Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kiitti :) Täytyy vielä jokusen kerran testailla, kun ei tätä oikein meinaa uskoa ja luottaa todeksi. Jospa huomenna kävisin ostamassa digin ja seurailisin viivojen kehitystä jonkin aikaa. Heti tuli kamalat uhkakuvat mieleen... Kun olen syönyt pillereitä niin pitkään ja tämä on sitten toinen (tai jopa eka) munasolu, joka pillereiden lopetuksen jälkeen irtosi. Heti tietysti kuvittelen, että siinä on jotain vikaa...

Blue bird Onnea!
Nyyttitervetullut Kaunista viivaa sielläkin. Kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan. Itse olisin varmaan samanlainen ennen kuin uskoisin todeksi.

Kokeilin vielä ja kyllä se samanlaista hailua antaa.. jää nyt sitten nähtäväksi onko taas joku viivanpaikka.. Tässä jo pieni toive heräsi että mitä jos kuitenkin pieni olisi matkalla. Mut en uskalla hirveästi vielä toivoa kun kuitenkin tipahtaa niin korkealta sitten. :ashamed:

• Tykkää
Reactions: Blue Bird
Täällä ollu vähän hiljaiseloa olosuhteidenpakosta, joten varmaan vasta ens viikolla pääsee tän kierron osalta edes peittojen heilutteluun... tosin huonot on muutenki ennusteet tälle kierrolle, kun ovistestit on niin negoja ainavaan ja menkatki kesti pisimpään sitten pillerien lopetuksen, 9 päivää. Vai oisko 8. En ihan muista onko nyt kp11 vai kp12, kai 12... Mutta silti alkanu nää pco-oireet kait pahenee.

Noh mutta silti sitä jaksaa ovistikkuja uitella, tässä tän päivänen: kp12

Täällä on taas hirmu paljon tapahtunut kaikkea. Päivittäin olen käynyt itseni ajantasalle lukemassa mutta kommentointiin en ole ehtinyt/kuluttanut voimavaroja. Erityisesti onnea haamuilijoille ja muillekin piinailijoille ;)

ON: kp9 vasta menossa -.-
Torstai-iltana alkoi vatsatauti, Huhhuh kyllä koville otti sekin sairastaminen 0_o mutta jos ei pahaa niin ei hyvääkään, mulla ln nyt kolmas savuton päivä menossa! Ja ihan suhteellisen hyvin on tupakasta irtauduttu, millimetrin verran.
Huomenna salille tsekkaileen oma kunto-ohjelma ja vähän muuta tekemistä kun sauhuttelu ja vauvajuttujen aattelu;)

empuska tsemppiä savuttomuuteen! Itse just sain kolme kuukautta täyteen ja pienin askelin sitä lähti itsekin mutta hyvä mieli kun pääsin eroon siitä. :)

Enpäs muuten osaa sanoa onko vahvempia viivoja tullut myöhemmin..kun yleensä olen aamusta testaillut. Siis silloin kun oon ollut raskaana.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sniff
Tsemppiä kaikille tupakan polton lopettajille. :) Ekat viikot oli mulle aikanaan pahempia, mutta niistä kun selvis niin alkoi helpottaa. Mut ei se helppoo ollut mutta täysin sen arvosta. Ihanaa elää ilman riippuvuutta. :)

Kummamitus, oon itsellä huomannu saman että aamupissa ei oo se kaikkein paras vaan päiväsellä tulee vahvemmin viivat. Mistä lie johtuukan sit.

Tupakanpolton lopettajille isot tsempit, helpottaa ajan kanssa. Vuoden parin päästä käy enää harvakseltaan tupakka mielessä ;) Mulla tuli just 5 vuotta täyteen kun röökin jätin. Viihdekäytössä nykyään sen pari kertaa vuodessa.

Digi näytti negaa!!! Huh helpotusta! Tokihan tavote on se plussa mutta ei näin. Olisi ollu isompi alkuraskauden stressi vaan jos raskaus olis noin oudolla tapaa saanu alkunsa. Wondfoon tuli taas viivasta, olisko sitten niissäkin vaan vahvoja viivanpaikkoja. Hassua vaan että alkuun ei moniin testiin tullu yhtään mitään, sit yks kaks ilmesty niin "pelästyin". Mutta sen siitä saa kun tyhmänä pitää testailla.
Huomenna siis siirtoon, oli mikä oli hitto. Nyt alkaa jännittäminen että säilyykö alkiot sulatuksesta.

Cisu hienoa :) onnea siirtoon! Pidän kaikki varpaat ja sormet pystyssä että siirrosta tarttuisi matkaan pikkuinen (tai kaksi). Siirretäänkö kerralla yksi vai kaksi alkiota (en muista ootko kertonut :ashamed: )

ON: Oviskivut alkaa helpottaa. Ovis oli sillä puolella missä mitä ilmeisimmin oli ku. Toivottavasti tuuba on vielä auki (mitään varmuuttahan tästä ei oo). : /

• Tykkää
Reactions: Cisu
Tammityttö, olisin tänä aamuna hakenutkin pc:t, mutta olivat S-marketissa laittaneet ne minulta piiloon. Ei löytynyt siitä hyllystä, missä aina on ollut eikä ollut aikaa lähteä etsimään tai kyselemään. Jäi siis pc:t ostamatta. Oikein hyvillä mielin olen kyllä noistakin viivoista. Kokemusta on noista liuskoista jo yhdestä raskaudesta ja vähintään yhtä hyvin on nyt väriä alkanut tulla kuin silloin. Viimeksi kesti noin viikon, että tuli tasavahvat viivat.

Tammityttö, niin on ollut siinä vitamiinien ym. luona, mutta eipä ollut enää. Eikä ollut kortsuhyllyssäkään. Kyllä ne oli vaan piilotettu multa :D . Ei se mitään, haluan kuiteskin jatkaa noilla one stepeillä, kunnes saan tumman hienon viivan.

Yhteistyössä