Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Riiminille pahoittelut.. mutta positiivisuus on aina hyvästä :)

Lukkan testissä näkyy jotain mutta olen hyvin pessimisti noiden sofien kanssa, toivottavasti tuo kuitenkin vahvistuu.

Mulla tänään kp8 ja yöllä vessakäynnillä ihmettelin kun on niin liukasta, pyyhkiessä kunnon kananmunalimaa??? Ööö.. ei oo havaittavissa ollu muissa kierroissa. Pitää vissiin uittaa jo o-testiä. En uskalla toivoo aikaista ovista..
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
kiitos vastauksista! :flower:

kiiltokuva: hyvä kuulla, ettei sinullakaan tuon kauemmin kestänyt! toivottavasti kierto alkaisi pian mullakin. häiritsee vain, kun mulla oli kp13-14 pientä vuotoa, mutta ei mitään kunnollista.

blue-bell
 
RiiMinille pahoittelut tilanteestas mutta hatunnosto asenteestasi!
Muillekin tsempit!

Testeistä sen verran että Sofista on nyt yhden kierron (johon mahtuu monta testiä :) ) verran ja musta ne on aika surkeista. Kyllä niistä saa herkästi toiveita viivanpaikoilla ym mutta yhtä herkästi pettymyksiäkin. Myös rfsu petti luottamukseni sillä selkeellä punertavalla väärällä plussallaan. Pc:llä ja apteekin omalla jatkan tässä kierrossa. Nyt menossa kp7 vasta ja kirkasta limaa tuli pyyhittäessä. Pakko kai testailla mitä ovistikku sanoo vaikka vasta menkatkin loppu. Viime kierrossa kun ovista tikutin ekaa kertaa ikinä sain plussan kp17-19.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
^Pisamapeikko: mä ja mun ekat ovistikutukset viime kierrossa tein sofilla ja mustakin kohtuu hitaasti viivat piirty. Sain ovisplussan kyllä napattua kolmena päivänä jopa. Nyt oon sofin puikollaki kokeillu ja se musta huonompi kun liuskat. Haaleemmat ja huonommin tulkittavat viivat.
 
Hih..niimpä. Mullakin ovisoireet on aika epämääräisiä. Toki tiedän kavereitakin jotka on raskautuneet kertalaakista kun ovislimat esimerkiksi on niin selkeet. Seksiä silloin ja pam. Mut heillä kierto on muutenkin säntillinen ja selkee.
Mut mun lapsettomuuslekurikin sanoi, että siitä on tehty joku tutkimuskin jossa oli tutkittu naisten kierron tuntemuksia ja veikkauksia ovis yms suhteen. Ja pääsääntöisesti naiset tulkitsi oireensa väärin ja seksiä tuli väärään aikaan noiden perusteella. Mutta tottakai mä uskon että tosi moni voi noiden perustella tulkita itseään ja raskautua :)

Lukka, ainakin sanotan että kiinnittymistä ei voi tuntea koska limakalvossa ei oo hermoja. Mutta mitä tuolla lapsettomuuspuolella pyörin, niin sanotaanko 90% heistä kellä oli menkkamaisia kipuja joskus 5-6pv siirrosta sai kyllä plussan r.testiin. Itselläni ei kyllä oo koskaan ollu mitään vaikka aika herkästi kroppaani kuuntelen ja oloja "tunnen". Negakierroissa on ollu ihan samanlaisia nippailuja ja nappailuja ja kipuja ilman plussaa. Yhden ainoan kerran muistan saaneeni hetkellisen kouristavan kipukohtauksen oletetun oviksen aikaan ja siitä kierrosta raskauskin alkoi.

Riiminille täältäkin kautta hali. Ihana kun jaksat olla positiivinen <3

ON: Ei mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
luomupimu: Ovulaatiolima ja muita valkovuodon ihania/ällöjä olomuotoja

Tuolta löytyy hyvät kuvat eri limoista ja voi opetella seuraamaan omaa kiertoaan.

En mäkään kauaa oo tunnistanu ovulaatioita, aiemmin mentiin pelkillä normiarvoilla ja niillä tiedoinpa sai esikoinenkin, alkukierron (kp 8) täys vahinko rehellisesti sanoen, alkunsa ennen ku ehittiin päättää tosissaan yrittää. Nykyään tiedän että saatan ovuloida keskiarvoa aiemmin, viimeksikin kp 13, vaikka kierrot ei lyhyitä olekaan.

Ovulaation tunnistan siitä että tapahtuu monella osa-alueella:
*kohdunkaulan lima muuttuu vetisemmäksi ja on ovulaation kohilla supervenyvää ja kirkasta - erottuu hyvin selkeästi muiden vaiheiden limoista
*lämmöt nousee hitusen
*libido on huipussaan eikä mikään tunnu riittävän :LOL:
*joskus on myös migreeni ja outo paineen tunne alavatsalla (erityisesti toinen puoli)
 
Viimeksi muokattu:
RiiMinille täältäkin haleja! Mahtavaa kuinka vahva ja positiivinen oot! <3

Mulla on täällä taas kerran ongelma. Nyt kolmas kierto jossa käytän Proveraa (sama kuin Terolut), aloitan kuurin aina 2pv ovulaation jälkeen. Aikaisemmissa kierroissa vaalean ruskea tuhruvuoto on alkanut 6-7päivänä kuurin aloituksesta, tällöin oon lopettanut proveran oton ja kunnon menkka vuoto on alkanut 1-2pv päästä. Noh tässä kierrossa limainen vaalean ruskea vuoto alkoi seitsemäntenä päivänä, mutta nyt tuhruttelu vaan jatkuu minimaalisena eikä muutu kunnon vuodoksi niinkuin tavallisesti. Ja joo tein pari pv sitten r-testin mutta se oli joku viallinen yksilö kun pinta meni ihan oudoksi röpölöksi. niin joo ja lämmöt on tavallisesti 36-36.1 ja nyt 37-37.3

Kyllä tää kroppa on outo!!
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Elohiiri82 taitaa riippua paikasta. Ilmeisesti siinä ei kauaa tekemisessä mene, mut jos sattuu olemaan vaikka listalla viimeisenä niin tuloksen tulemisessa saattaa kestää.
Meillä näytteet lähetetään toiseen sairaalaan ja yleensä sen saa vasta seuraavana päivänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elohiiri82
Täällä on taas hiljaiseloa itellä... kp noin 15 kait. Mahdollinen ovis silloin maanantain tienoolla ollut. Lämmöt on taas sitä 36,8 tai välil yli kainalosta.
Ovistestiin ei tullu tänään mitään. Saa nähä mis vaihees tulee loppukierto, sitä ennen yleensä alkaa tulla säännllisesti taas väriä...
Tänään tapahtu hassu juttu, kun aamulla pesin hampaita, oli suu ihan veressä. Tosin ientulehduksii on mul silloin tällöin muutenki. Hämmens se veren määrä vaan, ku tuntu et yhtäkkii vaa ryöppys jostai :D
Kaikkee sitä tässä piinaillessa pistää merkille, ihan hassujakin juttuja itsestään.

Mä alan epäillä et mun pitäs laihtua ja reilusti että onnistus tää vauvahaave edes joskus. Olen vain lihonut siitä kun pillerit lopetin :( ja pco:n kanssa lihominen vaan pahentaa asiaa. Bmi on joku 28 jo... tuntuu vaan ironiselle, kun tuttavapiirissä taas ne tosi lihavatkin saa lapsia tuosta vaan. Elämä on reilu. Mut joo ny menee ihan ot:ks.
 
Ärsyttävän tukkoinen olo ja vilu koko ajan ja väsyttääkin. Olisko olisko tää nyt sitä.... Ens viikkoon asti tarttis jaksaa odotella, pakko oli tulla tänne lueskelemaan, vaikka pelottaa että tää aiheuttaa sit vaan niitä kuviteltuja oireita..
 
Mullakin ollu melkein ovulaatiosta nenä tukossa mut niin on ollu koko perheellä... Ainoana olen kyllä sit muiden oireideni kanssa :D Naiseus :heart:

Mä taas mietin et oonkohan jo liian hoikka kun bmi on ehkä just sen 20. Tosin tällä painolla se esikoinenki sai alkunsa mut kaikkee sitä miettii.

Heräsin ja oli sellanen hätä pissalle että tein testinkin jo, kyllä osas olla masentava näky :( Ei vahvistumisia ainakaan vielä. Maanantaiksi tulossa superherkät 10 yksikön testit, silloin pitäs kyllä varmaan jo näkyä mikäli raskaana olisin... Positiivista viikonloppua kaikille!!

Kp 23, dpo 10.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä