Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heidi hyvi samanlainen kun mun viimekierron joka oli nega (onkp toi apteekin oma? ) mut sun tummat Ovistestit kielii kyllä jostain muusta :)! Sun ovis on ollu sit aikaisemmin ku mitä laitoit :)! Eikai se muute vois dpo5 olla jo plussalla? Mut vahvistumista! !!
 
Tuo on joku merkitön One Step, herkkyys 10. Ja tosiaan ekan oviksen tikutin kp15, tän uusimman tein vielä kun housut lorahti valkkarista märiksi. Aloin epäillä toista ovista, mutta kun ei se ovistesti nyt olekaan haalistunut normaalisti.
 
Heidi, on kyl erikoinen tilanne! Luulis r.testissä jotain näkyvän koska kyllä ovisesti vaatii joniin verran hcg :tä että viiva on vahva. Mulla oli silloin pp8 apteekin omassa haamu, ovistesti melkein plus, pp9 digi sanoi raskaana 1-2 ja ovistesti päiväpissasta nega. Ovistesti tuli tummaks ku r.testissä oli jo selvempi viiva. Mutta toivotaan nyt että alkais jotain tapahtua! ! Ootko digiä harkinnu?

Lillamii, mä sanoisin että näkyy mutta täällä kait suurin osa on sitä mieltä että noi antaa turhaa viivaa... Mut mä edelleen olen ihmeissäni miten noin selkee viiva on monella ollu nega ? Ootko kokeillu toista testiä?
 
Tammityttö en ole kokeillut vielä toista testiä, kun testin teko oli päähänpisto päiväpissasta :attn:.. Mut pakko hakea jokin muu testi vielä tänään. Olen noilla halppistesteillä testaillut varmaan 10kk joka kierto, ja koskaan en ole miehen nähtävää viivaa saannu. Toivotaan että olis sitä itseään, muuten kyllä manaan nuo testit lopullisesti maan rakoon. No menkkoja ei näy, joten toivoa on.
 
Ja koska oon himotestaaja ja näin jännän äärellä, kävin hakemassa preghcehk-testin.. Liian laimeasta pissasta testattu tämä. Dpo:sta ei hajua, mut veikkaisin 12..


Voisko tää olla..<3. Aijaa kyllä pilaa testiä. Livenä näkyy selvemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan avannut rfsu digitaalista r testiä ? Kysyn siksi kun avasin eikä tullut yhden yhtäkään viivaa . Aiemmin kun olen absolutisti muun merkkisiä digiä, on niissä viivaa enempi tai vähempi oli sitte plussa tai nega. Onko tää vaan jotenkin eri tyyppinen testi
 
Lukka, mä oon testaillut pääasiassa Sofeilla ja aina sain pettyä. Paitsi tässä viimeisessä kierrossa. Dpo11 testiajan jälkeen sain mielestäni haaleamman haamun kun sulla, mutta niin se viiva vaan siitä lähti vahvistumaan. Mä olin jo ihan totaalisesti menettäny toivoni noiden testien suhteen. Olin tilannu niit hirveen läjän, ni pakkohan ne oli kuitenki pois käyttää. Kahdessa aiemmassa kierrossa kun sain haalean haaleita ja menkat kuitenki alko.
Toivotaan että sulla myös vahvistuu!! :saint:

Täs viel kuvaa dpo11-13.



Lillamiilla on myös selkeetä viivaa! Onnea! :heart:

Lokakuisiin vielä mahtuu sakkia, joten plussia nyt lisää kehiin!! :wave:

Ja ison isot halit epävarmuudessa oleville ja uuteen kiertoon lähteneille! :hug:

-Unnaunna ja Pätkis 6+2
 
Lillamii, onnea :heart: :) tuo on minusta ihan selvä plussa!

Hmm, mä en oo aiemmin hoksannukaan vertailla ja kattoa noita testiajan jälkeen mut dpo 9 testissä aivan äärettömän hennosti väriä, eilisessä dpo 10 selkeämmin ja tän päiväsessä sitte enämpi!! Ai että jänskättää, huomenna tullee postissa tilaamiani herkempiä testejä, nuo Sofit loppu tänaamuiseen.

Mä tilasin nuo herkkikset mammaksi.fi:stä, onkos ne siellä ihan surkimuksia???
 

Yhteistyössä