Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Minni. :hug: . Se vähän riippuu. Yleensä suositellaan näin alussa vain odottelemaan vuotoa koska viivatkin haalistuu. Todennäköisesti se alkaa koska kovin pitkälle ei mennyt. Voi itku sentään.

Enkeli. Mitä enemmän tapahtuu kurjaa sitä enemmän iskee sellanen epäusko ja pelko. Tavallaan yhden kurjan jälkeen sitä jaksaa uskoa ettei salama iske kahta kertaa samaan paikkaan mutta sitten ku niitä tulee kerta toisensa jälkeen niin usko menee väkisin . Kuopuksen aikaan vaikka kaikki ultrassa ja muussa oli hyvin ja kävin äitipolin ultrissa vähän väliä pelkäsin vielä synnärillä että jotain on kuitenkin vialla. Nyt ku luen päiväkirjaa niin selkeesti näkee että olen ollu asioiden takia kireä ja uneton ja nähny toistuvia painajaisia. Vaikka tietää ettei se raskaus murehtimalla paremmaksi ja todellisemmaksi muutu. Mutta nyt uskotaan että kaikki menee hyvin.

Ja kiitos kaikille sanoista. Mä olen periaatteessa hyvällä mielellä ja periaatteessa ihan paskapaniikissa. Mieliala menee kyllä laidasta toiseen.
 
Viimeksi muokattu:
*hali* Enkeli30

Meilläkin oli eka tuulimuna vk 11+5. Muistan vielä ku jouduin mks:n päivystykseen ja sieltä yläkertaan niin se riivatun gyne kehtas minua syyttää siitä. Et mun vika, mun syy miksen tullu aiemmin. =S sen takia sit ku aloin odottaa poikaa ni pelotti et mitä jos...
Varsinkin ku pojasta testattu oli hailura pinkki. Mut neuvolassa ymmärti asian ja sit ekalla kerralla se suostu jo kuuntelee sydänäänet ja siellä se nykyään melkein 14v herra tykytti :)

Tsemppiä ja toivotaan et kaikki sujuu hyvin
 
Enkeli minkälaista se sun mahakipu on ja paljonko sulla päiviä? Kysyn, koska mullakin jatkuvaa aika kovaa poltetta kohdun seutuvilla. Ei menkoissa ihan näin voimakasta oo ja kun tämä on jatkuvaa. Dpo10 nyt siis mulla.

Km keskusteluun sen verran, että ymmärrän molemmat kannat. Itse pelkään jo nyt km vaikka tiedän, että siihen on n.50% riski näin alussa ja varmasti km olisi pettymys ja suuri suru. Mutta toisaalta oon myös sanonut miehelle, että nyt ainakin tiedetään, että voidaan tulla raskaaksi. Minä kun oon semmonen hepulointiin taipuvainen, oon tietysti ehtiny miettiä mikä kaikki meissä vois olla vikana. Mutta pitkä on vielä matka eikä auta kuin toivoa ja rukoilla, että kaikki menis hyvin.

OT. Olen lukenu juttuja mitkä vois auttaa raskautumiseen. Itse tässä kierrossa join greippimehua, punaista maitoa ja oviksen jälkeen punkkua. ;) Huvitti kun tänään luin mun "tukkapilleri" eli Priorin kapselipaketista tuoteselostetta... Ensimmäinen ainesosa on vehnänalkioöljy. :D Onpa tullu sitäkin tiedostamatta käytettyä.
 
Viimeksi muokattu:
Geesa ja Enkeli . Mullakin oli aluksi tosi kova paineen tunne ja sellanen polte alamahalla. Ei varsinaisesti mitään kramppeja tms vaan just sellanen "onko mulla tulehdus " olo :). Ihan tällasta ei oo muista ollu mutta jokaisesta jonkunlaista. Kuulunee asiaan :)!
 
Mielestäni hienoa ja syvällistä keskustelua. Myöskin kurjista asioista on hyvä puhua ja jakaa ne muiden kanssa, joko lohdun saamiseksi tai sitten kokemuksien jakamiseksi.

Annan suuren halin kaikille menetyksen kohdanneille ja toivotan sen myötä meille kaikille plussia isolla P:llä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää ja Theran
Tammityttö oliko sulla poltetta jo heti varhaisessa vaiheessa? Kun monissa paikoissa sanotaan, että raskaustesti ois hyvä tehdä vasta kun kk on jäänyt pois, ettei tuu virh. tulosta esim. varhaisen km takia, että näistä ei edes tietäis, jos ei ois testannu. Yritän siis sanoa, että ainakin tämmösellä polttelulla saa olla aika pössö, jos ei tajua mistä on kyse vaikkei testaiskaan. Vai eikö oo tavallista, että näin "selviä" oireita tulee näin varhain?
 
Hellou!
Nyt tää muikkeli liittyy myös tähän ryhmään:wave:
Ikää on 31 vuotta ja esikoiseni täyttää tänä vuonna 6 vuotta.Lapsen isästä vuosia sitten eronneena olen (viimeinkin) löytänyt itselleni "elämäni miehen" jonka kanssa haluan rakentaa aidon ja oikean perheen.
Miehen aloitteesta meillä aloitettiin peittoa heiluttamaan aivan uudella merkityksellä pari kiertoa takaperin...
Itsellä oli aijemmin lähes kellontarkka kierto.Joka kierto oli 21pv.Mutta sitten yht`äkkiä se muuttuikin 28pv. kierroiksi!Ja voi luoja,kuinka on ollut hermo kireellä ootella noiden päivien täyttymistä.Tässä jo kahden kierron aikana tullut sellaisia oireita mitä ei ole aijemmin ollut.Ovulaation lähellä alkaa rinnat olemaan todella kipeät ja sitä kipua kestää 2 VIIKKOA!!!Ensimmäisen kerran kun tämä oire ilmeni,niin olin aivan 100% varma,että nyt on tärpännyt (koska juuri rinnat oli tuolloin arat,kun esikoinen oli ihan aluillaan),mutta eipä ollut tärpännyt sittenkään.Ja juuri nyt tällä viimeisellä kierrolla aivan sama juttu,tissit sen 2 viikkoa pirun kipeät ja tänään viimein alkoivat menkat:kieh: jotka tosin jo antoivat itsestään pienen vihjailun jo 3pv.sitten,kun vessapaperiin selkeät merkkinsä antoi.Mutta päättivät sitten kuitenkin vielä tovin panttailla ja kiusata.
Kierron pituus oli nyt sitten poikkeuksellisesti 25pv..Voi ristus tämmöisten ihme oireiden kanssa tulee vainoharhaiseksi :rolleyes:
Mutta miestäni lainaten "täytyy treenata enemmän" :p
Sitä vaan niin kovasti toivoo,sitä plussaa sinne testiin..ja varmasti senkin takia vieläkin enemmän,kun olin jo asennoitunut siihen (ja rakentanut suojamuuria ympärilleni) että kukaan mies ei saa minun sydäntäni sykkimään.
Että semmonen avautuminen näköjään :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Jännää
Geesa. Oli oli! Tuntui että koko emätin ja kohtu tipahtaisi lattialle :D. Toisaalta se helpotti sitten tässä viime päivinä. Vieläkin tosin välillä makuulla tulee sellanen olo ku olis virtsis tms . Jossain raskaudessa mulla oli ihan menkkakipuja, siis viilteli ja kouristi. Ja tässäki oli joskus dpo 5-7 maisss. Mut tää on erilaista.
 
Hei Mariia83, tervetuloa joukkoon! Kiva tarina sulla. Kaikkea elämä tuo tullessaan, kuten sulle uuden rakkauden ja toivottavasti pian teille myös yhteisen lapsen. :)

Tammityttö kiitos! :)
 
Viimeksi muokattu:
Geesa, tätä on jotenki vaikea kuvailla...ei oo jatkuvaa, ei tarvii lääkkeitä, välillä vähän ku pieniä teräviä kramppeja, selän puolella ehkä muistuttaa häivähdyksen suppareista (sain niitäkin kokea vaikka esikoinen leikattiin), joskus tuntuu jotai pistäviä/viiltäviä tuntemuksia vähän niinku ihossa sisäpuolella, ettei tuolla syvällä vatsassa/kohdussa... Ja mitä noihin dpoihin tulee, niin ei tietoa... 2vko sitten tiistaina ultrassa nähty 20mm folli, illalla jotai kipuja (ovis?) ja peittojen heiluttelua, sen jälkeen tulos on tää... Aamulla koitan herätä isännän kanssa samaan aikaan ja tehdä testiä...

Oon tässä kyllä jo miettiny että jos viivat vahvistuu ja päästää viikkoja laskemaan, niin mikähän nyt ois.. 13.2 alkoi se tuulimunan tyhjennysvuoto ja se folliultra oli siitä 4vko ja 4pv päästä... siitä nyt tosiaan se 2vko ja siitähän se laskettais, mutta onks nyt vaan 2vko? Ja vielä 5vko pitää odottaa varhaiseen pääsyä jos tilanne on vielä plussa?

Olipa omanapainen...

Tervetuloa Mariia!
 
Vaiko 3+9 kun se oli tiistai ja nyt on maanantai? Ja oletetaan että se follli irtosi sitten sillo illalla? Miula on usein tapana miettiä jälkikäteen mitä tapahtui, sattumia ja kuinka sittenkin jotai tapahtui..hassua, mutta tässäkin nyt niin, oikeesti minul ois ollu se jälkitarkastusultra vasta sillo torstaina, ja viimeiseen asti yritettiin järkätä lapselle hoitoa siksi aikaa (en välttis halua lasta mukaan tollasiin haarojenlevittelylääkärikäynneille jos ei ihan välttämätön pakko) kun maanantaina tartuin viimeiseen oljenkorteen ja soitin sinne polille kysyäkseni uutta aikaa (pelkäsin sen siirtyvän johki hamaan tulevaisuuteen), sainkin yllätykseksi peruutusajan heti seuraavalle päivälle (eli se ti)! Hyväkö niin? Panttasin itse seksin harrastamista siihen jälkitarkastukseen asti, vaikka vuotoa miula oli vaan se eka viikko, mutta oon sairastanu yhden kohtutulehduksen ni en halunnu ottaa mitää riskejä ja halusin olla varma että tuolla kaikki kunnossa tyhjennyksen jäljiltä.. Jos tämä käytetty tilaisuus tuottaa tuloksen ja kaikki menee hyvin niin voi taas ihmetellä...
 
Aiempaan keskusteluun sen verran kantaa otan, että itsekin ihan aidosti haaveilen siitä kemiallisesta... Pahimpina epätoivonhetkina jopa kohdunulkoisesta, vaikka se vähän jo hullua onkin.
Se on tätä epätoivoa, kun ei ole itsellä varmaa todistetta, onko koko yrityksen aikana ovuloinut kertaakaan. Ikinä ei ole tullut myöskään r-testiin haamujenhaamuja. Ei tosin monesti sinne asti ole päästykkään, kun menkat alkaa melkeen aika jo ennenkun niitä odottaakaan.

Ois ihanaa vaa saada edes se kemiallinen. Tietäs että edes ovis joskus tapahtunut, tietäs että munasolo on voinut hedelmöittyä ja tietäs että se on päässyt mahdollisesti kohtuunkin asti... edes yrittänyt päästä :D On vaan ihan hirveetä tää tunne, että on näinkin nuori ja kaikkea, ja silti ei keho kertakaikkiaan tunnu toimivan, edes sinne päin. TOttakai jo se pelkkä kemiallinenkin satuttas ja harmittas, mut sais lohtuu siit et kehossa edes on jotain toimintaa. Ois edes toivoa onnistuu joskus...

Noh mut noin muuten täällä alkaa olla taputeltu fiilis tän yk6:sen osalta. Ehdin jo päivän haaveileen että ei nää varmaan menkat oo, kun eilisen yskittäisen tuhrun jälkeen ei tullut mitään. Mutta vuorokauden päästä siitä tuli taas tuhru. Ja toinen. Ja kolmas tuhru illalla. Ei koko aika lisääntyy.
Että kai ne menkat vaan on aika nurkan takana, taas.... vastahan oli edelliset :/

Noh mut on sitä varuilta silti tallettelutkin hoidettu.
Ja ovistesti näytti tämmöstä kp13
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää
Tervetuloa Mariia83 !

zuhina, oon samoilla linjoilla, vaikka se ehkä oikeesti älytöntä..toivoo kemiallisia yms..Ja Totta TODELLA epätoivoistahan tämä. Niimpä se toivo...ees joku merkki! En tätä fiilistä toivois kellenkään, mutta hiukan lohduttaa etten oo yksin. <3

Mitäs jos sinullakin on vaan korkea hormooni piikki monta päivää? Mulla oli 5 päivää korkee piikki. Ja sitten se plussa. eikä kyllä oo koskaa ollut vielä näin.
Mut vaihdoin parempii testeihin ku liuska, kun oli vaikee tietää onko se viiva yhtä tumma kuin testiviiva. hehe mieheltäkin aina kyselin, että joko tää ois. olihan se hauskaa niin, mutta kun siirty hoitoihin niin, tarvin varman näyttäjän. CB on ollu tosi hyvä, mut kallis ja varmaan muita merkkejä hyvii myös.

Mitä muut on kommentoineet tuosta testistä? minusta se kyllä aika tumma edelleen. eikö ne ala olla melko samaa väriä? Tosin mulla tää näyttö ei oo ihan puhdas, muttei nyt ihan kurankaan peitossa :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: zuhina
Jännää, voihan se olla juu joku hormonipiikkikin... :) kaikkee positiivista mä toivon et tää ois, mut en jaksa oikein uskoa.

Ja nojoo, oon mäkin välillä miettinyt, että vaihtas testit niihin varmempiin. Mutta tuntus omalla kohdalla niin rahanhukalta, kun ei ainakaan vielä ole hoidoissakaan... ja kun yritetään tasaisin väliajoin läpikierron eittoja heilutella, sinänsä siis tuskin ees tarvisin testejä... lähinnä yrittäny näillä saada selville, tapatuuko sitä lh-nousua lainkaan eli voiko ovis ees sen puolesta tapahtuu.
Ja ehkä sekin kun on niin jo niin hmm.... väsynyt tähän testaamiseen. En heteen ole jaksanut r-testejäkään tehdä, kun on niin lannistavaa paukuttaa aina negaa. Niin ei oikein viiti kalliimpia ovistestejä hommasta, kun pettymysten suma tulee mun tuurilla kuitenkin... huh, alan olee kyllä tosi pessimistinen tän onnistumisen suhteen :p
 
(.) Yäää! Koska olen himotestaaja, en voinut tietenkään muuta kuin testata tänäkin aamuna ja minun silmään ei ole viiva vahvistunut tippaakaan. :( vaikka tiedän kyllä miten hcg käyttäytyy, olisin saanut mielenrauhan mikäli viiva olis tänään ollu tummempi.

dpo11
 
WP 20150331 001

Heräsin ja testasin... Kai tää ois nyt jotai dpo 13/14... Ja mahd sit se 4+0..
(ainaki tuo apteekin oma on selvempi kun tuulimunassa edes puolen tunnin jälkeen, vaikka aika hailakka on vieläki...tummempia odotin...)

Geesa, en osaa noista tummuuksista sanoa, itsekin odotin liuskaan tummempaa viivaa, miusta toi omani näyttää kans samalta ku su iltapissistä tehty...
 

Yhteistyössä