Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
oudsi Täällä ilmassa vähän samanlaista, että ei nuo ajatukset pysy missään muussa asiassa. Oli sitten töissä tai kotona. Ja vaikka miten keksisi puuhaa... :headwall:
Ala vaan jo testaamaan huomenna, niin sitten voin itsekin hurahtaa jo muutaman päivän päästä!! :D Tosin ei sen pahempaa, kuin nähdä se nega...

Nyytikkii Tsemppiä lekuriin! Heti sitten infoa tänne, että mitä sanoivat siellä!! =)

Sydämelliset onnittelut mappe86 niin ihanasta plussasta!! :heart:

Jos käyttää ovistestiä raskaustestinä, niin pitääkö niiden viivojen olla yhtä vahvoja/toisen vahvempi, että merkkais plussaa!?? Vaikka jo kolmesta lapsesta olen ovulaatiota tikuttanut, niin en ole koskaan uskaltanut tätä hommaa testata... Voiko se antaa väärän plussan?? :whistle:

Ääh, kaapissa odottaa mm. rfsu:n puikkotesti ja väittää, että näyttää raskauden jo viikkoa ennen kuukautisia!?? Noinkohan! Mutta siinä tapauksessa voisin testailla jo viikonloppuna/alkuviikosta!! :D

Tietääkö muiden miehet kuinka paljon olette sijoittaneet rahaa testeihin ja kuinka herkkään niitä teette?? :D
 
Ei mun mies kysele mutta näkeehän se musta jo kaukaa että oon testannut..:ashamed: Vaikka en olis sanonut mitään niin kysyy että mitä testi näytti. :D Ei moiti mutta jos mua alkaa ahdistaa niin kehoittaa pitämään taukoa. Mulla on aika ymmärtäväinen ja kultainen mies. :heart:
 
Mappe Onnea :heart: :flower:

Kyllä mun mies tietää paljonko testeihin uppoaa kun se niitä mulle pääasiassa kantaa kaupasta :LOL:
Mutta, nythän se jo säikäytti mua viime kierrossa ettei enää yhtään testiä, kun alkoi se hieno plussa hiipumaan testeissä ja tiesin että kesken menee taas.
Tosin kuten Theranilla niin mies kysyy et mitä testi näytti vaikken olis sanonut et olen testannut.
Toisaalta mies itsekin sit jo sanoi et testaa näkyykö se viiva vielä vai joko luovutaan toivosta ja siitä kun se kerta kerralta himmeni vaan niin....

Nyt tosin nää ovistestit mitkä ostin...turhaan...niistä en uskalla sanoa yhtään mitään :kieh:
 
Onnea Mappe!
Meillä ei mies tiedä mitä testit maksaa mutta kauhisteli kun viimeks tilasin 60 ovistikkua.. aattelin et varmanpäälle on sit varastossa. Ja ehkäpä tää hamstraaminen toimis mun hyväks ja saisin nyt plussan enkä tarttis niit hitsin tikkui sit ollenkaan :D vähän hymisi viimeks ovistikutteluja mut innostui itekin kun saatiin siihen hyvä viiva ja mitä se sit illalla tiesi ;)
 
Viimeksi muokattu:
Moonan höh. Apinan raivolla uuteen kiertoon :hug:

Candyqueen no nyt näkkyy läppärinki näytöllä :D Tummempi kohta jossa on ainekset vaikka mihin :)

Voi että ko ei ehi nyt keskittyä hetkeksikkään konneelle ko pittää juosta vauvelin perässä.. Tai SAA juosta :heart:

Mappe onnea!!
 
Ohhoh kun on kalliita tuolla raskauskejussa noi pc:t.
Tuli viestiä et siel on tänään -10% ale kun tilaa vähintään 30e, mut
vaikka ottais tosta heidän hinnastaan vielä ton 10 pinnaa pois niin jää silti hurjan paljon kallimmaaksi mitä cittarista niitä hakea.
 
