Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Oi tänne on tullut plussia. Onnea!!!! :heart: :heart:
ON: Itse oottelen ovista.. meinasin heittää aamulla cb kaksoishormonitestin seinään. Tyhjä ympyrä : / katoin viivoja siitä tikusta ja ne on yhtä vahvat WTF? No pissaan tikkuun taas huomenna aamulla. Kauhee vauvakuume ja kaipaan raskautta ja sitä mahaa hirveesti! Välillä tulee hillitön ahdistus että jos en saakaan kokea sitä enää koskaan. :'( Mullahan on jo lapsi että en sais ees valittaa koska joillakin sen ekankin saaminen voi olla todella monen vuoden projekti... mutta musta tuntuu että nyt vauvakuume on vielä pahempi kun nyt myös tietää mitä menettää. Tää stressailu ei taatusti auta raskautumiseen mutta mulla on tota ikää jo niin paljon että pelottaa sekin.. Onko teillä muilla tämmöisiä tuntemuksia? Ei oo helppoo olla nainen... (sori avautuminen :ashamed: )
 
Mä pääsin kotiin niin mittasin lämmöt niin ne oli taas noussut. Joo o ei oo helppoa olla nainen..kauhea stressi jo lämmöistä. :D Ja sitten kun yksin olin niin en malttanut olla dippaamatta davidia ja vielä pc... :D Ihan kun ne mitään näyttäisi. :D PC ylempi ja david alempi Testi morkkis! :headwall:

Nyytikkii kyllä tosiaan tuossa kuivassa jotain on.
 
Sniff tuosta stressailusta.. kyllä oma ikä hirvittää että alkaako olee liian myöhäistä. Ja sitten loppukierrosta on yleensä jo ihan hirvee olo kun pelkää negoja ihan älyttömästi ja sitä että menkat alkaa. Kun silloin yleensä sitten mieli laahaa maassa muutaman päivän. Ei tosiaan ole helppoa olla nainen..
 
Nyt kaipaisin kipeästi apua! Testasin viikko sitten plussan, raskausoireet on selkeät. Tänään päätin kuitenkin testata vielä viimeisen apteekin oman kaapista ja se olikin nega! Avasin testin ja ihmettelin sitä, kunnes huomasin, että testissä oliki räväkkä punainen viiva väärässä kohdassa. Etsin yhden aikaisemmin testaamani apteekin oman (nega) ja siinä testissä ei ollut tuossa samaisessa kohdassa räväkkää punaista viivaa. Viiva on siis testialueella johon viivat tulee, mutta se on jo heti testialueen alussa.

Te kun olette kaltaisiani himotestaajia niin haluaisiko joku aukaista oman puikkotestinsä (nega tai plussa ei väliä) ja katsoa onko teillä tuossa samaisessa kohdassa viiva vai voisiko tuo testi olla virheellinen ja viiva väärässä kohdassa?

WP 003081

Tiedän, tämä on maailman epätoivoisinta, mutta en jaksaisi taas keskenmenoa. Edellisin oli helmi-/maaliskuun vaihteessa. :'(
 
Pitää varmaan huomenna piipahtaa hakemaan vaikka pregcheck. Ainakaan netistä selaamalla en löytänyt aukaistuja testejä joissa olisi ollut tuollainen viiva..

WP 003081

Oisko jollain avata puikkotestiä ja tarkistaa itseltä onko tuollaista punaista viivaa testialueen alkupäässä?

Tuon sinisen pään alta alkoi sitten tavallisesti se sininen/violetti väri, joka on kai kaikissa testeissä..
 
  • Tykkää
Reactions: jalkkisäiti
Sunflower11
Mulla on tuollaisia värikertymiä tullut puikko-ja liuskatesteihin ja ovistesteihin myös. Joskus se väri vaan ei lähde sieltä liikkeelle. Mut negoja ne mul on kyl ollutkin. Kannattaa kuitenkin uusia testi.
 
