Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sama täällä Catharin! Normaalisti saa olla vaihtamassa suojaa vähän väliä ja yli meinaa tulla silti. 0_o Menkkakivut kyllä oli ja ihan kirkasta vertakin vuosin plus pari hyytymääkin mukana. Mutta esim eilen ja viime yönä sellaista ihan ruskeaa verta. 0_o Positiivista tämä kyllä on, kaksi peräkkäistä kiertoa normaalin mittaisia ja jos vuotokin on jatkossa tälläistä niin hiphei vaan! :) josko se kierto tästä nyt asettuu uomiinsa, helpottaa varmaan yrittämistä seksin suhteen ainakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Viimeksi muokattu:
Sain tuon viimeisimmän viestini jälkeen hirveän kipukohtauksen, joka kesti reilun tunnin. Oli pakko ottaa 600mg burana, alkoi vaikuttaa ja nukahdin. Normaalitilanteessa oisin ottanut jo aamulla, mutta tiesin ettei saa ottaa jos onkin raskaana, panadolia ei ollut. Vuoto on aika normaalia ja just nää menkkakivut oli ennen särkylääkettä erittäin normaalit. Saa nähdä kauan vuotaa, varmaan odottelen uuden testin kanssa siihen asti. Luin juttuja ja pelottaa, ettei ole mikään kohdun ulkoinen tms??! Onko muut kuulleet näin "normaaleista" menkoista raskauden aikana?
 
Haaveissavauva, mä en osaa kyllä yhtään sanoa... :( Mut jos lääkkeet ei auta kipuun ja kipu on sietämätöntä niin ehdottomasti lääkäriin! Toivottavasti ei tuollaiseksi mene. Tsemppiä, hermoja raastava tilanne :( Ei kai se auta ku ootella jos vuodot ja kivut pysyy kurissa... :hug:
 
mulla ei oo ruskeeta vuotoa tullut vielä ollenkaan, ihan kirkasta verta vaan myös parin hyytymän kera. Paitsi nyt ei muutamaan tuntiin oo tullut siteeseen mitään?? kipuja ei oo enää ollenkaan. olispa kiva jos menkat loppuis lyhyeen sen normaalin viikon sijaan ;) tein huvikseni vielä one stepin 10mlU testin, vaikka tiesin et nega on mut testiajalla tuli taas selkee viivanpaikka. kyllä noi jää multa tulevaisuudessa tilaamatta :kieh: miks sieltä ei voitu lähettää niitä liuskoja mihin noita ei tuu???
 
Ääh, nyt itkettää... kp12 ja tuli jo taas pientä punertavaa vuotoa.
Mun tuurilla se tarkottaa et menkat alkaa parin päivän sisään... rukoilen yli kaiken ettei alkais, masentaa ku kierrot tuntuu koko aika taas vaa lyhentyvän. hetken ne oli melkeen sopiva mittasia.
Masentaa.
Noh teen nyt kuitenki ton ovistestin illalla... vaikka eiköhän se taas oo puhdas nega. Ei vaan toimi keho. Noh jos ne nyt on menkat ni tää on sitte ennätyslyhin kiertoni, huokaus.
Vaan noh ei voi ku toivoo et vuoto ei lisäänny... vaikka menkkamaista juilintaa oikeella puolella tuntuu.

En jaksa enää ees haaveilla et mulla olis tämmönen vuoto mitään ovis/tmv merkkikään, aina se on tmmösestä alkanu kahen päivän sisää menkat. Tuntuu ihan toivottomalle, en koskaan onnistu.
 
Haaveissavauva. Riippuu millaiset on normaalit menkat. Joillain ne on pientä vuotoa kaksi päivää ja thats it. Mulla taas ne on 7 päivää reilua vuotoa. Eli tuskin raskaus ainakaan on kyseessä silloin jos vuotoa tulee reilusti, niin että siteet/tamponit/kuppi ei meinaa riittää. Mutta niukka vuoto voi olla ihan normaaliakin raskaana. Mullakin kerran oli muutaman päivän sellaista ruskeaa limaista /osin veristä vuotoa joka vain tuhri kupin pohjan ja raskaana olin. Mut en olisi koskaan luullut niitä menkoiksi koska mun menkat on ihan törkeät. Siksi tajusin testinkin tehdä.
Mutta esim kohdun ulkoinen voi vuotaa normaalisti kohdun tyhjäksi mutta raskausmateria jää sinne munanjohtimeen. Seuraa kipua ja vuotoa. Juuri luin yhden äidin kokemusta jolla tuli menkat normaalisti mutta kovat kivut ja vuoto kp15 alkaen. Sairaalassa paljastui kohdunulkoinen.
Halaus.

Zuhinalle tsemppiä. Kuulostaa kyllä kummalle jos noin vuotelee.. :(

Lukka. En osaa kyllä katsoa noita testejä? Mitä noi on? Missä kohtaa se viiva pitäs olla? No, vielä on aikaa vahvistua :)!
 
Täällä on varmaan maailman pisin sunnuntai, pelottaa käydä vessassa kun menkkojen pitäisi tänään alkaa. Onko teillä kokemusta nuista rfsun testeistä? kuuluisiko tuon viivan alkaa olla samaa luokkaa toisen kanssa jo? (tänään dpo14 siis) parin tunnin pidätyksellä tehty tuo. rfsu dpo14
 
Haaveissavauva voi ei! Toivottavasti ei oo mitään vakavaa. :/

Anniinilla selvä plussa, mutta Lukan kuvasta en näe oikein mitään.

Zuhina saako olla utelias, että mikä sulla noita lyhyitä kiertoja tekee? Tosi ikävää. :( mulla ei oo moisesta kokemusta, mutta monesti on luteaalivaihe jäänyt lyhyeksi ja sekin ottaa päähän ku kroppa ei pelaa niin ku pitäis. >:/
 
Viimeksi muokattu:
Anniini. Ei mulla ainakaan oo ollu yhtä vahvat viivat ku vasta näin 5+0 kieppeillä. Dpo14 oli about samanlainen apteekin omalla. Katsoppa tuolta kuvaketjusta :)! En osaa tosta rfsusta sanoo mut en olisi kovin huolissani :)
Muoks etenkään mikään parin tunnin päiväpissa..ehei :D aamulla testiä kehiin ja huoli pois :)
 
Viimeksi muokattu:
Geesa, PCO mulla tän taitaa aiheuttaa. Pari vuotta sitten on todettu, tai no gyne totes vaan että pco-tyyppiset munasarjat. Mulla se oireili perinteisen hirsutismin, lievän ylipainon ja aknen lisäksi sillä että menkat kesti iäisyyksiä, viikkojakin putkeen...

Vähän alkaa pelottaa onko se taas saanu kroppani valtaansa, että senko takia vuotelee miten sattuu. Kauheesti koittanu nyt saada tilannetta paremmaks edes laihduttamalla, painoa pudettu melkeen pari kiloa jo. Bmi vielä 27,7...

En vaan käsitä, kun tuntuu että useemmilla pco vaan jättää ovulaation veke eikä menkkoja sen takia edes tule. Ja mulla sitten tulee vähä väliä...
Hetken ehdin viime kierros jo toivoo et tilanne ois menos parempaan suuntaan, ku kierto oli about normaalin pituinen ja menkatki kesti vaan sen viitisen päivää. Kun silloin ennen diagnoosia ne kesti ihan normaalisitikin viikon....
 
Zuhina Eikös sulla ollut muutama päivä aikas vahvat viivat? olisko ollut ovis siis kuitenkin?

(.) Täällä ja outoa kipuilua ja kummallista vuotoa.
Tuli tänään kova kipukohtaus, otin panadol ja lämpötyyny avuksi, tuhruvuotoa on, muttei varsinainen täti vielä alkanut..täällä ja yleensä kunnon vuoto. kp 25 tein negan nyt menossa kp 29, mutta dpo 3, kun vasta ke ilmesty ovis plussa, nii kaippa se ovis oli vasta to.
Kovin on menkkamainen olo ja kipu..kaippa tää ilalla tai huomenna on selvää..en oikein usko että testaamista kannattaa, kun tuo ovis vasta oli. Erikoinen olotila. Tuhrua siis rusehtavaa vuotoa tullut vähän siteeseen kp 25 jälkeen joka päivä.

ja siis kierto on siinä 27/31
 
Viimeksi muokattu:
Ja mitenhän niitä kuvia saikaan tänne lisäiltyä puhelimella... Oon lukenu tein viestejä, mut oma tilanne on ollu pelkkää odottelua, mutta nyt menin ja tilasin David jotain-liuskatestejä, dpo ei tietoakaan, mutta 12pv on siitä ultrassa nähdystä follista... Ja en tiedä uskallanko toivoa, mut ihankun sellanen väreinen viivanpaikka olisi ilmestynyt liuskaan... Ja siis tehtiin nyt eka liuska, en jaksanu odottaa siihe ke-aamuun joka oli mielessä... Mut nyt ehkä siis uus liuska tehtävä tiistaina...
 
Jännää, niin, ohan se mahdollista sekin... TOsin pco:ssahan kai aika usein ovistikut näyttää mitä sattuu, eivät oo täysin luotettavia :/

Ja nyt menee vielä kummallisemmaksi, kun ovistestiin tuli nyt aika reilusti taas väriä... hehhee ja sitä rataa, ei jaksa ees hymyillä tälle, kun tietää että tuskin tää mitään tarkoittaa. kp12 Kuvassa väri ei näy kyl kovin hyvin, mutta siis väriä tuli jopa enemmän ku muutama päivä sitten.
Ilman tätä ihme tuhruttelua, voisin laskee tän ovikseksi... nyt en oikeen uskalla. Ja jos se nyt ovis onkin, niin aika hyödytön, jos menkat alkaakin tyyliin huomenna :/

Noh, kai sen huomenna tai ylihuomenna näkee, mitä keho keksii...
 
zuhina voihan olla, että esiintyy vain vuotoa kun ovuloi, mullakin tuli tuhruvuotoa sinä päivänä.
se ei kuulemma ihmeellistä ollenkaan. Sinuna nappaisin sen miehen peittojen alle, enkä murehtisi huomista ;)

Ja eipä tää oma kiertokaan visiin ihmeellinen. Normi kierto on yleensä naisilla 25-35 pv.kuukautisten alkamispäivästä seuraavien kuukautisten alkuun laskettuna. Monet naiset luulevat kuukautiskiertoaan epäsäännölliseksi, jos ne eivät ala samana päivänä joka kuukausi. Kuukautisvuotoa ei kannata kuitenkaan odottaa aina samana päivänä.

Että täällä nyt vaan oottelen mitä tuleman pitää.. täti tai testi :) ei vaa millään malttaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa kurjalta zuhina ja jännää. :(
Miten sitä PCO.ta yleensä hoidetaan? Kaveri sai PCO.sta huolimatta kaksi tyttöä luomusti, tosin molemmat keskosina, mutta terveitä ovat.

Minni-1 mä näen selkeän viivan ylemmässä testissä, alemmassakin erotan jotakin. Digiä kehiin? ;)

(.) oi ja voi. Huomenaamuna herätys viideltä. Mies lähtee töihin, minulla vapaata, mutta haluan tehdä testin miehen kanssa, sitä hänkin toivoi. Tuntuu, että yhtä viivaa saadaan varmasti tollistella. Mutta eihän huomenna olekkaan vasta kuin dpo10. Mutta kun ei ole mitään olojakaan just nyt. Miten niin hätänen? :D
 
Pitää tehdä tuo toinen rfsu aamulla.

Missä vaiheessa muuten olette soitelleet neuvolaan plussan jälkeen? Laskurin mukaan nyt olisi rv 4+3 jos ovis oli silloin 12. päivä, mikä sopii kyllä yksiin sen kanssa että eka haamu tuli viime sunnuntaina joka olisi ollut dpo 10.
 

Yhteistyössä