Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tänään aamulla testasin one stepillä ja sain viivanpaikan :( Meni otenkin mieli maahan, että voiko enään plussaksi muuttua kun dpo 11 ja kp 25 (ainakin muistaisin noin)... Alamaha oikealta arempi kun tänään aamulla siihen osuin kädellä, en tajua mitä se voisi olla ja tissit yhden koon suuremmat, jouduin vaihtamaan liivit eilen suurempiin aamulla kun ei mahtunut nuo lempiliivit päälle tai siis tissit niihin... Kahvi maistuu todella kitkerältä ja tänään meinasi taju mennä kun en ollut syönyt tarpeeksi paljon aamulla eli oli pakko tehdä munakokkelia aamupalaksi 6munaa kokkeliin ja nälkä jäi, mutta hiukan parani olo. Kaikki oireet on kuten tuolta oireet ja tulos palstalta voi lukea...lista on pitkä... niin ja jotku hajut saa jo kyökkäämään ja vaikka nenä tukossa niin silti haistaa selvästi joitakin hajuja kauempaakin...
 
Carolina30+ oireesi ovat kyllä niiiiiin plussan kuuloisia:heart:
..toivotan parasta, älä ihan vielä luovuta:kiss:
(varsinkaan jos et a i v a n varma dpo:ista?)
Varsinkin toi tissit, kun ennen ollut arkuutta, mutta aina mennyt samat liivit ja nyt oli vaihdettava suurempiin. En vielä luovuta. Kiitos kannustuksesta, epäuskoinen olo on kyllä kaikkeen nyt, mutta toivon todella että se plussa sieltä yllättää meidät kunnolla <3
 
Päivitän tänne omat kuulumiseni...vaikka toivottomalta tää nyt tuntuu.
Eilen, sunnuntaina ei mitään muuta vuotoa kuin taas valkoista ja kirkasta limaa. Tein ovistestin, joka oli selvästi haaleampi kuin se jonka tein perjantaina. HUOM! Kumpikaan nyt ei siis kuitenkaan olleet plussia. Mahassa kiertää yhä vaan. Tissit ovat turvoksissa, mutta niin ne yleensäkin ovat just ennen menkkoja.

Kohdunkaula on roimasti laskeutunut, joten se olisi ainakin varma merkki siitä, että menkkojen pitäisi alkaa. Tuntuu myös siltä kuin olisi lämpökin laskenut. Nyt en kyllä tästä kierrosta ole säännöllisesti lämpöjä testannut, joten todella vaikea mennä siitä mitään sanomaan. Mä niin toivon, että ne menkat alkais ihan justiinsa. Pääsis sitten ehkä vielä ensi kuun puolella yrittämään... Vähän alkaa jo huolestuttamaan niiden viivästyminen/pois jäänti. Mitäs jos tää onkin merkki siitä, että mun hedelmällisyys alkaa kuivua kasaan kokonaan? Enhän mä enään mikään kamalan nuori ole, joten jospa mun kroppa on tuumannut, että kun mulla kerran on jo yks lapsi niin se riittäkööt. :(

Äh, ihan tyhmiä mietteitä tuo menkkojen katoaminen mun mielessäni herättää... mä niin vaan haluan, että testeihin tulis selkeä plussa tai menkat alkais. Tällainen epävarmuus ei ole ollenkaan kivaa...
 
Täällä yksi hätähousu! Nyt on kp23/26-28 ja saattaa olla dpo9. Testasin tänään Davidin erittäin herkällä r-testillä ja ihan kuin itse olisin näkevinäni jotakin hailakkaakin hailakkaampaa haamua!? Mitä te sanotte? Kuva on kyllä aika huono... Ja luultavasti näen ihan harhoja vauvakuumeissani. Nyt on kyllä aika aikaistakin vielä testailla. Meidän pojasta testasin kp24/26-28 erittäin hailakan haamun...

Aijaa.com - kp23/26-28
 
Bel_lan testissä en saa siristellekään näkymään mitään. Niin aikaisin testattu, että ehkä mahdollinen hento viiva näkysi vain paljaalla silmällä?

Itse testasin aamulla selvän negan. Dpo 10 - en tämän kauemmin kyennyt odottamaan liuskojen kanssa. Seuraavassa kierrossa tulossa munatorvien aukiolotutkimus ja sen jälkeen oletettavasti vuorossa clomifenit ja IUI. Jotenkin tässä alkoi toivoa, että viimeisestä luomukierrosta kuitenkin plussaisi. (Tuskin, mutta testaamisvietti voi hyvin!)
 
Laala ja Kasenja, niin mä vähän arvelinkin ettei muut siinä mun testissä mitään näe. Paras varmaan tehdä seuraava testi vasta lauantaina. Tai paras olisi odottaa ensi viikkoon mutta eihän sitä millään malta!

Kasenja, onhan sullakin vielä mahdollisuus plussaan tämän kierron osalta vaikka negan nyt testasitkin. Oikein kovasti tsemppiä sulle!
 
Bel_la: Noi Davidin testit on melko susia... mulla oli aptekin omassa (herkkyys25IU) selkeä haalea plussa kun david antoi selkeän haamun... Dpo10 ja dpo11 PC testi antoi haamua kun david näytti vain viivanpaikkaa

plussatuulia puhaltelee ÄssÄ rv 9+4
 
Pakko liittyä mukaan :) mä oon siis testannu kai jo dpo 9 vai jopa 8 alkaen. Davidia ja Sofia ollu käytössä, eikä edes viivanpaikkoja näy :/ mutta tässä vielä kuva sofi one stepeistä, ylempi dpo 10, alempi tänään dpo 11. Eka katsoin et tämänpäiväiseen ois tullu muka ees viivanpaikka mut ei oo :) eli negalla mennään...

