Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Murmelimamma onpas eroja joo testeissä :eek:

Mutta kommentoikaa joku nyt tuota minunkin huoltani.. :D

Muoks. Joo haaleita ne on eli ei voi olla kauaa hedelmöityksestä.. Ei se auta kuin odottaa. :D Onko muilla vastaavia kokemuksia?
 
Viimeksi muokattu:
IMN
candyqueen En tästä tietokonneen näytöltä ossaa tihirustaa, mutta kyllä noissa ihan selevää haamua näkkyy :) Pillereissä tosiaan on se että kun ikinä ei voi olla varma millon se hedelmöitys on tapahtunu.. Mulla on vähä sama tilanne, ku jätin alle kolome viikkoa sitte pillerit pois, eikä tyhjennysvuotoa tullu. En kuitenkaan usko että hedelmöitys ois tapahtunu (omalla kohdallani siis) vielä pillereitten aikana, koska viivat - jos niitä edes on - on vielä niin hailakoita. Lissää testejä vaan! ;) Ja kuten murmelimamma tossa jo todisti, niin kannattaa testata aina samalla testillä, koska merkkien välillä tosiaan on noin paljon eroja.. On sitte helepompi seurata vahavistumista.
 
Candyqueen kääk! Toivottavasti nuo sinun haamulaiset on sitä itteään!! Mie oon viimeksi pyöräyttäny mukelon 7/14, mieki imetän vielä mutta ehkäsyä ei oo ollu. Eikä menkat oo alakanu. Ja aivan kauhia vauvakuume ollu jo koko tämän kuluvan vuojen... Niin ko mullaki on ollu ihan vissit raskausoireet, helemikuussa jo olin varma että on pulla uunissa mutta ei. Hulluna näppyjä tullu naamaan, on alavattajuilia (yhä vaan jatkuvasti), on pahoinvointia välillä niin että on aivan hilikulla tulla yrjöt, on tissijuilia ja on mielialanvaihteluita. Vaan tuommosia haamuja en oo saanu. Mie piän sulle peukkuja ;)

IMN eih, minusta tuo jozzun kääntämä kuva ei näytä nyt yhtään hyvältä. Voihan video, huomenako sie taas testaat?
 
IMN
jozzuuh Kiitän! :)

Apua, mua pelottaa.. :D Vielä ois kaks promesteria jälellä ja loppuviikosta tullee cb:t. Jokohan tota huomisaamuna testais uuen vai malttaisko keskiviikkoon? :D

Ainiin, tää mun alamahakipu palasi.. Paitsi että nyt sattuu enemmän vasemmalle, eikä oo sellaista jatkuvaa kipua niin kuin se eilinen. Hui! Mitä mussa tapahtuu?! :D
 
Viimeksi muokattu:
IMN: voi jännitys :D mä oon täällä ihmetellyt tota ihan samaa "mut hei täähän on harmaa" ongelmaa :D

candyqueen: minäkin näen kyllä, erikoinen juttu mutta eiköhän se siitä selviä, lisää testejä vaan! Toivotaan parasta :)

eli mun tän päivän testailut on olleet hieman huono-onnisia, aamuinen meni hetken kuluttua puoliksi kokonaan vaaleanpunaiseksi, harmaa viivanen siellä vilahteli mutta ei siitä kuvaa saanut kun tikun sävy oli niin outo. Tein sitten uuden iltapäivällä ja taas tikku värjäytyi jotenkin kummasti. Eli joku vikaerä. En tiedä mitä tuo aijaa tälle tekee mutta harmaalta viivanpaikalta tuo livenä näyttää. Saa käsitellä jos joku ehtii, vaikka ei tuossa taida paljon tiirailemista olla, kuvassa ei näy sitäkään vähää mitä omalla silmällä :) nyt siis dpo10 eli odottelua!

dpo10 viivanpaikka
 
Kiitos kaikille tsempeistä! Ja kiva että joku muukin näkee ne haamut.. :D

IMN malta vähän :D Veikkaan en noi mun haamujen vahvistamattomuudet johtu siitä et testasin liian usein..

