Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heippa himotestaajat!

Näin yön pimeinä unettomina tunteina haluan tulla esittäytymään :)

Olen seurannut tätä ketjua "tällä kierroksella" nyt noin puolen vuoden ajan ja aina välillä kuviakin laitellut, mutta kommentointi ja muihin "tutustuminen" on tiukassa, kun nin harvoin ehdin kuulumisianne seurata :/ n. kerran viikossa käyn täällä piipahtamassa ja usein ehdin lukea vain viimeisimmän sivun, niin monta juttua ehtii mennä sivusuun, eikä enää pysy kärryillä kuka nyt sai ovisplussan ja kuka raskausplussan :)

Olen siis vuonna -81 syntynyt 4 lapsen äiti ja viides olisi haaveissa ( siinä syy ajanpuutteeseen :D). Todellinen himotestaaja olen, vaikka ovulaatiota en ole vielä koskaan testaillut, mutta raskaustestejä alkaa palamaan dpo 7 alkaen :D

Halusin siis esittäytyä, ettei jää ihmetyttämään, miksi tämä vaan muutaman kerran kuussa laittaa kuvan raskaustestistä (jos sitäkään), mutta ei kommentoi muiden testejä yms. Olen kyllä hengessä mukana jokaisen himotestaajan piinapäivinä!! :)

Plussatuulia puhaltelen kaikille himotestaajjile, toivottavasti meille kaikille tulee ne odotetut plussat mahdollisimman pian!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Huomenia!
Täällä minäkin edelleen taustailen ja jännään teidän muiden testailuja...

Candyqueen, musta sun testissä on sellainen varjo joka enteilee hyvää! Eli ei musta näytä viivanpaikalta ollenkaan vaan haamun aikeelta. Jatka testailua!

Empuskalla joissain testeissä oon ollu jotain näkevinäni, muistaaksen pcn puikossa, one steppeihin en ota kantaa.

Nyytikilläkin jotain oli mutta viivanpaikalta näytti musta enimmäkseen. Pcn viivanpaikka on sellanen "syvä" kun taas haamun varjo sellanen tasanen hailu kuten candyqueenilla vois olla. Mutta tsempit, jatka testailua.

Plussatuulia toivon kaikille ja kivaa kesää!

Mä taustailen varmaan jonkun aikaa kun on pakko päästä tihrustaan tikkuja ;)

Itsellä kaikki hyvin. Tänään rv 5+0 ja pari viikkoa ultraan. Eilen tein viimeisen wondfon ja testiviiva on melki musta ja kontrolliviiva onneton hailu vaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mimse.

Mies gynet on hellempiä kuin naiset :)

ON: Kävin eilen apteekista katsomassa ovistestejä ja olin lentää perseelleen. Yli 30e halvin 7kpl pakkaus o_O
Apteekista siksi, että sinne pääsin yksin käymään ilman miestä :D
Kyllä jäivät apteekin hyllyyn ja koitan päästä kauppaan itsekseni joskus käymään niin voin sitten sitä ovistakin tikutella, vaikkakin ihan turhaan sitä tikuttelen.

Ja mitäs muuta sitä eilen taas piti tehdä kun katsoa viime kierron pc puikon kuvaa kännykästä :(
On sitä ääliö.
 
Moi! Tulin vierailulle tuolta kolmekymppisten ensikertalaisten ketjusta. Löysin itseni eilen nostamassa jo järkevästi roskikseen heitettyä raskaustestiä takaisin analysoitavaksi ja vääntelinkin sitä sitten ikkunan äärellä, että näkisin paremmin... Googlailin heti, että tuleeko sofi-testeihin yleensäkin viivanpaikkoja vai mistä on kyse. Ja löysin tietty tieni tänne!

Mulla on piinallinen eka kierto pillereiden jälkeen menossa. Menkat ei tule, nyt kp46 tyhjennysvuodon jälkeen. Tulis nyt sit jotain, plussa tai edes menkat. Mut ei viivanpaikkoja! Varsinkaan testiajan jälkeen...
 
Viimeksi muokattu:
Milli Mimosa hmm ollaan täällä käyty kyllä keskustelua paljonkin juuri noista testeistä ja tultu siihen tulokseen että ne kyllä antaa aika paljon turhaa toivoa :( Mutta jos näit siinä yhtään punaista väriä niin sitten se on haamu! :)
 
Nyt on kyllä pakko tuppaantua tänne mukaan. Olen käynyt jo kauan lukemassa teidän kuulumisia, mutta nyt omakin testailu hulluus alkaa olla sitä luokkaa, että on hyvä päästä kaltaistensa seuraan!! :LOL:
Täällä siis 28v äippä, jolla haaveissa neljäs pienokainen. Yk 1 vasta menossa, ja tuntuu, että ei jaksaisi odottaa sitten millään. :D Nyt mennään kp 18/28 dpo 5 VASTA!! Tuntuu, että päivät vaihtuu niin hitaasti.
Ovulaatiotestejä piti tietenkin tehdä, ja omasta mielestäni sainkin aika selkeän plussan kp 13. :) Siitä lähtien ovat nännit olleet todella arat, ja siksi odotukset on todella korkealla...
Tässä olen kovasti laskenut, että minä päivänä aloittaisi itsensä kiusaamisen... :whistle:
Kuopus on vasta 4v, mutta tuntuu, että kaiken on unohtanu ihan tyystin..

On muuten ihanaa saada noita teidän testejä tihrustella!! :heart:

Osaisinkohan liittää tänne kuvaa ovulaatiotesteistä...
SAM 2006
 
Noh tämä "viedään ajatukset" muualle toimiikin Tooosi hyvin. Illalla mietin et huomen en kerkee liikaa miettiin. No en sit nukkunukaan yöllä ku 3h kun mietin kaikkee mitä ei pitäis miettii. Nyt sit ihan sikaväsy hommis ja siltivaan päässä pörisee kokoajan raskaustestit, ja jokohan kannattais ja sit harmittaa vaan ihan helv* kun/jos se on nega.. uuvuttavaa.
 
Mä oon ihan vakuuttunut, että toivo on täysin turhaa. Mutta mutta, näin sitä vaan kuitenkin lähtee toivomaan... Todella rasittavaa! Varasin jo itselleni lääkäriajan kp60 kohdalle. Siis ajatuksella, että jos menkat ei edelleenkään ala, niin ne vois käynnistää siitä sitten piakkoin.
 
helinä30 Teretulemast mukaan vaan :)

Milli Mimosa Kuvaa tänne meille pällisteltäväksi? :)

oudsi Niin tuttua juttua toikin, et ei muka jouda miettimään kun on hommaa....kyllä sitä muuten joutaa :LOL:

ON: Nyt on pc:n ovistestejä daddadaa...kyllä tääkin on silkkaa hulluutta minun niitä tehdä, mut saapahan niistäkin sitten tuijotella viivoja :LOL:
Ostin eilen monivitamiiniakin apteekista ja tuijottelin et on kunnolla foolihappoa myös.
Mul on kyl ollut ihan respallakin yli 3x vahvemmat pelkät foolihapot, mut joskos noista olis apuja kans kun en jaksa sitä respaa alkaa uusiin nyt.
Niin...ja pitihän se raskaustesti varastoon ostaa pc:tä lisää vielä entisten joukkoon odottaan tulevaa :LOL:
 
Oudsi ääk, koita jaksaa päivä.. :hug:

Candyqueen mie en tässä läppärillä nää mittään. Ootko uusinu tännään?

Tässäpä tämän aamunen nega. V***u*aatana ko taas ehti toiveilla oikein tosissaan :headwall: Käväs mielessä että olisko se voinu ovista näyttää, mutta miehän tein sen ovistikunki ja se oli nega. Plääh.
 
helinä30 tervetuloa vaan! :) Hyvältä näyttää ovistikut, toivottavasti tärppäsi ;)

oudsi voi ei, mäkään en eilen oikein saanut unta kun jännittää se tänpäiväinen gynekäynti :/

Sweeny noniin hyvähän niitä foolihappoja on syödä jo yrittäessä :) Luin jostain et parasta on jos syö niitä jo pari kuukautta ennen raskaaksi tuloa! Itselläkin on raskauskeijusta tilatut käytössä.

Pupelaattori voi paska :( Halauksia sinne kovasti! Mitkäs päivät sulla onkaan nyt? Kyllä mä ehkä näen pikkukuvasta jotain hmmm :/


Aaaah kauhea jännitys päällä sen gynekäynnin takia :( Aloin jo eilen stressaamaan kun varasin 20min ajan kun en osannut netissä varata pidempää aikaa niin mietin et ehtiiköhän se nyt varmasti ultraamaan ja muuta kunnolla. Näköjään sillä gynellä on kuitenkin mun ajan jälkeen vapaita aikoja niin ehkä se voi sit sitä käyntiä venyttää vähän tai jotain..

Oon ihan varma et mulla on se pco. Pcos:n oireita mulla ei ole kun ei oo keskivartaloylipainoon taipuvaisuutta eikä liikakarvoitusta tai muuta, mutta tosiaan nää kierrot vaan venyy ja ovistestit näyttää kokoajan plussaa eli varmaan mun kehossa on vaan kokoahan sitä ovishormonia paljon :( Voi ettäääää kumpa sieltä löytyis joku selitys tälle ja saisin vaikka jotkut lääkkeet. Jännittää sekin kun oon kuitenkin vielä aika nuori niin entäs jos se ei ota mua tosissaan tai jotain :/

Ainiin vitsi oli eilen kivaa käydä apteekissa kun ostin Panadolia ja kysyin siltä myyjältä että sopiihan tää raskaana oleville! :D Se varmaan luuli että oon raskaana hah pienet on minunkin ilot! :D
 
Viimeksi muokattu:
IMN sullon näyttö sökö :D

Nyytikki Ei oo vielä ne menkat alakanu, synnytyksestä reilu 10kk.. Koko tämä vuosi ollu yhtä piinaviikkoa :headwall: Peukkuja sille sinun gynekäynnille. Ja jos ei sevarattu aika riitä niin se vaan mennee yliajalle ja se sitte velottaa pitemmän ajan mukkaan, elä huoli :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Kiitos taas kaikki ihanat naiset! Mua jännittää jo kans ihan Nyytikin puolesta. Toivottavasti on kaikki hyvin. Aattelin täs nyt et josko huomen aamuna kuitenki jo testais? Ois se Jo dpo 8. Tietty on sit hirvee v*****skäyrä jos/kun se on nega..
 
Onnea plussanneille ja plussatuulia muille!! :)

Haluan tulla mukaan piinailemaan. Olen 23v ja Meillä on aviomieheni kanssa melkein 1,5v poika ja häälle tahdottaisiin pikkusisar. Ollaan nyt yrityskerrassa 1 ja niin malttamaton oon!! Kierto on kuukautisten alusta kuukautisten edelliseen päivään 26-27 ja tänään ois kp 22, dpo 7 laskujeni mukaan jos ovis oli Helana niinkuin olin huomaavanani.

Aivan järkky odotus.. tää kulunut viikko on mennyt ihan todella hitaasti kun en jaksaisi millään oottaa että päästäisiin viikonloppuun, jotta sais testailla. (Okei testasin tänään jo viivanpaikan, malttamaton kun olen... :D)

Olen mukamas huomannut erinäisiä oireita jo, tietenkin. :D Viime aamuyöstä heräsin siihen kun veti suonta/poltti hetkellisesti kovasti vasenta munasarjaa, mutta meni nopsaa ohi. Tissejä kihelmöi eilen ja kutitti. Tänään on vihlonut kainalosta, eikö olekin selviä raskausoireita, heh :D Nyt ei ole myöskään sitä normaalia kiukku-PMS:ssää, vaan olen ihan oudon tyyni.

Mutta jos totta puhutaan, niin en usko että ekalla kerralla voi tärpätä, kyllä se punahilkka tulee ketutuksen kera ensviikon alussa aivan varmana.
 
Tidii,alkoihan ne monsuunit!:mad:

Tervetuloa uudet testailijat:) Itekkin tuoreesta päästä täällä oon hulluamassa:LOL:
Sain kulutettua tässä kierrossa kaikki r-testit (piti alunperin riittää seuraavallekkin kierrolle)...No,Cittarista nappasin jo seuraavaa kertaa odottelemaan pregchekit;D
 
  • Tykkää
Reactions: rokkimamsuli
Moi pitkästä aikaa! Mun oli pakko pitää täältä koko foorumista taukoa, kun tuntui että alan stressaamaan vaan entistä enemmän näitä vauva-asioita.. nyt voisin kuitenkin yrittää taas palailla tänne joukkoon :)

Mulla on semmoinen tilanne, että huomenna pitäisi alkaa menkat ja tänään ensimmäisen kerran testailin :) on tuntunut jo eilisestä asti niin kuin menkat alkaisi. Tuossa kuvaa testistä. Livenä näyttää ihan selvää plussaa mutta kun kuva on suuri ja kännykällä otettu niin jotenkin vähän hälvenee :eek:

Mutta näettekö te saman minkä minä näen? :D

Niin ja tosiaan on otettu vielä päiväpissasta eikä väkevästä aamupissasta.. :)

[url=http://aijaa.com/uQNiXP]IMG 4775[/url]
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet. :)

Pupelaattori mä yritin kanssa katsoa niin ihanko reunassa olis ollut jotain. Tiedä sitten näenkö omiani.. :p

Tsemppiä piinailijoille! Ja onnea uudelle kierrokselle joutuneet!

).( Olis vissiin ovis aika ens viikolla ja vieläkin arvon että tilaanko ovistestejä ollenkaan.. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Pupelaattori ai okei noh toivotaan että sulla vahvistuisi viivanen :)


Milli Mimosa joo sen kuvan saa aijaasta niin että liität sen sinne ja sit kopsaat sen "foorumille 1" kohdasta sen osoitteen ja liität tähän niin kun lähetät sen viestin niin se näkyypi meille se kuva :)

oudsi voi ihana kiva että täällä muutkin jännäilee mun puolesta! :D Kyllähän sä voit testata jo huomenna jos jotain näkyisi.. Toisaalta se negan näkeminen on niin sairaan ärsyttävää ja sit (ainakin mä) ajattelee kokoajan että "jos testaan parin tunnin päästä ehkä se sit näkyy, pakko ostaa eri testejä ehkä niillä näkyy.."

rokkimamsuli tervetuloa! :) Voihan noi ollakkin jo oireita, kiinnittyminenhän voi tapahtua kai tyyliin 4-8 päivän päästä hedelmöittymisestä. Laittelehan testistä kuvaa jos päätät jo sortua ;)!

moonan voi hitsi! :hug: Mäkin tilasin tän kierron puolivälissä testejä enskiertoa varten mut tää kiertohan on jo kestänyt kohta kahden kierron ajan niin on loppunut mullakin..
 
IMN
Mappe Onnea! :)
mullakin kokemusta tuosta että tärppää heti kun joko lopettaa stressaamisen tai luovuttaa. Raskauden toivominen taitaa olla tehokkain ehkäisykeino :D

).( tällä kierroksella ei oo vielä luovuttamisesta tietookaan :D alamahaa kourii ja nestemäistä valkkaria tulee tasaiseen tahtiiin.. hmm..
 

Yhteistyössä