Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea plussista ja tsemppiä piinalijoille sekä epävarmuudesta kärsivät. :flower:
Sekä lykkyä huomenna testaajille! Minni aamupissa? :)

Empuska Onko sofi? Nyt en kyllä näe viivanpaikkaakaan. :(

omaa.. lämmöt koholla ja suunnaton ärsytys kun jotenkin ajattelen että kyllä se vaan nega on niin kun tähänkin mennessä vaikka testaamista en oo edes aloittanut tosissaan. Niin ja vielä liian aikaistakin mut tuskin se plussa on.. |O Jotenkin väsynyt kun km jälkeen on jo yk9 ja yhteensä niitä on jo liian monta. aloitettiin vauvaprojekti 2013 tammikuussa. Eikä vieläkään elävää vauvaa.. oon varmaan liian vanhakin jo että munasolut on skeidaa.. :snotty: Tänään tällainenpäivä.. anteeksi vuodatus.. :snotty:
:hug:
 
Kiitos kaikille tsemppauksesta (ja onnitteluista)... Ei vaan uskalla juhlia.

Täällä vuoto jatkuu normaalina toista päivää, hain nyt panadolia apteekista ja yhden uuden testin, jonka ajattelin tehdä kun vuoto loppuu. Ja tosiaan normaalisti menkat mulla 4pvää, ekat päivät reilummin ja hiipuu loppua kohti... Kun joku sitä kyseli mikä on normaali minulle. Saa nähdä mitä tämä on, pelkään että meni kesken?! Haamu oli kuitenkin niin selkeä eilen aamupisusta :)
 
Geesa: onnea :heart:

Theran: :hug: ymmärrän tunteesi ja on ihan ok olla välillä hieman allapäin, - sieltä on ainut suunta ylöspäin ja kohti plussaa =)

Lukka: samoja fiiliksiä täällä... Nyt yhdessä tsempataan ja toivotaan parasta! - nostan hattua jos maltat odottaa ylihuomiseen :p

).( dpo9 menossa ja olot mitä normaalimmat! Hieman menkkajomotusta, mutta tosiaan mm. rinnat aivan normaalit (ei herkät, ei paisuneet, ei mitään) ja hieman "pinnaa kiristää".

Eikä edes aamupissa tehnyt ihmeitä :D tyhjyyttä loistaa.
 
Apua täällä ollut vauhti päällä, ensiksi onnittelut Enkeli30 ja Geesa
ja kaikki muut plussailiat :flower:
Theran sinulla oikein hyvä mahdollisuus saada tärppi ;) kropassa sentää tapahtuu jotain yritystä..Mulla ei reagoi mitenkään, ei edes sitä keskenmenoa..ottaisin senkin tiedon mielummin kun aina menkat.

Oma napa: täällä se täti tuli nyt kylään eli kp1 mennää, mikä nyt ihan odotettua.. nyt ootan pakasteesta kyytiläisen hakua eli pas hoitoa, jännittää vaan, että toivottavasti solut jakautuu hyvin, viimeksi oli rupu alkio..enskuun puolessa välissä varmaan tuun taas tänne piinailemaan ja tikuttamaan ;)

Lisäys: Nyt kun tikkujakin tilattu valmiiksi..saa hakee vain kyytiläisen ja jännätä tarttuuko kii pysyvästi..ja tehdä hulluna testejä.
 
Viimeksi muokattu:
Voi taas tänne on tullut monelle hyvän näköisiä viivoja! Onnea plussanneille! Toivotaan että kaikki menee hyvin!

minni-1 selkeitä viivoja.. oletko ajatellut digiä koittaa? Verikokeella saisit varmaankin parhaimman tiedon missä mennään..

Täällä dpo 11 enkä viitsinyt edes tänään testata. Jos keskiviikkoaamuna ei ole menkat alkanut niin testaan taas. Olot eivät kovin lupaavat ole. Rinnat on kipeät niin kuin aina tässä kohtaa kiertoa ja vilun väreitä on niin kuin varmaan aina kiertopäivästä riippumatta. Ihme olisi jos tämä vielä plussaksi muuttuisi…

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja muille piinailijoille! Meitä taitaa olla moni nyt näillä samoilla päivillä. Onneksi sentään on pääsiäinen edessä jos/kun uusi kierto taas alkaa.. suklaa ei ainakaan pääse loppumaan kesken :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää
Digitestiä mietin mutta olisiko siitä mitään hyötyä kun en tiedä varmuudella dpo:ta? Ja sama juttu verikokeen kanssa. Taidan hakea aamuksi vielä jonkun testin ja soitella huomenna neuvolaan että mitä tässä pitäisi tehdä. Paras ehkä hakea pc:n testejä kun niitä olen aikaisemmin tehnyt niin näkee onko viiva vieläkään vahvistunut? Kyllä tässä kaikenlaisia kauhukuvia pyörii päässä kohdunulkoisesta ja tuulimunasta jne.
 
Minni-1 voin ainakin omalta osalta sanoa että ite en oo saanu edes rv 6+ jotain rfsu:n testiin haaleata haamua vahvempaa viivaa. Kävinkin sitten tuhruttelun ja kovien kipujen takia lääkärissä siellä verikoe vastasi viikkoja ja ultrassakin näkyi syke. Eli kyseinen testi ei mulla ainakaan vahvaa viivaa antanut, vaikka kai olisi pitänyt.

Muok. Niin ja lääkäri siis hämmästyi että siellä näkyi syke kun oli oireiden ja testien perusteella varoitellut kohdun ulkoisesta..
 