Karoliiniska kyllä mä tossa jotain nään.. Oota muutama päivä ni saattaa muuttua ihan haamuksi niinkuin minulla kävi! ^^

Nyt on tilattu 3kpl Sofin liuskatestejä. Toimitusaika 2-4 päivää jaksaa jaksaa odottaa.. ;)

Muoks. Niin ja Pupelaattori, mulla alko menkat aika pian sen jälkeen kun synnytyksen jälkivuoto oli loppunu, vaikka täysimetin, hehe. Siks aloin sit popsii pillereitä. Ja nyt vaikuttais siltä, et ollaa helpostisikiävää sorttia. :D Kiva ku säkää et nyt sit ikin tiiä milloin tuut raskaaksi, kun sun menkat ei oo alkanu! Voi olla milloin vaan.. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Tiedättekö kuinka varmoja nuo PregCheckin testit on? Onko näyttäneet ns. väärää plussaa?
Tein tänään sellaisen testin ja näyttää ihan selkeää haamuviivaa. Ja mulle on sanottu että jos raskaustesti näyttää positiivista niin se ei voi olla väärässä mutta jos negaa niin se voi kyllä olla väärässä jos hCG:tä ei ole vielä tarpeeksi. Nyt kuitenkin aika epäileväinen olen tuon testin suhteen koska mulla on vasta dpo 8-9. Ja kun tuo kuitenkin on halpistesti... juuri tuon takia oonkin aina tehnyt vaan clearbluen testejä kun järkihän tässä menee testaillessa :D
Ajattelin että jos kokeilen kastaa toisen testin veteen että näyttääkö silloinkin haamuviivaa :D
Otin testistä kuvankin mutten tiedä kuinka tänne liitetään :O
 
Viimeksi muokattu:
Olen uusi tällä forumilla. Kaipailisin vähän teidän näkemystä tähän tilanteeseen. Tein yllärinä raskaustestin, joka osoittautui haaleaksi plussaksi. Oon sen jälkeen tietty malttamattomana ihmisenä testaillu joka päivä.

Kiertoni on tooosi epäsäännöllinen, mutta tässä kierrossa uskon ovulaation olleen 5-6.4
Sen mukaan kuvan testit menee alhaalta ylös näin: dpo 12, dpo 13 aamupäivä, dpo 14 aamu ja dpo 14 ilta.

Nyt oon ihan huuli pyöreänä, että miksköhän tosta dpo 13 aamupäivän testistä viiva on hieman haalentunut? :/ ja pitäiskö nyt näkyä jo selkeämpi plussa? testi pc. Kiitos jo etukäteen jos joku vastaa! :)

katso liitettä 19878

Mappe86, mulla ei oo koskaan pc näyttänyt väärää plussaa. :) Joskus oon aikaisin sillä testannut, on näyttänyt haamuviivaa, joka on aina vahvistunut. Laita kuvaa siitä sun testistä?
 
Viimeksi muokattu:
Ok, mulla siis Pauline12 sun testeihin verrattuna tosi haalea haamuviiva mutta selkeä kuitenkin :) tein päiväpissasta niin voi tietysti vaikuttaa asiaan sekä että vielä aika aikaisissa olen testeineni.. onkohan se kuva mahdollista saada tähän jotenkin mun kännykästä? Yritin nimittäin kännykällä eikä onnistunu..
 
IMN
Pauline12 Ei kannata liikaa tuijottaa viivojen vahvuuksia :) Vahvuuteen vaikuttavia tekijöitä on niin paljon. Esimerkiksi nyt vaikka lämpötila, juodun nesteen määrä, testiin imeytyneen virtsan määrä ja vaikka mitä. Varsinkin iltapissasta tulee usein hailakampi viiva kuin aamuisesta.
Muoks. Ja mun mielestä itseasiassa tuo dpo 14 (aamu) on vahvempi kuin dpo13 :)

Mappe86 Mitä täältä oon lueskellut niin pc:t tuntuu olevan luotettavimpien testien joukossa, ainakin verrattuna noihin one steppeihin ja muihin.. Kyllä tuolla dpo:lla voi saada jo haamun aikaseks :)
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja Pauline12 vielä, tuossahan lukeekin sinulla että olet tuon viimeisen illalla testannut joten varmasti voi vaikuttaa asiaan :)

Kiitti vastauksista, kääk tässähän joutuu nyt sitten testailemaan joka päivä vahvistuuko viiva/tuleeko uudelleen! :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä testasin nyt myös niin että kastoin toisen pc-testin veteen :D jotta näkee tuleeko siihen aina semmoinen haamuviiva.. mutta ei tule yhtikäs mitään :) ja vaikka tuo minun haamuviiva onkin haalea niin selkeä ero silti siihen veteen kastettuun :) joten peukut pystyyn! Ja pessimisti ei silti pety.. :D

Ja tsemppiä kaikille piinailijoille! Me ollaan yritetty viime elokuusta lähtien mutta vasta tämä kierto oli semmoinen kunnon yritys kun sain uuden hormonilääkkeen ja ovis+yritykset sattui juuri kohdalleen.. jotenka en vielä toivoa ole ollenkaan menettänyt. Ei se kiva silti joka kuukausi odotella ole.
 