 
Täällä myös yksi hätähousu hourehtija! Jostain syystä tuntuu, että olen raskaana ja tuonne "raskausoire"-ketjuun jo tuntemuksiani kirjoittelinkin. Testannut olen useampana päivänä, mutta negojahan ne on, vaikka kuinka yrittää tihrustaa. :D Nyt olisi ehkä dpo11. Edellisessä raskaudessa (muistaakseni) oletettu dpo12 testi oli nega ja dpo14 haamulainen.

Maana-mamma, ehkä mullakin on vaaleanpunaiset lasit päässä, mut näen kyllä tossa alemmassa testissä hailukan viivan!

muoks. Ja mulla myös Davidin testejä. Elkää nyt haukkuko niitä, ettei tuu apteekkireissu vielä tälle päivää. ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Maana-mamma tossa alemmassa on jotain, mutta kun kääntelee ruutua niin se näyttää sellaselta levahtaneelta värikertymältä, on siis tavallista viivaa paljon leveämpi värillinen viiva. Väriä siinä ainakin on! Mutta en tiedä tarkoittaako haamulaista vaiko viallista testiä... :/
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Maana-mamma - tänään olen eri koneella kuin eilen, ja jostain syystä tämän näytöllä tuossa alemmassa testissäsi tummempi juova testiviivan kohdalla näkyy. Oletko testannut tänään jo?

Bel_la - plussatoivo vielä elää. Testaan huomenna dpo 12 seuraavan kerran (ellei illalla jo hermo petä).

Tintti83 - toivottavasti napsahtaa plussa ja tuntemuksien puuttuminen johtuu siitä. Ovis kai tapahtuu joskus limojen jälkeenkin?
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
heipparallaa :) tänään kp 26/29-31 dpo on siinä about 11 eilen illalla vessa reissun yhteydessä jäi paperiin kirkasta verta :eek: mutta sen koommin siteeseen asti ei ole tullut ja ei kai menkkojenkaan ihan nyt viellä pitäisi alkaa kun normisti alkanut dpo 16
 
Pregcheck on parempi testi, eli suosittelen kokeilemaan sitä mielummin kuin davidia. Monella on david antanut negan tai heikon haamun ja pregcheck jo haamun tai heikon positiivisen. En minäkään oikein enään usko noihin herkkiin testeihin ja siksi aina yritän saada ostettua tuon pc:n.

ON: minulla menossa kp 4 ja osa oireista on vieläkin, koskahan ne loppuu... Toivottavasti pian kun ei nyt enään haluaisi tähän raskausoireita... pahoinvointia ollut tänään kun olin tytön kanssa ulkona, pelkäsin että oksennan kohta jossain lumipenkalla pensaaseen...:x
 
Tännekin vielä hätähousujen (kuten minun) hermojen lepuuttamiseksi, kanssasisar ViiruP nappasi tän meille kun hötäiltiin dpo 10 ja 12 negoja. Eli kannattaa muistaa että hormonitason nousu on TODELLA yksilöllistä jo pelkästään viitearvojen vuoksi. Näiden perusteella toivon olevani vain "hidas" :))

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko/3 viikkoa/0-5
2viikkoa/4 viikkoa/3-426
3 viikkoa /5 viikkoa /18-7340
4 viikkoa/6 viikkoa /1080-56500
5-6 viikkoa /7-8 viikkoa /7650-229000
6-9 viikkoa/8-11 viikkoa / 25700-288000
8-11 viikkoa/10-13 viikkoa / 13000-253000
17-24 viikkoa/2. kolmannes/ 4060-65400
>25 viikkoa /3. kolmannes / 3640-117000
 
Heipä hei kanssasisaret!

Toivottavasti joukossa on näitä "hitaita" nousijoita. Minäkin taidan sellainen olla, sillä todellakin olen esim. edellisessä raskaudessa sen plussan (tai lähinnä haamun) saanut vasta tasan rv4+0 eli dpo14. Eli ei toivoa ole menetetty!

Tänään aamulla taas testattu davidilla ja varmistettu vielä apteekin omalla ja kyllä se negaa vaan näyttää. Ei sinänsä, ne kaikki raskausoireetkin on kyllä kadonneet taivaan tuuliin ja koko ajan tuhruttaa punaista tai ruskeaa, eilen vähän jopa housuun saakka. Pieni mahdollisuus tässä toki olisi (tuon nimenomaisen hitaan hormoninousun kannalta), että plussa tulisikin vasta parin päivän sisään. Mutta eiköhän nämä mun "raskausoireet" ynnä muut tuntemukset olleet täysin tuulesta temmattuja. Hyvä näin. :) Toivon sitä plussaa jollekin sellaiselle, joka sitä hartaasti odottaa. :heart:
 
15 kuukautta kyyneliä, pettymyksiä ja pelkoa. Mutta vaikken olisi uskonutkaan, tämä päivä viimeinkin koitti. MINÄ haamu-jengissä!

Ylin on Davidin testi kuivuneena, tehty tänään päivällä muutaman tunnin pidätyksellä.
Alla pregcheckin testi, tehty nyt illalla. Kuvattu testi-ajalla.

Molemmat siis DPO 10. Ensimmäinen "roskishaamu", jonka laser-silmilläni näin, tuli jo DPO 8. Mies ei nähnyt, mutta minä tiesin ja näin, mitä näin! <3

 
Kääk ja apua! Nyt oon kyl taas pihalla kuin talitintti. :) elikkäs laskujen mukaan olis Dpo 6-7. Tikutin ovisplussan taannoin ja nyt sitten ihan huvikseni tein ovistestin ja taas pärähti plussa vaikka pari päivää vielä sitten ovistesti oli nega. What? Mistäs nyt o kysymys?
 

Yhteistyössä