Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower11
Cisu, minäkään en erota viivaa noissa. Uskoisin että voit huoletta mennä siirtoon, tsemppiä sinne!

Pco voi tosiaan saada aikaiseksi vahvaakin viivaa pitkin kiertoa ovistesteihin ja uskon et raskaustesti voi sitten reagoida niihinkin. Joskus kokeilin tuota, että kun sain ovisplussan niin samalla tein raskaustestin niin kyllä siihen viivan sain.

On kyllä outoa jos lääkäri ovulaatiota epäili, eikä sitten tarkistanut..
 
Hei apua muahan jo onnitellaan täällä! :D Eipäs nyt hoppuilla arvon naiset, testasin juuri ja haamu ei tullutkaan, joku viivanpaikka vaan eli luultavasti oli eilisissä testeissä taas kyse niistä pahamaineisistä onestepeistä.


Mutta syy miksi tulin kovalla kiireellä heti herättyäni tänne on tooooodella iloinen! Eli se mitä olen tässä jo vuosia odottanut on nyt vihdoin tapahtunut! Nimittäin eilen yöllä mun mies sanoi, että on miettinyt tätä vauva-asiaa ja haluaa nyt aloittaa kunnolla vauvan yrittämisen! Sanoi, että on ollut jo vähän aikaa sitä mieltä muttei ole vaan sanonut mitään kun on vielä miettinyt asiaa :) Kuulemma tajusi sen eilen tivolissa kun katseltiin possujunaa ja mietittiin miten voidaan joskus laittaa meidän pikkuinen siihen ja ottaa valokuvia :D Ja hän puhui niin kauniisti kaikkea että meistä tulee hyvät vanhemmat ja että hän jo odottaa kovasti, että tuun raskaaksi ja kyseli jo milloin seuraava ovis on! Sanoi myös, että tästä eteenpäin meidän on pakko kylvää vauvasiemeniä joka päivä että saadaan tulosta.. :LOL: No joo, sopii mulle!
;)Tää on ihan uskomatonta.. Oon koittanut jo pitkään suostutella sitä kaikin keinoin ilman tulosta ja nyt se yhtä äkkiä silloin se sitten tapahtui, kun sitä vähiten odotin!

En usko, että tässä kierrossa tärppäsi koska tuo testi tosiaan on nega, mutta toivottavasti ensikierrossa kun päästään tosissaan yrittämään! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30808616:
Cisu. Se keltarauhanen on kuin sellanen lössähtäny tai täysin pyöreä rinkulamunkki. Iso, parin sentin halkaisijaltaan ja sellanen tosiaan renkula :) ei todellakaan jää huomaamatta mikäli on ihan osaava dohtori
Täsaä jotain kuvia : Ultrasound image gallery
Mulla lääkärit ei oo koskaan löytäneet keltarauhasta. Oon kysynyt ihan että kummalta puolelta oon ovuloinut (lähinnä että onko omat tuntemukset oikeessa). Ja mä oon ollut 4 krt raskaana ja käynyt monella lääkärillä. Että en tiiä johtuuko lääkäreistä vai musta? KU eivät myöskään osanneet sanoo onko oikeella vai vasemmalla, ja mut ultras 6 eri lääkäriä. Et hiukan meni usko noihin ultriin...
 
Sniff no joo. Mä olen käyny vain sairaalan polilla ja äitipolilla ja yksityisellä klinikalla. Noissa kaikissa on ollu äärettömän tarkat ja hyvät ultrat (joissa myös tarvittaessa se 3D mahdollisuus). Olen jopa itse osannut siitä kuvasta tulkita noi asiat. Mutta joo, olen myös kuullut surullisia tarinoita miten lääkäri ei osaa edes katsoa onko raskaus oikeassa paikassa vaikka tämä on toki haastavaa mikäli raskaus on iha alussa. Mutta kyllä yleensä kunnon gynekologi osaa nämä katsoa. Nyt tässä kierrossa näki keltarauhasesta jopa sen että se on alkanut muodostaa verisuonia eli oli siis toimivassa vaiheessa.
Että ymmärräb toki ettei aina nää kokemukset ole hyviä. Mut kuvittelin että esim Cisun lääkäri on osaava kerta alkionsiirtoa suunniteltu, eli ei kyseessä mikään "rivigyne" :)

