Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Samhe totta on jos km olisit saanut niin kyllä se haaluraa silti taitais näyttää. Ei hcg laske ihan niin nopeasti. Tai ainakaan mulla laskenut kun sain km. Viallinen testi. :)

mamma2012 Älä ruoski itseäsi liikaa.. nyt vaan uuteen yritykseen. :hug:

Siis mun dpo on vasta 7.. :ashamed: Katselin itsekin sitä pc:tä että ihan kun olisin jotain nähnyt mutta ajattelin että kuvittelin vaan kun niin kovasti siinä viivan haluun nähdä.. :ashamed:
On tuolla vielä pc testejä jäljellä.. saa nyt nähdä..
 
Samhelle *halaus*. mutta uskon, kuten joku toinenkin, että jos viikko sitten olet saanut plussan niin ei testi täysin negatiivinen voi olla vaikka kesken olisikin mennyt. Että sen puolesta olisin luottavainen vialliseen testiin!

Itselläni myös jännä tilanne, plussasin siis pari viikkoa sitten, omien laskujeni mukaan nyt olisi 5+4. viime tiistaina 5+0 tein viikkonäytöllisen, ja se näytti 2-3 viikkoa. No, toisen tein kaapista pölyttymästä eilen, ja näytti edelleen 2-3 viikkoa... kyllä nyt taas huonot aavistukset valtasivat mielen... ostin tänään uudet kaksi testiä, pakko varmaan jo huomenna tehdä toinen, koska tämä epätietoisuus on tuskaista. :(
Esikoisesta viikot vaihtui hienosti tasaviikoilla, ja tuulimunassa en viikkonäytöllisiä tehnytkään, vuoto alkoi spontaanisti 7-8 viikoilla.
 
Kiitos Sniff. :) Kyllä se taitaa aamusta uusi testi olla. Noi tämän päiväiset on parin tunnin pidätyksellä ja tietty kahvia juonut kuin sieni että tiedä sitten kuinka vahvaa ainetta oli. :snotty:

Murmelimamma pidetään peukkuja että kaikki olisi hyvin.
 
Murmelimamma kiitos tsempeistä ja uskon että kaikki on pikkuisella hienosti vaikkei digi vielä ole vaihtanut viikkoja +3een. Edellisessä kesken menossa noin viikolla 5+2 testi muuttui negaksi kolmessa päivässä asteittain viiva haaleni pois ja nega päivänä kivulias vuoto. :(
 
IMN
Murmelimamma: eikös digi näytä viikot hedelmöityksestä? Kun eihän se kierron pituutta voi ennustaa.. :)

Edit: ai sori, luin väsyksissäni väärin. Tuskin kuitenkaan mitään huolta on, kyse on kuitenkin vain päivistä :)
 
Viimeksi muokattu:
Theran Mitä testi näytti?? :)
ON: digi näytti tänä aamuna suoraan hymynaamaa. Ennen mulle on tullut ekaks se vilkkuva naama parii päivää ennen ja sitten vasta pysyvä hymynaama eikä sen puoleen olotkaan oo ovismaiset... oon ihan pihalla mitä mun kropassa tapahtuu. Miten teillä käyttäytyy toi ovistesti?
 
Huomenia ja anteeksi tulee omaa napaa... Mutta AUTTAKAA!!!!

Mulla on seuraavanlainen ongelma enkä tosiaan tiedä mitä tekisin...
Mutta olen siis tiistaina menossa pakastealkionsiirtoon ja alkiot sulatetaan huomenna. Ovisplussan sain digillä tämän viikon keskiviikkona kp 16.
Siirto tehdään siis luonnolliseen kiertoon ja kp11 kävin ultrassa. Limakalvo oli hyvä ja follikkeli silloin 12mm. MUTTA jäin ihmetteleen kun lääkäri mietti että olisinkohan mä jo ovuloinut?! En tiedä miksi niin päätteli enkä tajunnu kysyä... Ovistestejä tein liuskoilla alkaen kp8 ja sillon oli toooosi tumma viiva ja limojakin tuli. Silloin sitä täälläkin ihmettelin. Mulla joka kierrossa menkkojen jälkeen ovistesti ollu tumma ja limojakin tullu joten en uskonut ovikseen.
MUTTA asia jäi vaivaan ja erilaisten oireiden ilmestyttyä aloin testaam wondfon raskaustesteilla. Alkuun olivat ihan blancoja, puhtaita negoja. MUTTA eilen sitten tuli jotain "varjoa" ja samaten tänään vielä vahvempana. Negoja ovat kuitenkin mutta viivat vaivaa ja se että näyttäis alkaneen vahvistuun. Tein myös digiovistestin joka näytto tyhjää ympyrää mutta testitikun viivat oli tasavahvat?! Voiko siitä tulkita jotain?!
ONGELMA on se että mitäs nyt?! Siirto jota olen odottanu on jo tiistaina ja alkiot sulatetaan huomenna. Tuskin huomiseksi saan plussaksi tulkittavaa viivaa ja kemialista taas pelkään. Mä haluan sinne siirtoon mutta.... !???! En tiedä. Auttakaa!!!!!
Tässä kuva mun negatesteistä:

image
Ps. Näättekö ees mitään?
Pps. Mulla pcos, voisko aiheuttaa tuplaoviksen?
 