IMN
Samhe, minunkin mielestä viallinen. Kuitenkin ihan selkeä ja vahva "toinen viiva", mutta vaan väärässä paikassa :) En usko että keskenmenosta voisi olla kyse, koska kyllä raskaushormonia pitäisi olla vielä sen verran jäljellä että testi näyttäisi plussaa, eikä puhdasta negaa :)
 
Samhe. R.testissä on se "paikka " testiviivam kohdalla missä "vastinainetta"mihin väri tarttuu hcg:n mukana jos raskaana. Mikäli väriaine ei pääse lähtemään eteenpäin ei viivaakaan tuu (vai seurasitko kulkiko se punainen testin läpi? ) Eli uutta testiä kehiin. Toi on viallinen. Toivottavasti kaikki ok :hug:
 
Täällä ollaan nyt ihan mieli maassa, ei jaksa uskoa, että just omalle kohdalle ois viallinen testi sattunut. Vaikka sitä tietenkin toivon.

Tammityttö, kai se väri siitä kulki kun tuo toinenkin viiva (joka aina tulee testiin) ilmestyi tuohon? :) Toivotaan että olisitte oikeassa :heart:
 
IMN
Samhe, oisko sulla pakkaus vielä tallessa jos kattosit eränumeron? :) aika ikävää jos on paljon tuollaisia testejä markkinoilla, jos tosiaan viiva piirtyy väärään paikkaan.. omasta mielestäni ainakin näyttää siltä. Paljon tulee ihmisille vääriä negoja jos niin on..
 
Samhe, mitä jos kokeilisit laittaa liikkeelle sen värikertymän vaikka dippaamalla se testi vesitilkaan? En tiedä kyllä auttaako mutta jos se onkin oikea viiva väärässä kohta niin se on ja pysyy vaikka laittais veden kulkeen läpi. Värikertymän se vois ehkä huuhdella. En tiedä.
 
IMN, kävin repäsemässä roskiksesta tuon eränumeron talteen niin tarvittaessa latan sinne palautetta :)

Cisu, koitin tuota kikkaa ja ei kyllä mitään tapahtunut sille viivalle, tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu ;o

Ajatukset on kyllä tällähetkellä niin sekasin :(
 
IMN, kävin repäsemässä roskiksesta tuon eränumeron talteen niin tarvittaessa latan sinne palautetta :)

Cisu, koitin tuota kikkaa ja ei kyllä mitään tapahtunut sille viivalle, tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu ;o

Ajatukset on kyllä tällähetkellä niin sekasin :(
Mä uskon että tuo on se raskausviivanpaikka. Vaan väärässä paikassa. Ei näytä värikertymälle. En oo koskaan saanut tommosta. Et raskaana oot. :)
 
Mä pääsin kotiin niin mittasin lämmöt niin ne oli taas noussut. Joo o ei oo helppoa olla nainen..kauhea stressi jo lämmöistä. :D Ja sitten kun yksin olin niin en malttanut olla dippaamatta davidia ja vielä pc... :D Ihan kun ne mitään näyttäisi. :D PC ylempi ja david alempi Testi morkkis! :headwall:

Nyytikkii kyllä tosiaan tuossa kuivassa jotain on.
Mä nään ylemmässä vaaleenpunaista haaleera viivaa! :)
Ja Nyytikin kuivassa myös. :)
Tulisko superisti plussia toukokuulle. :rolleyes: :p
 
Samhe: uutta testiä, tuo on varmastikin ollut joku maanantaikappale. Laitahan meille sitten tietoa uuden testin tuloksesta, - uskon sen kyllä olevan positiivinen!

Nyytikkii ja Blue bird: Onnea :heart:

Theran: minunkin mielestä ylemmässä jotain todella haaleaa... - olisiko? Mikä se dpo sinulla olikaan nyt? Ja ei mitään testimorkkiksia, - me ollaan himotestaajia.

).( vielä tänään aamulla testasin apteekin oman testin ja siihen tuli viiva, ei tosin kovinkaan vahva mutta eilen CB:n plussaan tuli hienot viivat! Ja morkkiksesta puheen ollen; - lankesin eilen polttamaan illanistujaisissa 2 tupakkaa. - Siis kuinka heikko ja tyhmä voin olla :headwall: Toivottavasti en nyt tätä ihanaa asiaa pilannut....
 

Yhteistyössä