Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Höh onpas selkeä viiva kuitenkin! Toisaalta voihan olla, että joidenkin viivanpaikkojenkin syy on tyyliin joku kiinnittymisyritys tai muu, eipähän sitä voi tietää :)

Niin ärsyttävää tää menkkojen myöhästyminen, ei yhtään olo että ne edes olisi alkamassa.. -.-
 
Liljah plussalta näyttää. :) Vahvistumisia! :heart:

Kiitos "tilanteeseeni" kommentoijia. :D Kohta lähdössä maatilalle ja en ota kuin ovistestit mukaan muut jätän kotiin. Pakkohan se ovista on pongailla.. :D Pakkasin mä tamponitkin mukaan koska pessimisti oon. :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Liljah
Hei vaan kaikille. Tätä ketjua olen seuraillut eniten joten aattelinpa aatoksistani tänne kirjoittaa. Tällä hetkellä (tai viimeisen kolmen vuoden aikana) ollut kilpirauhasen kanssa mahdollisia ongelmia ja synnytyksen jälkeen kierto-ongelmia (vaihteleva kierto 26-32 pv, lyhyet ja limaiset vuodot) jotka saaneet minut huolestumaan omasta ovulaatiostani/ovuloimattomuudesta. Edellinen kierto oli pitkä mihin sain terolutit ja käskyn syödä niitä 15-24pv kolmena seuraavana kiertona. Nyt menossa eka tällainen terolut kierto ja en ollut ollenkaan varautunut kuinka paljon sivu-oireita lääke saa aikaan. Nyt kierto lopuillaan kp 25 (dpo 10?)ja välillä täysi tunne että olis tärpännyt välillä taas varma että menkat alkaa. Erittäin turhauttavaa! Aattelin mennä yksityiselle tarkistettavaksi vaikka mies sitä vastaan ja rahaakaan ei nyt oikein olis... Mutta itseäni turhauttaa ajatus kuinka hyödytöntä on yrittää jos ei ees ovuloi.
Himotestaaja en ole vaikka ovista olen yrittänyt bongata. Aina sama juttu: parina päivänä haaleaa viivaa ja sitten puhtaasti negaa. Samoin nyt kaikki r-testit negaa (vaikkakin "tavallisia" ei herkkiä) Ymmärrykseni perusteella pitäis jotain haamua ees tulla jos ois tärpänny ja ovis ollu siinä kp 13-14.
 
Mulla on nyt siis kp 34/30 menossa ja menkkoja ei näy. Testit kuitenkin näyttää negaa tai livenä ehkä jotain viivanpaikkaa, voikohan mitenkään olla mahdollista ettei hormoonia olisi vielä tarpeeksi plussaan? Itse en kyllä usko että näillä päivillä negat muuttuisi plussaksi enää mutta en sitten tiedä.. :$
 
Nyytikki onhan se mahdollista, jos ovis on ollut myöhässä, mutta toisaalta on myös mahdollista, että et ole raskaana vaan oviksesi oli muuten vaan myöhässä. Tehän käytätte keskeytettyä? Silloin tietysti mahdollisuutesi raskauteen ovat heikommat. Minulle tässä oli jotain uutta mitä en tiennyt Kaikki kuukautiskierrosta - Kutri.net

Midori Harmillista. :( Tuntuu, että tuo kilpirauhanen on todella monella se suurin ongema, jos ongelmia ylipäätään on. Kävisin sinuna lääkärissä. Joillakin ovistestin testiviiva ei kai tummu kontrolliviivan vahvuiseksi vaikka LH huippu tulisikin, mutta oletuksena kuitenkin kai suurimmalla osalla on, että testiviivan kuuluisi tulla yhtä tummaksi kontrolliviivan kanssa. Oletko mittaillut lämpöjä?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Olen käynyt yksityisellä kilpparin takia ja saanut lääkityksen kokeiluun. Kyseessä siis vielä "subkliininen vajaatoiminta" eli arvot vielä rajojen sisällä. Onneksi oli mukava lääkäri ja alkanut helpottaa mutta mietin kuinka kauan menee että mahdollinen haitta lisääntymiskyvylle "palautuu" jos palautuu. Ja tiedän että pitäisi testata varmaan kahdesti päivässä jos yrittää oikeasti bongata ovista tikuilla mutta mulla siis viivat aina todella heikkoja. Tosin olen googlettanut että ovisnegoja saaneetkin ihmiset on välillä raskautuneet. Aamulämpöjä en ole saanut mittailtua yrityksistä huolimatta, aina lapset herättää/ mies herättää / tai muuta vastaavaa niin käyrä on hyvin rikkonainen ja aaltoileva. En tiedä myöskään kuinka tämä kilpparilääkitys nyt vaikuttaa. Ärsyttää kun oma gyne joka määräsi terot ohitti huoleni sanomalla että kierto voi nyt vain vaihdella ja olla erilainen synnytyksen jälkeen. Olen kyllä ajatellut nyt käydä "ovulaatiotesteissä" jos vain ne suostuvat ottamaan.
 
Mulla ei oo ovistestiin ikinä tullut kontrolliviivan vahvuista viivaa, vaikka ovulaatio on todistetusti tapahtunutkin. Tikutin ovulaatiota tässäkin kierrossa missä raskauduin ja bongasin sieltä kyllä lh huipun, mut ei ne viivat silti olleet yhtä vahvoja kuin kontrolliviiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Hellurei taas. :) minulla on mahdollisuus olla raskaana kun nuvaringin laitto meni vähä sekasin.. mut kuitenki..

¨¨mulla kp. 20/28

''pari päivää on ollut tosi kovaa närästystä ylävattas, (ennen ei närästänä muutaku 3raskauden lopussa)

''mittasin lämpöi aamulla ni oli 26,8. vaikka normi on 35,8..

''päivisin ja iltasin varsinkin vilun väreitä.

''tissit ku ois vesipöhöllä ja kylmäl tuntuu inhottavan vihlovalle ja mies ku yrittää puristella ni sattuu nii maa pirusti.

''kerran meinasin oksentaa ku laitoin lasten saippuaa iholle ja se hais tosi kuvottavalle.

ja mikä oudointa mikä IHMETYTTÄÄ. Valko vuoto haisee raudalle??? onko muilla ollu tallasta? ja voiko liittyä siihen jos olisinkin raskaana.?! JELPPIÄ.
 
Viimeksi muokattu:
Jäipä muuten keljuttamaan ku tilasin tiistaina mammaksilta davidin herkkiä testejä ajatuksena että saan testata pääsiäisenä ku ollaan porukoilla mutta ne ei ehtinyt tulla vaikka oli tiistaina jo lähetetty...

Tuo wondfo anto viivanpaikkaa ja koskaan ennen siihen ei ole tullu mitään, jos olis pöljä ja koittais mitä digi sanoo..

Minma :eek:nnittelut! :)
Liljah :eek:nnea! :)

Nozzan tilanteeseen en osaa sanoa mitään...

Vaikea kännykällä muistaa kaikkea..
 
Liljah ja Minma onnea ihan hirmuisesti!! Kylläpäs on taas mukavia uutisia kun aamulla herää tänne lukemaan :)


Mulla kp 35/30, ei menkkoja, ei plussaa. Taidanpa lopettaa testailun tässä kierrossa tähän. Alkais jo ne menkat ärsyttää jos kierrot alkaa venymään näin! :( Nyt onneksi on jo vähän menkkaolo.
 
Nyytikkii, toivottavasti pian saat joko kuukautiset tai plussan! :hug: Tuo on niin rasittava vaihe, ootella vain...

nozza, mä tekisin raskaustestin, sillähän sen luulis selviävän! :)

Theeeeeraaaaaan, me ootellaan jo :D Pahoittelut hoputtamisesta, ei vaan nyt itellä oo tässä mitään äksöniä kun vasta huomenna aattelin pissata ;) Toivottavasti saadaan susta vielä seuraa joulukuisiin!
 
Voiskos se jo ny plussa näkyä kp.21/28.?

..tajuto näläkä aamulla
..lämpö 36,7
..vähä nenä tukkonen
..väsyttäs
ja meinaa taas närästää (limuu ku juo ni oikeen koskee ylävatsaan)
..edelleen raudan hajuinen valkovuoto
 
Viimeksi muokattu:
Niin paljon taas tullu tekstiä, jotenki puhelimella ihan kökkö yrittää lukee ja muistaa kaikkia, koneella kerkee olla niin harvoin, mutta ONNEA ja tarrasukkia niille joilla plussaa, plussatuulia niitä tarvitseville <3

Omassa tilassa ei mitään uutta/ihmeellistä...yritetään vaan tässä nyt sisäistää tapahtunutta...tais olla revontulitaikaa meillä tässä hommassa mukana... Huomenna mahdollisesti kerron jo äitille ja siskolle, he tietävät tosta tuulimunastakin, ni vaan varalta jos jotain taas sattuu... muille perheenjäsenille vasta kun asia on mustaa valkosella... Ja Lukka vissiin oli varaillu jo neuvolaakin(?), kyllä mekin varattiin ja kalenteriin laitettiin kun soittelin sitä rokoteasiaa, viimeks jouduin soittaa ja perumaan, mutta koska on "turvallinen ja hyvä" terkkari ni uskaltaa vaikka itkeä jos on huonoja uutisia, ni ei niin haittaa...ens viikolla meinasin varata varhaisultran...jos ma vielä tekis apteekin oman ja viikon päästä digin..
 
Onko kellään kokemusta.

Syön siis terolutteja, ja viikon päästä pitäisi menkat alkaa, mutta mutta. Viikko sitten saattoi olla ovulaatio. Ja nyt on ollut keskiviikosta rinnat tosi arat. Koko aika vaan muuttuu kivuliaammaksi.

Onko mahdollista, että olisi raskaudesta jo? Vai voiko terot vaikuttaa? Oon kyllä aikaisemminkin teroja syönyt (kaksi? vuotta sitten). Ja en kyllä muista, että olisi rintojen arkuutta aiheuttanut.
 
^jaa..a :) voi olla tai sitte ei. Mullakin on ollu ne käytössä useassa kierrossa ja joka kerta on tullut vaihtelevia oloja. Sehän on keltarauhashormonia jota erittyy normaalisti oviksen jälkeen loppukierrosta oli raskaana tai ei ja toisaalta raskaana ollessa olot johtuu pitkälti ko.hormonista. Joten testaamalla selviää :)! Vielä tosin ei testit näytä ehkä mitään. Kiinnittyminen tapahtuu n.vk ovulaatiosta. Mutta muutaman pv päästä vois näkyä. Peukut!
 

Yhteistyössä