Viimeksi muokattu:
^ jatkan vielä että tätäkään ongelmaa ei olis jos en olis testannu :/

Ja jos alkiota sulattaa huomenna, niitä ei kai voi uudelleen pakastaa ja meillä on enää kaks alkiota samassa oljessa jotka on pakko sulattaa yhtäaikaa. Tarkotus olikin ottaa molemmat kyytiin.
Jos taas menen verikokeisiin tms huomenna, sulatus ja pas jää tältäkin kierrolta.
 
Musta siinä toisessa testissä on himmea punainen viiva. Mutta eikös joku joskus sanonut että raskaustesti voi reagoida ovikseenkin? Inhottava tilanne. :| Ite menisin siirtoon vai vaikuttaako se että ovis on ollut joten siihen että voidaanko siirtää vai ei?
 
Cisu ompa hankala ongelma. Mä sain digillä tyhjän ympyrän (se kaksoishormoni ) kun raskaustestiviivat oli jo lähes tasavahvat. Seku mittaa sitä estroa lisäksi niin ei anna hymiötä pelkällä lh-viivalla. Mutta mun tikuissa ne lh viivat oli kyllä ihan tummat.
En osaa kyllä auttaa nyt mitenkään :(. Sinuna varmaan tekisin heti aamuyöllä mahd pitkästä pissasta digin ja jos se on nega niin olisi varmaan vaan pakko luottaa siihen. Jos taas plus niin ehdit heti soittaa aamulla sinne klinikalle.
Sulatetun alkion voi pakastaa joskus uudelleen mutta ei aina. Näitä tehdään kyllä.
Ja kyllä, pcos ei aiheuta mitään tuplaovista, mutta voi pitää sitä LH:ta koholla pitkin kiertoa. Ja toisaalta tuolla tutkimuksissa sanotaan etttä joillain ihmisillä tulee kaksi LH piikkiä peräkkäin.

Se miksi lääkäri sanoi että olisi ovuloinu kuulostaa vähän kummalle. Jos lääkäri tietää että olet menossa alkion siirtoon olisi hän todellakin varmistanu epäilyn kosla eihän siirtoa voi tehdä. Tämä voi näkyä siitä että limis on loppukierron näköinen, tiivis ja tasakaikuinen. Tämän erotan jopa minä amatööri, saati lääkäri. Lisäks keltarauhanen on nähtävissä ja sekin näkyy todella helposti. Joten ihmettelen jos lääkäri on heittänyt pelkästään epäilyjä ilman tarkempaa syynäystä. Ja jos sulla on ollu 12mm folli siellä niin kuulostaa hyvin epätodennäköiselle että olisit oviloinut. Sillä kun yks folli saavuttaa yli 10mm koon muut follit hyytyy. Eli jos sulla olis ollu ovis jo aikaisemmin mitään johtofollia ei suurella todennäköisyydellä enää olis nähtävissä.
En osaa oikein muuten auttaa. Veikkaa että sun pco on nyt ehkä se syyllinen.. Tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
Cisu: voi että mikä tilanne! Sinuna varmaan myös tekisin digin tai kävisin vielä tänään verikokeissa...

Tulihan sieltä se 3+, tosin aamuyö meni stressatessa ja jännittäessä tulosta. Mutta helpotuksen huokaus nyt ainakin toistaiseksi!

Theranille pystyn kyllä kuvittelemaan hentoisen viivan. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Sniff
Cisu. Folli on sellanen ilmapallo. Missä ei ole mitään tollaisia reunoja. Ja se 12mm ei ole ollut keltarauhanen. Sellanen iso follipallo joka on poksahtamassa on about 2cm kokonen ja se hyppää silmään kuin iso raskauspussi :D. Selllanen perus folli on tosiaan musta pallo ja 12mm kokoinen näyttää ns "kohtuullisen kokoiselle " silmälle :D ja se keltarauhanen on kans iso.

Blue bird. On vahvistunu!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä