Hei apua muahan jo onnitellaan täällä!
Eipäs nyt hoppuilla arvon naiset, testasin juuri ja haamu ei tullutkaan, joku viivanpaikka vaan eli luultavasti oli eilisissä testeissä taas kyse niistä pahamaineisistä onestepeistä.
Mutta syy miksi tulin kovalla kiireellä heti herättyäni tänne on tooooodella iloinen! Eli se mitä olen tässä jo vuosia odottanut on nyt vihdoin tapahtunut! Nimittäin eilen yöllä mun mies sanoi, että on miettinyt tätä vauva-asiaa ja haluaa nyt
aloittaa kunnolla vauvan yrittämisen! Sanoi, että on ollut jo vähän aikaa sitä mieltä muttei ole vaan sanonut mitään kun on vielä miettinyt asiaa
Kuulemma tajusi sen eilen tivolissa kun katseltiin possujunaa ja mietittiin miten voidaan joskus laittaa meidän pikkuinen siihen ja ottaa valokuvia
Ja hän puhui niin kauniisti kaikkea että meistä tulee hyvät vanhemmat ja että hän jo odottaa kovasti, että tuun raskaaksi ja kyseli jo milloin seuraava ovis on! Sanoi myös, että tästä eteenpäin meidän on pakko kylvää vauvasiemeniä joka päivä että saadaan tulosta..
No joo, sopii mulle!
Tää on ihan uskomatonta.. Oon koittanut jo pitkään suostutella sitä kaikin keinoin ilman tulosta ja nyt se yhtä äkkiä silloin se sitten tapahtui, kun sitä vähiten odotin!
En usko, että tässä kierrossa tärppäsi koska tuo testi tosiaan on nega, mutta toivottavasti ensikierrossa kun päästään tosissaan yrittämään! :heart: