Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Period trackerin mukaan pe olisi ovis ja nyt on kp 12/25 ja hiton davidin o-testeillä ei saa aikaan kuin haamua, alavatsaa kiristää ja selkää juilii. Jos tämä kierto menee harakoille, on davidin o-testit ensimmäistä ja viimeistä kertaa käytössä :mad:
 
Onnea vielä hienoista testituloksista Lukka, Geesa, Naamiolammas... Oliko vielä muita uusia plussia?

Aliaana, onhan se vahvistunut, mutta kieltämättä aika haalealta näyttää, kun niin paljon aikaa jo kulunut. Toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin hyvin ja sinun kohdallasi kyse olisi vain hormonin hitaasta erittymisestä pissaan, onhan niistäkin tapauksista kuultu.

Theran, aika selvältä näyttää ollakseen vain viivanpaikka. Jospa olisikin oikea viivanpoikanen?

Pisamapeikko, eiköhän meitä tännekin puolelle vielä jää.

Itselläni tänään dpo4. Olen koittanut lämpöjäkin nyt seurailla enkä ole huomannut juuri minkäänlaista lämpöjen nousua oletetun oviksen jälkeen. Liuskassa oli kuitenkin selvääkin selvempi plussa. Mitäs tää nyt tarkottaa? Pitäiskö aina tulla selvästi erotettava kohoaminen lämmöissä, jos ovis ollut?
 
Lagertha Mie niillä davidin o testeillä tikutin tässä kierrossa ja mulla ainaki ne anto haamua muuten mutta se plussa pärähti ihan yhtäkkiä. yks päivä ennen plussa ovistestiä jäi testaamatta ja olis varmaan silloinki ollu jo plussa koska kaikki ovistuntemukset tuli samana päivänä ku testasin sen plussan.. Tosi selkeästi erotti sen plussan siis muista ja eihän se lh kai ees nouse välttämättä silleen tasasesti että se viiva vahvistuis päivä päivältä..

Ja kaikille plussanneille onnea! Toivottavasti itekki pääsis perässä joulukuisiin :)
 
Geesa oi ihana plussa sulla, onnea <3

lukkalle myös hirveästi onnitteluita!

leonia jonkun viivanpaikan näen jos oikein tihrustaa! :D Toivotaan kovasti että vahvistuisi, mikäs kp/dpo sulla oli menossa?

Theran kyllähän siellä selkeästi jotain näkyy, toivotaan vahvistumista ja onnittelut sinne myös!


Mulla täällä menossa kp 32/30 eikä oikein ole nyt aamulla oireita mihinkään suuntaan. Vähän alavatsaa ja kylkiä välillä vihloo.

Ja ei, en testannut koska en uskalla!! :D Aikaisemmissa kierroissa olen se testi kädessä juoksennellut ikkunalta toiselle tihrustamassa jo pari päivää oviksen jälkeen ja joka päivä sen jälkeenkin, mutta nyt ei ole yhtään sellainen olo että raskaana olisin (niinkuin ennen kun olin "raskaana" :D), joten en halua testata.. Hassua, eikö?

Odottelen nyt ainakin huomiseen aamuun jos ei tätiä näy. En tiedä menenkö huomenna ottamaan muutaman lasin viiniä niin sitä ennen voisi asian varmistaa :)

ps. Ainiin tilasin eilen foolihappoa halpa-testistä varmuuden vuoksi, joskus se vauva varmaan kuitenkin on tulossa! :D Maksoi vain jonkun alle 5€!
 
Viimeksi muokattu:
Paljon plussia täällä, onnea kaikille!! Ja tsemppiä niille, jotka vielä epätietoisia!

Täällä taas testailtu. Ylempi eilinen lyhyellä pidätyksellä tehty ja alempi tältä aamulta. Tällä kertaa RFSU kun muuta ei tuosta lähiputiikista saa.. Pitäisikö viivan olla jo vahvempi?? Mulla ei oo tietoa ovulaatiosta, mutta nyt menossa siis kp.27/24. Tiputtelu vuoto loppui ja mitään oireita ei ole menkoista tai raskaudesta..

image
 
Ompas täällä paljon plussia! Ja toisaalta paljon myös kurjempiakin uutisia. Siis onnea plussanneille ja tsempit & sympatiat muille :)

Mulla tosiaan oli se melko vahva haamu sunnuntaina kp27 ja menkat(?) alkoi samalla hetkellä neljä päivää liian aikaisin, kesti normaalin neljä päivää eli tänään on vuoto hiipunut. Eilenaamulla tein testin, koska jäi se haamuviiva hämäämään ja luin paljon juttuja, että on raskauksia, jolloin on tullut menkkoja. Oon edelleen ihan kuutamolla, koska pieni haamunen eilisessäkin testissä näkyi varsinkin kun vähän kuivahti ja joku pieni "pelko", että joku saattaa tuolla mukana kiikkua... Toinen epäilykseni on, että meni kesken tuolloin sunnuntaina. Ajattelin jatkaa elämää normaalisti, luomuna yritetään tästä kierrosta taas ja jos jotain outoja tuntemuksia tulee vastaan niin hakeudun lääkärin pakeille, tuskin jotain kohdun ulkoista tms voi olla huomaamatta, menkkojen loputtua kipuja ei ole ollut. Ja vaikkapa siellä joku onnellisesti kasvaisi, niin kyllä sen huomaa sitten myöhemminkin. Saa nähdä malttaako sitä olla testaamatta tässä kierron aikana :)
 
Haaveissavauva kannattaa varmaan tehdä clearbluen digitesti niin ei jää epäselväksi tulos! :) parasta toivotaan.

Äsken kun pääsin sanomasta, ettei ole mitään oireita niin nyt syömisen jälkeen alkoi taas se samanlainen krapulaolo kuin eilen? Kp siis 32/30 eikä testejä tehty.. Joojoo tiiän pitäisi tehdä mutta negan saaminen on jotenkin niin kamalaa :(
 
Paljon plussia täällä, onnea kaikille!! Ja tsemppiä niille, jotka vielä epätietoisia!

Täällä taas testailtu. Ylempi eilinen lyhyellä pidätyksellä tehty ja alempi tältä aamulta. Tällä kertaa RFSU kun muuta ei tuosta lähiputiikista saa.. Pitäisikö viivan olla jo vahvempi?? Mulla ei oo tietoa ovulaatiosta, mutta nyt menossa siis kp.27/24. Tiputtelu vuoto loppui ja mitään oireita ei ole menkoista tai raskaudesta..

image
Ilmeisesti nuo vaan antaa tosi haaleita viivoja alussa :) piti itsekin päästä tänään vähän testailemaan vaan ei ollut laatikossa testejä :/ kuitenkin taas naapureille jaellut meidän posteja :D
 
  • Tykkää
Reactions: Labbanen
Haaveissavauva kannattaa varmaan tehdä clearbluen digitesti niin ei jää epäselväksi tulos! :) parasta toivotaan.

Äsken kun pääsin sanomasta, ettei ole mitään oireita niin nyt syömisen jälkeen alkoi taas se samanlainen krapulaolo kuin eilen? Kp siis 32/30 eikä testejä tehty.. Joojoo tiiän pitäisi tehdä mutta negan saaminen on jotenkin niin kamalaa :(
Ihailtavaa tahdonvoimaa :D Emmä vaan pystyis odottamaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
anniini joo mäkin ihmettelen että miten oon pystynyt tähän! Aikaisemmissa kierroissa olen oikeasti ollut niin varma tärpistä ja sanonut miehellekkin että "jos en nyt ole raskaana niin päässä on oikeasti jotain vikaa, kyllä mä kehoni tunnen"..:LOL:
 
Labbanen hienosti näkyy. :) Onnea!

Haaveissavauva Mä kanssa sitä digiä suosittelisin.

Nyytikkii todella kärsivällinen olet. olisinpa mäkin..

En mä usko että plussa on ei se oo tähänkään mennessä ollut niin ei se oo nyttenkään.:stick: Kunhan testit herjaa mulle..

Mamma2012 ehkä sulla on myöhäinen plussa?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Labbanen
anniini joo mäkin ihmettelen että miten oon pystynyt tähän! Aikaisemmissa kierroissa olen oikeasti ollut niin varma tärpistä ja sanonut miehellekkin että "jos en nyt ole raskaana niin päässä on oikeasti jotain vikaa, kyllä mä kehoni tunnen"..:LOL:
Minä kans varmaan melkein vuoden ollut joka kierrossa raskaana :D yksi valeraskauksien maailmanmestari ja nyt kun se plussa (kröhöm...plussia...) tuli kerrankin niin oireita ei juurikaan ole :D Luulin että oviskin meni ihan harakoille kun en sellaista tällä kertaa tuntenut edes yhtä hyvin kuin yleensä..
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Herramunjee mikä plussarysäys täällä on käyny :O Vautsi! Onnea kaikille asianosasille ja saattepa ainaki kaikista parhaat joululahajat tänä vuonna :heart:

Täällä ei oo vielä menkkoja. Eikä paljon mittään muutakkaan. Mies on lomalla niin ollaan vaan ja talletellaan JOS sattuis joku ovis jossain lurkkimaan :D Ja myönnetään, tein eilen testin, mutta negahan se oli.
 

Yhteistyössä