Kiitos onnitteluista :heart: vaikea silti uskoa todeksi! Niin kauan tätä on toivottu, mutta aina ollut joku ongelma tiellä :) nyt täytyy vaan toivoa että kyytiläinen pysyy matkassa. Ja ehkä teen vielä muutaman lisätestin, ainakin aamupissasta täytyy vielä testata :D

Jään tänne seurailemaan piinailijoita =)
 
Noniin täällä ollaan gynekäynti takana eikä oo kyllä hyviä uutisia nyt ollenkaan :(


Gyne oli tosi mukava ja sanoi, että mulla saattaa olla yhdestä lääkkeestä johtuen se maitohormonitaso korkea. Lisäksi katsoi kohdun, limakalvo 6,7cm eli ihan ok ja muutenkin kohtu ok. Sitten katsottiin vielä toinen munasarja joka oli täynnä pieniä kystia kuten toinenkin munasarja :'( Eli en todellakaan ole ovuloinut pitkiin aikoihin. Kysyin onko tämä niinkun pco mutta siinä kuulemma ne rakkulat on jotenkin helminauhamaisesti, mulla oli molemmat munasarjat ihan totaalisen täynnä.

Gyne sanoi, että hoidot yksityisellä maksaa tosi paljon niin oli tosi kiltti ja laittoi mulle lähetteen lapsettomuuspolille..

Että semmoisia uutisia.. :'( En tiedä mitä pitäisi ajatella. Ei tuu meille vauvaa vähään aikaan jos ikinä.
 
Kuinka mä nyt sekoilen noiden dpo päivien kanssa.. Tänään on siis vasta dpo6 ja kp21/26-29. Eli taidan lykätä viel testimistä jos suinkin voin. Kattoin hienoja tilastoja noista pos-neg tuloksista ja vasta dpo11-12 alko olla testatuista selkeesti enempi positiivista kun negaa.
Jos jotain hyvää hakee, niin ei oo tyypillisiä pms oireita viel näkyny.

Nyytikki :ashamed::hug: voimia!
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei nyytikki, olen tosi pahoillani! :,( mutta oon ihan varma että kyllä teille vielä vauva tulee! Toivottavasti pääsette hoitoihin <3

Meillä mies tietää aina kaikki testit mitä oon tehnyt. Se ostaa mulle aina ne xDD ja jos ostan netin kautta ni sit se vahvistaa sen tilauksen ku sillä on meidän kaikki pankkitunnukset jne. Mutta en mä vielä rahaa oo joutunut näihin kauheasti käyttämään onneksi.
 
Kiitos paljon haleista <3 Toivon kovasti, ettei olisi pahanlaatuisia nää kystat :'( En oikein mistään löydä edes keskusteluita siitä että niitä kystia olisi enemmäin kuin yksi.. Eikä gynekään oikein sanonut mitään ihmeellistä niistä.

Harmittaa jäädä pois tästä piinailijoiden ryhmästä kun ootte kaikki olleet niin ihania! :) Toisaalta voinhan mä täällä tulkita kaikkien testejä silti. Täytyy nyt katsoa miten jatkan, on tällä hetkellä niin outo olo etten oikein osaa sanoa mitään.
 
Voi Nyytikki toivottavasti menee kaikki niin kuin pitää :hug:
Meillä ei mies tiedä mun tikku hommista mitään :D ja nyt en edes tilannut tälle kierrokselle ovistikkuja, ja nyt mua harmittaa niin pirusti eikä tämän kylän apteekissa sellaisia ole. Geleet mennyt tuplana kp. Yhdestä ja greippimehu ja foolihappopilleri, ja nyt on ovis nousussa kun tuntuu että paikat lotisee.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei Nyytikki!! Ihan todella kamalaa.. :hug: Voimia ja onneksi pääset sinne lapsettomuuspolille..

Oon mittaillu ahkeraan lämpöjä, yleensä ne on 35,4-35,8. Ihan max. 36.2 normisti.
no nyt on oviksen jälkeen ollut koholla. eilen kävi päivällä 36,2 mutta tänään aamuste oli heti 36,6 ja päivällä alimillaan 36,9!! En tie voisko ton takia elätellä yhtään toivoa. Tuntemuksia ei kauheesti tänään oo ollu enää, päänsärky meinas iskeä ja normi iltapäiväväsyä. Niin paljon sitä vaan toivoisi plussaa pian. :)

Niin ja mies tietää hiukan mun tikkuhommista, niitä välillä on hakenu kaupasta. Mutta oon mää testaillu kertomattakin :D
 

Yhteistyössä