko enää testaillut?

Carolina, mäkin nään haamulaista tuossa pc:n testissä. Toivottavasti se olisi plussa vaikka vuotoa sulla onkin ollut...

Itse testasin eilen negan. Nyt odottelen menkkoja. Tuntuu ihan siltä että ne kohta alkaa, joko tänään tai huomenna. Höh. Toisaalta elättelen vielä toivoa että ovis oiskin ollut myöhemmin kun luulinkaan mutta tuskinpa... En ookkaan noita pc:n testejä ikinä kokeillut. Viime raskaudessa Davidit näytti kyllä haamua jo aikasin että toimi ainakin silloin mulla. Mutta vois kokeilla noita pc:n testejäkin!
 
Oli pakko testata tänään iltapäivällä (pissa oli kyllä tosi laimeeta eikä varmaan ehtinyt rakossa kovinkaan kauan olla) ja sain aika kummallisen "haamun". Tää tosin tuli hieman testiajan jälkeen eikä viiva oo oikealla kohdalla vaan liian vasemmalla. Väriä on. Paljaalla silmällä viivan huomaa paremmin kun tuossa kuvassa. En oo ikinä tämmöistä haamua saanut, sen takia nyt mietityttää kovasti.

Aijaa.com - 28.1.13
 
Bel_la - kyllähän tuossa väriä on. Mutta onko se vain sellainen värikertymä siinä alussa, mistä väriaine lähtee etenemään? Ei ota selvää. Ensimmäiset haamun aavistukset tuntuvat erottuvan vain paljaalla silmällä.

Tällä ei siis haamulaisia. Tänään dpo 14 testasin negan. Vuotoa ei kyllä kuulu, mutta luulisi pian alkavan. Munatorvitutkimukseen siis varmaan ensi viikolla, ja sitä kautta joskus hedelmöityshoitoihin...
 
Toi mun testin "viiva" ei lähde heti siitä mistä se väriaine lähtee leviämään vaan hieman sen jälkeen. Mutta puolet kauempana kun oikean viivan kuuluisi olla. Aika kummallinen, ehkä pakko testata aamulla uusiks (jos menkat ei ala).

Kasenja, pahoittelut negasta ja voimia tutkimuksiin.
 
Heipsan! Tungettelen tänne teidän ryhmään pikakysymykselle ,elikkäs onkos täällä kenelläkään kokemuksia davidin puikkotesteistä?
Tein itse nimittäin sellaisen tossa aamulla,kun oli kaapin pohjalle jäänyt lojumaan.. siihen tuli haalea viiva,jonka ajattelin viivanpaikaksi (oli harmahtava).. kävin sitten kaupoilla ja kotiin tultuani olin heittämässä testiä pois lavuaarin reunalta, huomasin että viiva oli muuttunt hieman punertavaksi..
onko siis yleistä että näihin tulee viivanpaikkoja/roskishaamuja? onko muut niitä kyttäillyt testiajan jälkeen :D
 
mammi85, oon joskus testannut Davidin puikoilla mutta vasta kun viiva on jo ollut liuskoissakin selvä plussa. Että ei oo kokemusta roskishaamuista niissä... Toivotaan että se sulla vaikka jotain tarkottaiskin!

Kasenja, on kyllä koukuttava ketju kieltämättä ;)

Testasin aamulla, nega. Ei minkäänlaista haamua. Tyhmä aiempi testi kun sai mun toiveet jo heräämään. Menkat ei oo vielä alkanut, alkais nyt ne niin ei tarvis tässä miettiä enää.
 
Tänään dop8
ja tulos oli tällainen

Aijaa.com - 11704807

Tein testin aamulla ja lähdin töihin en sillon siinä nähnyt mitään 5min sisään mutta nyt kun tulin töistä ja katsoin niin siinä oli tuollainen! Onkohan tuo viivanpaikka sitten vaiko mikä?

Tässä vielä hieman värejä säädeltynä kuva. Saako viivanpaikan väännettyä noin punaiseksi pelkistään kirkkautta muuttamalla?

Aijaa.com - 11705123
 
Viimeksi muokattu:
sofi one step on merkki. Pissin viel äsken yhteen pc testiin ja siinäkin jotain näkyy kun läpivalaisee. Oon säästäny yhden testin (vanhan) viimekierrosta ja siinä ei näy mitään vaik läpivalaisee mut tuossa näkyy. No aamulla taasen uusi testaus:)
 

Yhteistyössä