Nyytikkii. Ihana kuulla! ! Mut toihan on sitten ihan sitä parasta ja homma on oikealla pohjalla. Tiedän parikin kaveria jotka yrittää mieheltään "salaa" ja vähän vasten puolison tahtoa. Mun mielestä se on todella surullista ja väärin. Tai sit niitä keiden puoliso haluaa mutta ei "osallistu " yritykseen oikeasti juurikaan ja ovispäivänä saa panikoida suostuuko ukko edes seksiin :D. Mut nyt eiku onnea matkaan! !
 
En mäkään missään terkkarissa oo asioinut.. :LOL: mut siis jos lapsettomuushoitoihin erikoistunut gyne ei osaa sanoo kummalla puolella KU on niin kyllä se vie vähän luottoa asioihin. Tai henkilöt jotka ultraa työkseen päivittäin pelkästään raskaana olevia ja ei löydä keltarauhasta. Mun pointti oli siis että laitteista huolimatta ne lääkäritkään ei välttis osaa sanoa varmasti.
 
^Juu ei tietenkään. Mikään ei oo niin varmaan ku epävarma ja nuokin asiat riippuu niin monesta jutusta. Esim se missä vaiheessa raskaus on menossa tai missä vaiheessa keltarauhasta etsitään ja miten naisen munasarjat sijaitsee. Mullahan ei esim osa löydä vasenta munasarjaa ollenkaan ja toiset nähny sen olevinaan ihan helposti.

Mut siis pointtina se että mikäli tosiaan epäily olis ollu niin lääkäri olisi helposti määrännyt verikokeen jolla näkee kyllä onko ovulatio tapahtunut. Mutta anyway, toivottavasti siirtoon nyt Cisu pääset <3
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö joo meillä on tähän asti ollut aika ristiriitaista tää yrittäminen.. Toisaalta mies on halunnut olla ilman ehkäisyä mutta on kuitenkin ollut ahdistunut asiasta.

Näköjään se, että lopetin asiasta puhumisen auttoi aika paljon! :) Kiitos viestistäsi ja onnitteluista.
 
Mulla on nyt kp 44 eikä näy menkkoja.. Tissit on turvonneet ja niitä kihelmöi. En oo ennen tuommoista huomannut, kerran hoksasin että oli turvonneet ja seuraavana päivänä alko menkat. Nyt olleet kolmatta päivää mutta en jaksa testata. Kivempi tavallaan kuvitella kuin pettyä. YK 10 :)
 
Nonni, digi haettu aamuks ja apteqin surkeekin tarttu mukaan. Meidän keskarin lapsettomuuspolin lääkäri toimii myös yksityisillä ja on ollu myös tayssilla opissa. On kiva ja tykkään hänestä mutta mulla tullu useesti vaikutelma että on vähän epävarma. Mutta joo, eniten huolettaa että siirrossa huomataankin että limis ei enää sopiva ja alkiot menee hukkaan. Blaah, on tää vaikeeta. Miks piti ees testailla?!
 