Viimeksi muokattu:
Pc:hen en ole ikinä saanut minkäännäköistä viivaa, jos en ole raskaana ollut. Mielestäni ihan testien parhaimmistoa!
Ja pauline12 mun mielestä sulla on vahvemmat viivat mitä mulla samoilla päivillä, et ainakin on hienosti vahvistunut! :) mäkin uitan huomenna taas pregcheckin, koska aiempi ei ollut niin paljon vahvistunut ja noi muut testit nyt näyttää mitä näyttää... huomenna dpo14! :)
 
Onnea <3 kaikille plussanneille :)

Pauline taisi miettiä testien haalenemista (?). Minulla jopa katosi plussa kokonaan (testasin eri testeillä, PC ja rfsu). Nyt kuitenkin on erinomaiset viivat ja jopa CB:n digitaali (jonka vihdoin uskalsin ostaa) näyttää 3+. Varmoilla vesillä ei tietenkään olla mutta näinkin ilmeisesti voi käydä.

Joku veikkaili että ekat haamut olisivat johtuneet oviksesta, ja sen takia plussa olisi haalentunut/kadonnut. Voisikohan pitää paikkansa kun plussat tulivat siinä 5-6.4 ja mut digi näyttää 3+? Muita viivojen vahvuuteen vaikuttavia tekijöitä olivat edellä mainitut nesteen määrä ja aamu/iltapissa.

Saapu nähdä, himotestailijaksi voin ainakin tunnustautua :D Tuon testimäärän hinnalla olisi jo maksanut sen AR- ultram yksityisellä :D
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille, minä kyllä noissa näin viivoja Pauline12 ja Candyqueen

Mappe86: toivotaan vahvistuvaa viivaa :wave:

Zuhina: tsemppihali sinne! Tuliko ovistestiin minkäänlaista vahvaa viivaa tässä kierrossa, kun kuitenkin mainitsit että on haalistunut eilisestä? Ja toivon sekä uskon kyllä, että me kaikki se lapsi vielä saadaan :hug:

theran: viiva on vahvistunut! - jospas se valkkari kuitenkin toimi :p

).( odottelua... olo normaali, lukuunottamatta vatsan turvotusta / paineen tunnetta (sitä kyllä joka kierrossa tässä vaiheessa, joten oireeksi sitä ei voi laskea) ja rinnat hieman herkät ja vasen rintakin hieman reunasta turvonnut? Häh. Nyt ne on ihan eriparit :D Nyt pieni hetki rentoutukselle punaviivilasin kera. - kerron teille sitten oliko tuosta punkusta hyötyä... Greippimehuahan moni on kokeillut, mutta minulla se veti paikat kuiviksi ja mielestäni en niissä kierroissa edes ovuloinut?

Onkohan olemassa vippaskonsteja tähän luteaalivaiheeseen?
 
Pitkästä aikaa täällä! On tullut niin paljon tekstiä, etten kaikkia voi lukea mutta jos plussia on tullut tässä välillä niin onnea hirmuisesti kaikille! :)

Mulla menossa nyt kp14, tänään ollut alavatsakipuja ja äsken sattui mahaan ja kaikkiin sisuskaluihin niin paljon että oli pakko mennä ihan kaksinkerroin :( Tein ovistestin (en kyllä ehtinyt pissaa pidättää kuin ehkä reilun tunnin..) ja tässä tämä.



Viimeksi ovisplussassa oli myös tuo vasen reuna se tummempi ja tossakin on samalla tavalla, onkohan ovis mennyt vai vasta tulossa vai tarkoittaako mitään? :)


//katselin tuossa muiden ovisplussia ja tää on kyllä aika vaalea vielä! Ehkä ovulaatio vasta siis tulossa lähipäivinä hmm?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille vastanneille :)

Iriina, joo testien haalenemista tuskailin. En usko, että raskaustesti näyttää ovisplussaa? Ei oo ainakaan mulla tainnut ikinä näyttää..

Tiedän, ettei pitäisi tuijottaa liikaa noita viivojen vahvuuksia. Mutta pelkään, että km eessä.. sillä viimeks ku viiva ei lähteny kunnolla vahvistuun/haaleni, niin km tuli. Pitäis vaan malttaa pitää pari päivää väliä. On niin paha, kuinka noihin testeihin jää koukkuun. :D

Toivon kaikille viivan vahvistumista ja plussia ja onnellista odotusta! :)

Vaikka tää mun mahd plussa oli ihan ylläri (esikoinen vasta 1 v.) ja järkytyskin, niin nyt tuntuu siltä, että toinen vauva olisi ihana :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä