Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Enkeli30: hieno viiva!
Minni: testiä aamupissasta :)
Geesa: tsemppiä aamun testaukseen!
Zuhina: jospa tosiaan olisi ovulointiin liittyvää kuten Jännääkin ehdotteli ;)

ON: menkkamaiset olot jatku...noh, huomenna on uusi päivä ja toivottavasti vuodoton sellainen!

Muoks. Kirjoitusvirhepaholaiset.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussista ja tsemppiä piinalijoille sekä epävarmuudesta kärsivät. :flower:
Sekä lykkyä huomenna testaajille! Minni aamupissa? :)

Empuska Onko sofi? Nyt en kyllä näe viivanpaikkaakaan. :(

omaa.. lämmöt koholla ja suunnaton ärsytys kun jotenkin ajattelen että kyllä se vaan nega on niin kun tähänkin mennessä vaikka testaamista en oo edes aloittanut tosissaan. Niin ja vielä liian aikaistakin mut tuskin se plussa on.. |O Jotenkin väsynyt kun km jälkeen on jo yk9 ja yhteensä niitä on jo liian monta. aloitettiin vauvaprojekti 2013 tammikuussa. Eikä vieläkään elävää vauvaa.. oon varmaan liian vanhakin jo että munasolut on skeidaa.. :snotty: Tänään tällainenpäivä.. anteeksi vuodatus.. :snotty:
 
Empuska mä näen jotain noissa märissä liuskoissa!

Theran montako km sulla on ollut? Ikävää, varsinkin, jos niitä tulee useampi. Mutta voin lohduttaa, että ystäväni sai lopulta terveen pojan saatuaan yli 10 keskenmenoa ja sairastettuaan kohdunkaulan syövän. Ja tarina on tosi. :)
 
Enkeli30, hyvin näkyy, valtavasti onnea!! :heart:

empuska, jotakin haaleaa väriä näkyy! Ei kai se auta ku testata uutta ;)

Geesa, no hui, hyvin näkyy noiksi dpoiksi!! :) Onnea, eiköhän tuo plussaa ala olla :heart:

Theran, masis pois (vaikka sen kyllä hyvin ymmärtää), toivoa on aina! :) Jospa tää on se kierto kun oli niin hieno ovis!

Omaa napaa... Blaah, olot tulee ja menee, nyt kyllä ei mitään. Lämmöt yhä koholla vaan nytpä onkin dpo 10 tai korkeintaan 11. Testit on siis jotain testitukun saksalaistestejä, Clungene-merkkiä. Eipä mullakaan ole kokemusta noista vaan viivanpaikka näkyy kun sivusta kahtoo. Yritin nyt saada yhen kuvan jossa se vois näkyä mut nettiin kun laittaa niin kuvaan tulee sitte noita rakeita eikä oikein näy :( Mutta ei tuosta muuta kuin jotain hyvin heikkoa viivanpaikkaa ehkä näy joten ei kannata silmiään tihrustaa kipiäksi asti :D Nyt loppu mun halpikset ja siirryn PregCheckeihin, taidan testata vasta ylihuomenna jos ei mitään uutta tule, vähän alkaa toivo ja into hiipua...

http://3.bp.blogspot.com/-LTirBeMccRc/VRjSTBbr0WI/AAAAAAAAECg/gRJY_TJT4UQ/s1600/IMG_20150330_062620.jpg

Halit kanssasiskoille!
 
Viimeksi muokattu:
Lukka ja Tammityttö kiitos onnitteluista, vaikka eipä tässä kyllä vielä juhlia uskalla. Mä kun oon aina luullut, että oon maho tai siis, en sieltä hedelmällisimmästä päästä ainakaan. Edellisessä suhteessa lasta tehtiin muutama kuukaus kunnes suhde päättyi eroon ja sillon luteaalivaihe oli lyhyt kun tikuttelin ovista. Omat vanhemmat teki mua vuoden ja olen äitini ainoa. Kaikesta tästä johtuen, en olis uskonut, että yk3 tuottais vielä mitään tulosta, olin varautunut siihen vuoteen vähintään...

Lukka Mä kyllä nään sun testissä jotain, mutta näyttäis viivanpaikalta. Dpo oli nyt sen 10-11 mut mikä kiertopv ja kuinka pitkä kierto sulla on?
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille viivansaaneille!

Tammityttö joo...olen...ja sehän oli vaan suositus pitää tuulimunan jälkeen tauko, mutta kyllä myös vähän heitti kysymystä että jättääkö yrittämättä jos luonnollisen raskautumisen mahdollisuus olisi... Ja en tiedä, sillä tiellä tässä ehkä ollaan...itse kyllä vielä vähän epäilen ja pelkään mahd.km mutta jatkan testailua nyt parilla liuskalla ja haetaan varmistusta vielä apteekin omalla tai digillä viim.keskiviikkona.

Mistä tulikin mieleeni että meillä on ke pojan 2v nla ja meillä ois tarkoitus saada hepatiittirokotteen tehosteet.. Jos tämä oma tilani on vahvasti plussalla niin onko se este tuolle rokotteelle? Tietääkö kukaan?
 
Enkeli. No sitähän mä sanoin silloin että ei mulle ainakAn o koskaan kieltoja laitettu ja ite uskon että kroppa ei raskaudu jos Ei oo valmis :). Pidetään nyt kovasti peukut!!! En osaa sanoa rokotteesta mutta käsittääkseni niitä laitetaan harkitusti jos riski on olemassa (matka tms )
 

Yhteistyössä