Cisu :hug: mä muustan oman siirron kerran luonnolliseen kiertoon. Perjantai ultrassa folli oli 20mm ja lääkäri sanou että ovis tulee viikonloppuna (no..en tajunnu että olis pitäny testata jo sillo pe..). No..empä saanukaan mihinkää tikkuun mitään viivaa ja hirveä paniilki koska siirto oli maanantaille toisella paikkakunnalla. Eikun laittamaan viestiä klinikan yhteyshenkilölle lauantaina ja sain onneksi jotain kautta lääkäriä kiinni. Piti sitten varuiksi tuikata irrotuspiikki. Mut voi tuska sitä viikonloppua! Ihan pepusta kun itse ei voinu vaikuttaa mihinkää. No, sen jälkeen mun hoidot on tehty lääkkeelliseen kiertoon. Ovis kun ei oo mulla varmaa. Halaus. Koita olla stressaamatta. Mä uskon että lopputulos on parempi kuin nyt uskallat uneksiakaan <3
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Cisu mä näen viivoja kaikkialla.. sun alimmassa ihan kun jotain olis :p Mä en tähän päivään mennessä ole saanut mitään viivaa noihin david testeihin ja nyt mun mies joka on puolisokea niin näki jotain. Ja nyt sitten yksi tuttu väitti että noihin tulee joka toinen kerta viivanpaikka.. Joten en sitten tiiä.. :( Taidan tehdä huomenna first response testin..
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Kyllä mä näen hailut viivat noissa Cisun. :) Kannattaa varmaan soittaa heti aamulla sinne sairaalaan asiasta. Onpas kyllä kinkkisen jännä tilanne nyt.

Ja samaten ihan ku Therankin testissä näkyis jotain tosi hailua. Mä sain davidin testeihin ainaki ennen plussan näkymistä ihan puhtaita negoja eli mulla niissä ei ainakaan viivanpaikkaa ollu.
 
Cisu.. ihanku jotain viivaa olisi mutta onko susta potentiaalista et olisit raskaana? Onko sulla ikinä ollu ovis kp8 vai miten sä arvioitkaan sen? Mahdollistahan se on mut aika harvinaista ellei menkat ollu ihan super lyhyet? Mietin vaan että jos toi testi edelleen reagoi LH:n? Koska monella se Lh voi normaalistiki ola useamman pv koholla. Eikös sulla oo joku dpo3 tms menossa? No, aamu varmaan näyttää ja kannattaa kyllä perua se siirto jos yhtään epäilet että todella oot raskaana niin ei mee hukkaan ne alkiot! Peukkuja pidän :)!
 
Tammityttö, en tiedä onko ollu koskaan ovista noin aikasin. Enkä nytkään ees miettisi jos se lekuri ei olis epäröiny. Mä alotin ovistikuttelun kp8 jolloin melkein plussa testi. Limoja tuli kans joskus kp6-8 välillä. Seksiä kp6. Menkkojen jälkeen muutama kuiva päivä kunnes mulla alko se outo tuhruvuoto n kp8/9-> jota ihmettelin kun ei oo ennen ollu. Ultrassa kp11 puhuttiin vaan verestävästä kohdunsuusta.
Aamuksi digi, sen mukaan menen. Oli tulos mikä vaan.
 
Theran, ihan kuin jotain näkyis... uutta testiä putkeen heti huomenna!

Cisu, sullakin näkyy kyllä jotain :)

).( tänään on ollu ällö olo. masua on möyrinyt ja pistellyt vähän sinne sun tänne. Ja testi piti tietenkin tehdä. 2h pidätyksellä keskellä päivää näytti tältä 20150503 143228 mies vaan kyselee vähän väliä, että oonko nyt varma että jotain on lähtenyt kasvamaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Theran, ihan kuin jotain näkyis... uutta testiä putkeen heti huomenna!

Cisu, sullakin näkyy kyllä jotain :)

).( tänään on ollu ällö olo. masua on möyrinyt ja pistellyt vähän sinne sun tänne. Ja testi piti tietenkin tehdä. 2h pidätyksellä keskellä päivää näytti tältä 20150503 143228 mies vaan kyselee vähän väliä, että oonko nyt varma että jotain on lähtenyt kasvamaan :D
Nyyttitervetullut Onnea!! :heart: Voi kun tästä tulis plussarikas toukokuu..
 

Yhteistyössä