Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Dermoidikysta tais olla se kiinteä mulla. Lähti sekin itsestään seurannassa. Jotkut kasvainmarkkerit katsottiin mut niistä ei löytyny mitää. Kävin kystien takia ahkeraan seurannassa, muuten tuo dermoidikysta olis jäänyt löytämättä. 3kk löytymisen jälkee oli kontrolli, silloin oli hävinnyt. Ilmeisesti olis seurattu lisää/leikattu. Eka lääkäri suhisi jalkovälissä ultran kanssa "mielestäni she leikhattava" mut kontrollin tehnyt tohtori sanoi et seurantalinjaa ois voinu jatkaa. Mun dermoidi oli n.4cm. Muoks: kiinteä osuus 1,5cm, loppu nestettä. Eli ei sekään kai oo leikkaustuomio. Mäki murehdin silloin, että ne vie kaikki. Lopeta googlettaminen <3
 
Viimeksi muokattu:
Kauheet määrät tekstiä, mutta onnitteluja ja tsemppauksia täältä suunnasta!

Itsellä mennyt viikko lähinnä sängyn pohjalla maatessa, sillä omituisimmat menkat ikinä + pissatulehdus siihen päälle ni täytyy kyllä sanoa, että vaikka antibiootit rupes auttaan niin kyllä vieläkin on hiukan väsähtänyt olo. Pakko oli kuitenkin tulla täällä käymään, varsinkin kun satuin tuolla ebayn puolella käydä ostelemassa vähän testejä, saa tässä kierrossa sitten oikein kunnolla testailla :LOL:

ja ebayssa kun seikkailin niin pakko kysyä, tietääkö kukaan kuinka luotettavia nuo tuollaset sukupuoli testit on? (siis ei ebayn vaan yleisesti ottaen)
 
Aigle mulla on kans huono tapa yhtä sun toista googlailla ja jos mulle antais lääkärikirjan niin mulla ois kaikki taudit mitä siellä on. :whistle: Suosittelen siis nyt jättämään googlailut sikseen! (tiedän - helpommin sanottu kuin tehty). En usko ollenkaan, että sun tilanteesi olisi kovin huono. Mulla epäiltiin joulun alla aivokasvainta, epilepsiaa ja ties mitä ja diagnoosi oli lopulta aurallinen migreeni. Tämä esimerkki siksi, että tuolloin itse olin jo "tekemässä kuolemaa", eikä oikeasti sitten ollutkaan mitään vakavaa. Sulla on kuitenkin se yksi toimiva ms., että vaikka ne toisen veis niin sittenkään peli ei ole pelattu. :) Tsemppiä! :flower:

Empuska en nää kyllä mitään. :( toivotan sulle ovisplussaa! :)

ON Raskausoire? Vatsa meni yllättäin ihan kuralle!?

Catharin ei mitään hajua. Ootko koittanu jo muut perinteiset? Greippimehut, täysrasvaiset maitotuotteet, vehnänalkiöljy? ;)
 
Leonia, mulla toi ton kuvan perusteella ois kystan koko kokonaan se noin 7cm ja toi merihevosen/c-kirjaimen/kävelysauvan muotoinen jutska ois siitä ehkä 2,5cm... noin. Kuvassa ainakin on tuo kiinteä alue saman värinen kuin muu tausta kystan ulkopuolella... Eli oisko jotain... limakalvoa..? En tiijä. Ei kyllä lääkäri antanut sen ihmeempää nimitystä suuntaan tai toiseen, kystaksi vaan kutsui. Mutta joo hiukan helpottaa jos tämmönenkin periaatteessa vois lähteä pois :) Polikirjettä odotellessa...
 
Geesa, vehnänalkioöljyä koitin viime kierrossa, nyt en nää ota kun iho kirjaimellisesti räjähti -nyt on alkanu rauhottua vasta. Greippimehua oon juonut joka kierrolla (nyt yk6) ja maitoa en juo, en saa sitä alas. Vai pitäiskö kokeilla täysmaitoa kaakaojauheen kanssa, jos sit menis??
 
Catharin Mä en myöskään ole käyttänyt vehnänalkioöljyä, mutta jonkun määrän olen sitä saanut Priorin kapseleista. Tässä tärppikierrossa join greippimehua (tosin muutamana päivänä jäi juomatta) ja täysmaitoa. Kerma ajaa saman asian ja voikin on hyväksi. En ole lukenut mihin tämä liittyy, mutta jos maalaisjärjellä ajattelee, vois tämä liittyä jotenkin kolesteroliin ja ylipäätään rasvoihin joilla sikiö pitkälti kasvaa. Juo täymaitokaakaota tai sitten lorauttelet kermaa vähän sinne sun tänne. :D Itse olen myös laittanut aina voita reilusti puuroon mikäli puuroa olen syönyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Höh, kyllä täällä vaan taitaa menkat pukata päälle, vaikak miten muuta toivoin.
Jäi kyllä hirmusen lyhyeksi kierto, 12-13 päivää, riippuu miten ton tuhruttelun laskee...

Ehkä tän voisi jo laskee kp1:senä, kun jo pikkusen selvemmin vuotelee.

Masennus ja yk7 täältä tullaan. Täää on kyllä niin yhtä tyhjän kanssa. Mitä ihmettä nyt oikeen tekis että tän homman sais toimii ees jotenki.
 
Heipähei! Tulin tuolta vauva.info foorumilta myös tänne kun näyttää, että täällä on vähän aktiivisempaa keskustelua kuin siellä :)

Mulla tänään menossa kp 31/30 eikä menkkoja näy. Oireita on ollut erilaisia, mutta kuitenkin aika vähän (tai ne selittyvät varmaan pian alkavilla menkoilla). Kp26 mulla oli alavatsakipuja ja ovislimamaiset limat ja ovistesti näytti (kai) plussaa? Outoa tästä tekee sen, että ovis on yleensä ollut kp 12-16 välillä ja silloin havaitsinkin suuret himot ja alavatsanipistelyt. En kuitenkaan ole testaillut ovista joten en voi olla varma. En oikein ymmärrä miksi ovis olisi tullut noin myöhään. Vauva.infossa veikkailtiin, että tuo voisi olla kiinnittymistä mutta en sitten tiedä :D

Tänään aamulla oli todella krapulainen olo, oksetti ja ällötti ihan kamalasti, mutta töissä en voinut mennä vessanpöntölle yökkimään :D Nyt päivällä on jo usean kerran poskia kuumottanut ja välillä palellut.. En kuitenkaan uskalla testata, nega sieltä kuitenkin taas tulee! :headwall:
 
Nyt tuli jo vähän verta paperiin vessakäynnillä joten eiköhän tuo vuoto ala yöllä kunnolla. Ei kai tässä tarvi lääkärissä käydä kun kuitenkin niin alussa oli?
Pari päivää ollutkin maha sekaisin joka mulla ennakoi aina menkkoja. Ja outoja vv hulahduksia tullut joita ei tavallisesti ole (luulinkin jo pariin otteeseen että menkat alkoi).
 
Nyytikkii tee testi ja jos se ei näytä plussaa niin parin päivän päästä uudelleen mikäli ei vuoto ala. Voihan myös olla, että oviksesi oli syystä tai toisesta myöhemmin ja sen takia kuukautisesi ovat myöhässä.

Minni jospa se nyt sitten siitä ja pääsisit toipumaan tuosta ja yrittämään sitten uudestaan! :)

(.) en voi olla testaamatta aamulla! KN oli ainakin vielä ylhäällä, pakko oli sitäkin sievästä "testata". Minullakaan odottelu ja pitkä pinna ei ole niitä vahvimpia puolia. :D
 
Nyt taas panikkeilen kun reilu puoli tuntia on toi vasen puoli mistä se kysta löytyi, niin ollut aaltomaisesti kipeä ihan kylkeen asti, semmoinen kun joku ois kastellut koko kyljen ja alavatsan jollain lämpimällä märällä nesteellä :eek: Ekaks tuli mieleen et ei hitsit, oisko se voinu puhjeta kun gyne siellä ronkki, mutta ei kai sentään tämmöseltä tuntuis jos olis niin käynyt? Voi olla että jo kuvittelenkin kauheissa vainoharhoissani... :D
 
piti sitten tänne tulla purkamaan paniikkia kun näyttää muitakin olevan.. mulla eka plussa viime kierrolla tooodella pitkän yrittämisajan "palkkioksi". olokin oli aivan outo ja poikkeava. mutta.. toinen testi 3pv myöhemmin olikin nega ja varhainen km alkoi.
no nyt sitten ollaan kp 31 km jälkeen. normi kierto 27-28pv ja tosi säännöllinen.
nyt kamppailen fiiliksen kanssa, että voisinko olla uudestaan raskaana? onko kokemuksia?
tekis mieli testailla, muuta en tiedä kestänkö vastausta.. gynellä kävin kun km vuoto oli loppunut ja sanottiin että pitäis kaikki olla tyhjentyny ja kunnossa.
pelottaa vaan ihan hel*******. tunteet vain pinnassa koko ajan.
 
Aliaana en ole mikään asiantuntija, mutta, että noin vähän kahdessa viikossa? :O Nyt kyllä muakin kiinnostaa tietää! Jos oot sivun 441 kuvassa ollu esim. rv 3+ niin nythän pitäis olla jo 5+ ja ainakin ne testit joita oon nähny noilla viikoilla on ollu jo tosi selviä. Ootko aatellu digiä tehdä?

Oudsi hyvin mahdollista, että olisit uudestaan raskautunut. Olen ymmärtäny, että varhaisen km jälkeen moni raskautuu todella pian uudelleen. Testiä rohkeasti vaan! Tiedän kyllä, että pelottaa (mulla ei ees takana km, mutta jokainen testi pelottaa silti), mutta voit myös yllättyä iloisesti! :)
 
Viimeksi muokattu:
Joo, vaikka sitä kuinka ajattelin etten ees tuu tänne näitä lukemaan sinä aikana kun pidetään nyt hetki tästä vauvapaniikista taukoa, mut tuliko tästä nyt sitten mitään..? Eipä. Tänään gyneaika kun omituiset säryt alavattalla ei loppuneet ja tulos oikein kivasti 7cm kysta munasarjassa. Vissiinkin sitten vielä muuten normaali kirkasnesteinen kysta, mutta toisella puolella jotain ihme merihevosen näköstä kiinteää aluetta. Lääkäri epäili että leikkausta varmasti harkitaan, vaikka kooltaan toi ei vielä ole mikään aivan mahdoton, niin siellä oli se kiinteä löydös. Siis leikkaus varmaankin edessä ja mä kun muutenkin oon ollut järkyttävän hoitokammoinen varsinkin jalkaleikkauksen jälkeen... Nyt mulla on ainakin ihan kauhea kauhu siitä että munasarja lähtee ja mites raskautumismahdollisuudet sitten.... Lääkäri kyllä lupaili ettei leikkauskaan munasarjaa pitäis viedä ja onhan sitten vielä toinen jäljellä. Silti ihan kaamea paniikki, oon ollut ihan lamaantunut aamusta asti. Pääsiäisen jälkeen pitäis tulla sitten polilta kutsua tarkempaan tutkintaan... Pelottaa. :( Ainoa lohtu tässä nyt on se, että toinen munasarja oli täysin ok, samaten muuten kaikki pelit ja vehkeet, ainoastaan tämä yks pirulainen...
:hug: En osaa sanoa mitään järkevää.. on varmasti kurja fiilis. :(
 
Heippa pitkästä aikaa! Hävisin täältä tammikuussa kun alkuraskauden keskenmenon tuska oli jotenkin ihan hirveä. Oon yrittänyt kääntää ajatukset ihan muualle näistä jutuista ja elellyt päivän kerrallaan...

Tulin tänne nyt kurkkimaan teidän kuulumisia ja julistautumaan Onnellisesti Plussanneeksi! <3

Iiiisot Onnittelut ja halaukset viivoista Minni-1, Lukka, Tammityttö, riepuliini ja Aliaanakin! <3 Kyllä tuo Aliaanan viiva on selkeesti vahvistunut, eihän kaikilla kai vahvistu välttämättä ennenkuin joskus toooosi myöhään?

leonian ja empuskan testeistä en viivasta näe vaikka kuinka tiiraan..

Theranilla näyttäis minun silmään tuossa testissä olevan viivanpaikka jollaisia minäkin oon tuommosiin (one step?) testeihin saanut.. :(

Mulla on ollut tään kierron ajan oviksesta lähtien käsittämättömän hyvä olo, tisseihin ei ole koskenut yhtään, vaikka normaalisti ne on arat aina oviksesta menkkoihin asti. Olo on ollut muutenkin jotenkin täysin oireeton ja mainio. Oon sit hätäpäissäni tikutellut dpo4:sta alkaen, ja dpo 9 alkoi jonkinmoista haamusta testiin pukkaamaan. Nyt mennään siis kp 24/26-27, dpo 12, ja kuvakollaasi tikuista tuossa alla. Olen niin Järkyttävän Onnellinen!!! <3 Uittelin tänään viimeisen ovistestinkin, ja kyllä se näyttäis raskauden näyttävän sekin.. ;) Laitan kuvan myös tään kierron oviksesta, minä en oo saanut ovistesteihin missään vaiheessa oikeestaan tuon paksumpia viivoja, vaikka ovis on selkeesti ollutkin.

Plussa! ^_^

Ovistikut ja plussatikut, kyllä se plussa ovistestissäkin näkyy! :D
 
Aliaana ootko digillä missään vaiheessa testanut että laskis niitä viikkoja? : / Kanssa mietin että aika vähän on tummunut tällä viikolla mut joillakin kyllä nousee hitaasti..tai mitä testejä noi on millä oot testannut? ootko vaihtanut testiä välillä? :confused:

Leonia enkä empuskantestissä näe mitään. : /

Minnille tsempit.. :hug:

Joo siis tiedän että on viivanpaikka..oon saanut noihin ennenkin. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Liian vähän minustakin. Pregchek testillä pelkästään oon testeillut. On se koklattava se digi ja katottava mitä se sanoo. Oloja mulla ei ole muutakuin jos oloksi voi sanoa niin 2 X viittävaille pyörtyminen töissä. Voiko tosiaan olla niin että vaan nousee hitaasti.. Oon lukenu ette joillakin tuleekin vain tuommosia haamuja. Katon sen digin ja kirjottelen sitte taas
 

Yhteistyössä