Viimeksi muokattu:
Minni. Kannattaa tosiaan tehdä se PC kun niillä aloitit. Digi on siitä hankala että jos dpo ei tosiaan oo tiedossa se voi antaa esim raskaana 1-2 hyvinkin eri hcg määrillä. Haitari on 25-200. Sit taas jos sulla olis tyyliin dpo 15 ja yli menossa niin periaatteessa pitäisi tulla jo raskaana 2-3 . Tän väli on 200-2000.. Ja sit jos ei tuukaan niin tulee turhaa stressiä jos päivät voi olla pienemmätkin.
Voi toivon todella lujaa että kaikki menis nyt hyvin.
 
Joo mullakin tuohon pregcheckiin tuli huomattavasti vahvempi viiva. Mutta kun se ei ole vahvistunut keskiviikon jälkeen. Vaan eihän niitä ole kyllä tarkoituskaan tehdä ja vertailla joka päivä, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa.
 
Onnittelut plussanneille :)

Omaa napaa sen verran, että menkat alkoi aivan puskista jo kp25 (norm kierto 28-30), ja ihan mielenkiinnosta piti testata ovista tänään ja melko näkyvä viiva ilmestyi testiin nyt jo kp4?! Mitähän tää on...
 
Nyt kyllä särähti korviin tuo että mieluummin km kuin menkat. Mun poika oli kuollut riskiviikkojen jälkeen 15+5 ja löytyi ultrassa kuolleenna. En todellakaan vaihtaisi menkkoja siihen ja toivon että et joudu sitä tuskaa koskaan kokemaan mitä oman lapsen menettäminen on. Mä tein tietoisen valinnan ja vielä haudattiin miehen kanssa meidän poika. Toinen km oli varhaisilla viikoilla mutta kaksoset silti jäivät kohtuun eli tyhjennys silloinkin. Toivon todella ettet joudu ikinä samaan tilanteeseen. : /

Anteeksi ei ole riitaa tarkoitus viljellä mutta en vaan ymmärrä miksi km mielletään niin kevyeksi tapahtumaksi. Kyllä mua sattui ja vei yli puoli vuotta aikaa pojan kuoleman jälkeen että toivuin edes jotenkin. :snotty:
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti Minni kaikki menis hyvin! Kyllähän kaikki tuommoiset pelottaa, ymmärrän tunteesi hyvin. Vaikka plussan saa testiin, on matkalla vielä monta kuoppaa... :hug:

MissB kyllähän ovis voi tulla aikaisinkin, mutta toisaalta, itse olen saanut melko selkeitä viivoja ovistestiin pitkin kiertoa (kuten tänäänkin, pakko oli vaan koittaa :D ), mutta plussa on sitten plussa ja ainakin itselläni sen kyllä erottaa niistä negoista. Tosin näin ei kuulema kaikilla ole. Ei varmaan auta muuta kuin jatkaa testaamista. Jos olet kuten minä, testi vahvistuu ovisplussaan niin, että testiviiva on vähintään kontrolliviivan vahvuinen ellei vahvempikin. Minkä pituinen kierto sulla yleensä on?

(.) Pitihän se yksi ovistesti siis tuhlata ja viiva sen kun vahvistuu. Huomenaamuna testaan vielä one step r-testillä ja sitten saa olla viikonloppuun asti. :saint:

Theran :'( :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Theran No tarkoitin lähinnä varhaista keskenmenoa.. niitä kuitenkin paljon tapahtuu tietämättäänkin monella, ja tulee ehkä hieman enempi vuotoa, sen takia että tietäis vaan, että omas kropas vois jotai joskus kiinnittyä. Tässä omassa tilassa puuhattu yli 6v. lasta eikä mitään tapahdu vaikka kaikki ok. Vähän epäselvästi ilmaisin asian. Siksi toivoisin ees pienen haamu plussan, vaikka sitten ihan alussa katoaisi. Sitä kun ei oo minulle suotu.

Kauheaahan tuo, kun on pidemmällä ja menee kesken. :hug: Enkä tiennyt sinun taustojasi..
 
Viimeksi muokattu:
Tavallaan ymmärrän että oman vauvan kaipuu ja halu olla äiti ja saada omia lapsia on niin kova että mieluummin keskenmenneellä raskaudellakin saisi toivoa kuin olisi koskaan olematta raskaana ollenkaan... Itse pelkäsin etten saa lapsia ollenkaan ja se oli todella kauhea tunne :( Vaan nyt kun ON lapsi, kauheinta olis että se vietäis pois! Ennemmin luopuisin miehestä kuin lapsesta. Toki eri juttu kun lapsi on syntynyt vrt. keskenmenoon mutta voin kuvitella edes jotenkin sen hirveän surun... Kovasti lämpimiä ajatuksia ja halauksia kaikille sen kokeneille :heart: :hug: Samoin kuin lapsettomuudesta kärsiville!!

Huoh, ihan luovuttajaolo tän oman kierron kanssa :( Ja vielä olin bussissa joka rysäytti johonkin hidasteeseen ja huhhuh mikä tärähdys, se vei viimeisetkin toivon hippuset :(
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää
Juurikin niin lukka ymmärsit pointtini.
lisäys: se ettei keho reagoi koskaan, tuntuu masentavalle.. ja Todellakin jos ei koskaan saa lasta.. sekin ajatus voi olla edessä.

Kuulosti hurjalle, tuo bussi törmäys..hui.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä