Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Milloinkahan sitä greippimehua olisi hyvä alkaa litkimään?

Viimekierrossa join sitä aika lailla koko kierron ajan ja kierto oli 37 pvä ja ovis kai kp 26. Se vahvisti tosi paljon ovistuntemuksia ja ovuloinkin ehkä ekaa kertaa ehkäisyn lopettamisen jälkeen! En ole sitä vielä ostanut kun ei kaupoista oikein löydy näköjään sitä Valion greippiä :((
 
Mulla on kp. 28/28 tänään...
eilen aamulla tuli verta mut sit loppu päivän pärjäs pikkuhousun suojalla vuotoa ei nimeksikään sellasta valkovuotoa jossa veri viiruja. Tänään tuli aamusella taas yks holähys verta ja sit taas vuodot hävis kokonaan. :/
 
No noita herkkuja jää huomiseksi.. tyttö on riparijuttuja suorittamassa niin päästään vasta huomenna kattoo joku leffa sen kanssa että jos noita herkkuja jäisi sinnekin. :) Joo mä oon synkistellyt tänään..leipäkään ei oo maistunut leivälle ja kaikki ärsyttänyt. :stick:
 
IMN
Oravan testissä nään minäkin jotakin :)

Viimisestä pilleristä ois nyt viikko, eikä tyhjennysvuotoa vieläkään näy. Iltapissatesti näytti negaa, eikä siinä paljon tulkinnanvaraa ollut. Voihan.. sanon minä. Turhauttavaa aloittaa yrittäminen tällaisella, kun muutenkin se oman hormonitoiminnan palautuminen kestää varmaan taas sen puoli vuotta. Mutta nyt kun ei edes tätä pillerikiertoa saa loppuun :stick: Epätoivoisena teen kuitenkin vielä huomenna aamupissasta tuon toisenkin pc:n. Toukokuun 5.pv ois papa-kokeeseen aika, niin pitää varmaan silloin tentata lääkäriä jos ei vieläkään oo vuoto alkanu.

Taas tämmönen omanapa-vuodatus, pahoittelen :D
 
(.) taitaa olla ).( vessassa paperiin tuli ihan kirkasta verta kahden euron kokoinen läntti. Kesken tämä taitaa mennä. Menkkajomotukset palasi myös. Tätä se testien kummallisuus ja oireiden puuttuminen enteili. :( Mutta, jos jotain hyvää niin en joudu jättämään teitä, vaan tikuttelen vieläkin teidän hermonne riekaleiksi! :D Ja sekin on positiivista, että tulee itsekseen pois...
 
Viimeksi muokattu:
Geesa, mulla tuli tollasta muistaakseni rv 9 asti! Jos jää tuohon niin ei ole kesken. Paikat voi vuodella tollasia länttejä. Peukut pystyyn! :hug: Mua huojensi silloin ultra, pääsetkö sellaiseen?
 
IMN
Mulla myös on ollut molemmissa raskauksissa vaikka ja minkälaista vuotoa.. Kaikkea kirkkaasta verestä kirkkaaseen "veteen". Neuvolassa sanottiin että kyllä sen huomaa jos kesken menee, eikä kannata turhaan stressata itseään vaikka puolikin desiä lorahtaisi housuun :) Tietenkin on vaikea olla stressaamatta, sen takia itsekin menin varhaisultraan kakkosta odottaessa..
 
nozza en näe : /

Lukka en mene varhaisultraan, odotan kunnallista, jos sellaista tarvii enää odottaa. Jos tämä vuoto ei syystä taikka toisesta tästä sunnuntaihin mennessä ylly niin teen sitten sen digin. Mutta tosiaan, kyllä mä km epäilen, koska kaikki oireet on poissa, rinnat nyt enää ihan himppusen kipeät ja ne testit on ollu mitä on... Enemmän ihmeissäni olen, jos tämä ei kesken nyt mene. Jo minä alussa ajattelinkin, että ei tämä näin helposti voi mennä... siis koska tärppäsi yk3. Mutta ei se km maailmanloppu ole. Kuten sanoin jo sillon alussa, että nyt ainakin tiedetään, että voidaan tulla raskaaksi.

Mutta kiitos kaikille tsemppaamisista! :heart:
 
Geesa :hug: Mä pidän peukkuja viimeiseen asti.

).( Olihan se kokeiltava sitä viivanpaikkaa ja tulee se vaan sitkeästi.. taidan oikeasti seuraavalla kerralla kokeilla joitain muita herkkejä testejä. Kokemuksia/ehdotuksia otetaan vastaan!
viivanpaikka
Raskauskeijun Promatris one step 10mlU
Tulee myös One step 10mlU samanlaisia..

Muoks. Tuleeko Mammaksi.fi herkkiin viivanpaikkoja?
 
Viimeksi muokattu:
Geesa: tsemppiä ja toivotaan parasta sekä vuodon loppumista!

Theran: :hug: minulla ihan samanlaiset fiilikset täällä... minä otin juuri lasillisen hyvää punaviiniä, kun en oikein noista muista herkuista välitä :D

Onnea plussanneille, tsemppiä piinailojoille sekä ultraa odottaville ja halaukset uuteen kiertoon joutuneille.

).( kp9 menossa ja mitään oireita ei ole, joten en ole vielä oviksen bongausta aloittanut (kun ei asialle mitään voisi muutenkaan tehdä ennen seuraavaa tiistaita kun ollaan miehen kanssa eri maissa ja itse asiassa ovisplussa nyt vain harmittaisi). Takana monta huonosti nukuttua yötä, (kiitos esikoisen) jotka ovat laittaneet mietityttämään tätä pikkukakkosen toivetta ja jaksamista sitten... noh, ensiksi tietenkin tarvittaisiin se plussa ;)
 
Geesa :hug: Mä pidän peukkuja viimeiseen asti.

).( Olihan se kokeiltava sitä viivanpaikkaa ja tulee se vaan sitkeästi.. taidan oikeasti seuraavalla kerralla kokeilla joitain muita herkkejä testejä. Kokemuksia/ehdotuksia otetaan vastaan!
viivanpaikka
Raskauskeijun Promatris one step 10mlU
Tulee myös One step 10mlU samanlaisia..

Muoks. Tuleeko Mammaksi.fi herkkiin viivanpaikkoja?
Mulla on noita mammaksi.fi herkkiä eikä niihin oo tullu ku blancoa vaan.
Ei siis viivanpaikkoja.

Huomenna testataan uudestaan ja sit saa kyl oottaa maanantaihin asti.

Saamari että tissit on pirun kipeet |O ei mul ikuna oo tämmöttii ollu.. Mut :ashamed: negaa se vielä tänään näytti ( :ashamed: kärsimätön )
 
IMN
mamma2012 Mulla on ollut vähän samoja tuntemuksia nyt jaksamisen suhteen.. Mies oli viime viikon yövuorossa (öitä ehkä kerran vuodessa) ja 2,5v kuopuksen rytmi meni ihan sekaisin.. Valvoskellut monena iltana vielä klo 22-23 aikoihin ja silti herännyt aamuisin 6-7 aikoihin kuten yleensäkin. Öisin kömpinyt viereen ja myös päikkärit on jääneet pois, joten täällä on tosi väsyneet mamma ja tytär. Vaikka kolmas lapsi onkin ollut mielen päällä jo pitkään, niin nyt kun tämä lopullinen "yrittämispäätös" tehtiin niin oonkin vähän varpaillaan. Mutta muistan kyllä samoja fiiliksiä niiltä ajoilta kun yritettiin pikkukakkosta ja niin se vaan kuitenkin lähti arki rullaamaan, enkä tytön synnyttyä enää edes muistanut millaista oli olla kolmihenkinen perhe :)
 
Juu munkin piti tehdä lettuja lohturuuaksi, mutta pääsinkin kuuleman anopin lapsenlapsi toiveita. Mutta hei illan aikana vaan neljä kertaa otettiin aihe puheeksi.

Vuoto ei oo vieläkään alkanut, mutta menkkakivut kylläkin.

Kiitos kaikille tsempeistä ja plussailu onnea muille <3
 
Theran: niihin mammaksin herkkiin liuskoihin ei tule viivanpaikkoja mutta puikkoihin tulee.. Suosittelen niitä liuskoja ennemmin. Ja wondfon liuskoihin ei myöskään tullu viivanpaikkoja ja mie testasin niillä tämän raskauden rv 3+2 ja ne ei ees ole herkkiä vaan jotaki 25 testejä :D
 

Yhteistyössä