Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Riimini ja Pipu tsemppiä!

Mun kokemuksen perusteella digi taas on ollu ihan herkkä ja näyttäny mitä kuuluu. Joskus aiemminki kirjoitin että tässä vikasa pp8 haamu apteekin omaan, pp9 digiin raskaana 1-2 ja pp12 verikoe n.100 eli tuolloin pp9 se arvo ei vielä ihan hirmuisen korkea oo kyl ollu. Ja HCG oli aika alakanttiin. Mutta peukkuja pidetään !!
 
Ihanaa Nutturuu <3

Mulla on tänään 10.10 ne verikokeet missä katsovat progearvon jne.. Miehen spermanäyte toimitetaan sitten maanantaina, nyt onkin sen puolesta selibaatti menossa :)

Tosin tässä kierrossa pidettiin seksimaraton, seksiä kp8-21. Tosin kolme lepopäivää oli välissä, mutta pitäisi silti riittää raskautumiseen jos ovis tapahtui. Sain kyllä tikkuun aika lupaavan viivan oviksesta, mutta eihän se välttämättä tapahtunut kuitenkaan. Toivotaan:) tänään kp22!! Jo! <3 kohta alkaa testaaminen ;p
 
Heipä hei !

Tämä kierto menny ihan sumussa - muita juttuja tehden ja miettien !

Havahduin pari päivää sitten (kp 27) siihen, etten ollut kärryillä yhtään, että koska menkkojen pitäisi alkaa ja tänään onkin kp 29/26-28 ! Menkkoja ei ole taaskaan kuulunut eikä näkynyt, ovis kuitenkin bongattu tässä kierrossa ja hyödynnetty myös.

Raskaustestiä ei kaapista löydy, enkä taida vielä uskaltaa mennä ostamaankaan.

Eilen ja tänään tehty sen sijaan ovistesti joissa molemmissa selvät viivat, tosin testiviiva vaaleampi kuin kontrolli, mutta tämän päivän testiviiva tummempi kuin eilisen, eli mitä tästä uskaltaa ja voi päätellä ?

Ovistestin käytöstä raskaustestinä on ollut kauheasti spekulaatiota ja en ihan suuresti uskalla siihen luottaa, että se näyttäisi raskauden. Varsinkin kun useimmat sanovat, että testiviivan pitäisi olla kierron lopussa paljon tummempi kuin tarkastusviivan jos olisit raskaana.

Tämän kierrot oireet ovat ainoastaan täysi oireettomuus Ei minkään näkösiä nippailuja, normaali tissien turvotuskin (jota aina kun menkat alkamassa) on poissa, eli ainoa on menkkojen puuttuminen.

Kyllä tää naisen keho on merkillinen.

Mitenkäs muilla ? Oon ollut taas poissa ja ihan pihalla, että miten muilla menee, varsinkin kun laiskalla tuulella, eikä jaksa lukea aikasempia viestejä. :whistle:
 
Neiti-81 mulle siirrettiin 4.2. yksi alkio ja siitä on nyt sitten 15 päivää. Hedelmöittymisestä on 16 päivää ja sen perusteella pystyn vähän laskeen, että pitäis jo näkyä :/
Tänäaamuna 3h pidätyksen jälkeen digi sanoi taas ei raskaana ja liuskatkin oli kyllä tosi haaleita.

Veritestin tulosta odotellen. Kunhan sen tuloksen saa, niin osaan lopettaa lugesteronit.
Olishan se ollut ihan liikaa, että olis heti ekasta (eli viidennestä yhteensä) hoidosta tärpännyt.. :p

Kiitos tsempeistä. Ainut toivo taitaa olla, että jostain syystä en eritä hormonia kunnolla virtsaan ja sen takia sitten ei näy.
Kemiallinen raskaus taitaa olla kyseessä. Tänään olisi 4+3.

Nutturuulle onnea ja tsemppiä <3
 
Viimeksi muokattu:
Riimini, tosi kurjaa tollain huopaaminen testien suhteen. :(
Mulla digi on toiminu ihan oikein. Viikko sit eka digi näytti 1-2 ja eilen aamulla 2-3 ja viikkoja nyt 4+6. Viel on yks digi oottamassa, ens viikolla sit sen uittaminen vielä. Sit mä lopetan tän tikuttelun ja yritän rauhottua.
Toivotaan että sulla vaan nousee hormoni hitaasti ja veritestissä kaikki ok. Aiemminki taisin kirjottaa jo kuopuksen testailuista. Haamuilin tikkuihin koko ajan, ja vasta reilun viikon päästä ku menkkojen ois pitäny alkaa, tuli suht selvä plussa. Mutta ei koskaa tasavahvaa. Tsempit!! :hug:

ninas, mulla ovis testit ollu ihan selkeetä plussaa ku raskautuminen tapahtunu. Alkuun tais olla samanvahvunen, mut vahvistu nopeesti niin, että vahvempi kun kontrolli. Voin laittaa vielä kuvaa. =)

Dpo12


Dpo17
 
Viimeksi muokattu:
Unnaunna kiitos kuvista !

Mun oli vielä pakko tarkistaa ne ovistestit, että olihan tämän päivänen testiviiva vahvempi kun eilinen ja olihan se !

Ajattelin, että testailen vielä rauhassa ovistesteillä, että josko ne muuttuu päivä päivältä koko ajan tummemmiksi ja teen sitten raskaustestin vielä myöhemmin =)

Me ollaan yritetty nyt yli 2 vuotta saada toista lasta ja mä kyllä kiljun jos nämä ovistestit pitävät paikkaansa ja olen raskaana ! :whistle:

Täytyy ottaa jossain vaiheessa kuva vielä niistä ovistesteistä... :whistle:
 
Riimini:hug:

NinaS, jep, ei se ovistesti välttämättä ole ihan heti samantien tummempi kuin kontrolli. Toki jokut saa (minäkin joskus jjoissain kierroissa) vahvaa viivaa loppukierrosta. Mut jos viiva vahvistuu selkeesti noilla kierronpäivillä niin hyvälle kuulostaa :)! Laitahan kuvaa meille pällisteltäväksi :D

Omassa navassa ei uutta. Jos jotain positiivista, niin vuotohan alkoi kuin hanasta, ja vaikka vuosi kuin seula niin tänään loppui kuin hanasta vääntäen. Mulle harvinaista ja käsittääkseni ihan hyvä merkki sekin :)!
Muoks mutta se mikä ärsyttää on tosiaan lämmöt. Ne kun näköjään seilaa nykyisin omaa elämää. Pitänee vaan antaa olla koko mittailun. Nytkin ne näyttää 37 vaikka aikaisemmin mun normikiertolämpö on ollu maks 36,2 ja joskus päivällä saattanu nousta 36,5. Pyh sanon mä. Tai sit mussa jyllä joku ketun bakteeri jossain.
 
Viimeksi muokattu:
Mä laittelen kuvaa huomenna, kunhan olen aamulla saanut tikun uitettua niin pystyy vertaamaan kolmelta päivältä =)

Mä en itse ole luottanut ikinä tohon lämpöjen mittailuun, varsinkaan nyt kun viime syksystä asti ollut vähän väliä kipeenä ja kuumeessa, niin lämmöt heitelly kaikkea 36,8-38 väliltä :D
Tammityttö toivotaan, ettei olis mitään tulehdusta ! :hug:
 
RiiMinille tsemppiä <3

Tänään tilattu raskauskeiju sivuilta paljon puhuttu first respons.. kuulema jo 6pvä ennen menkkoja :eek: Kuulostaa aika hurjalle, mutta minäpä ostin ja testaan itseni kiusaksi :D Saapa aikaisemmin himo testata :D taitas olla nyt vissiin dpo 5.. noita lugeja nyt käyttänyt ja jos ei muuta niin iho parantunut ja mieliala tosi tasainen, eikä pms raivareita ollenkaan.. eli puhumpa lugen puolesta siinä suhteessa.. varmaan uupunut mun kropasta progea kun näin hyvältä tuntuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
RiiMinille haleja!!

Cristal3 Mä olen käyttänyt sitä first responsea, parissakin kemiallisessa itseasiassa. Koskaan se ei ole mulla kyllä ekana näyttänyt haamua, vaan aikaisin haamu (joka kyllä oli ihan silminnähtävä) oli Clearbluen plussatesti, dpo9. Sitten dpo10 vasta pc näyttänyt haamun. Tuo first response on pari kertaa näyttänyt jotain "ehkä" dpo10, mutta sitten kun se on vahvistunut, niin first responsessa se viiva vahvistuu kaikista nopeiten. Eli kiva testi sitten kun saa ekan haamulaisen jollain toisella testillä. :D Kauhee mitä salatiedettä tää himotestaus!

Mut jos ekat haamut haluaa bongata, niin sit suositan clearbluen plussatestiä. Se oli aiemmin huonossa maineessa, koska näytti semmoista ohutta viivaa neganakin, mutta ne on jotenki uusineet sen testin. Nyt kaikki viivat oli mulla ihan tasaleveitä, eikä siis niistä ollut epäilystäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Lukka: kemiallinen taitaa tarkoittaa kemiallista raskautta, jossa munasolu hedelmöittyy, muttei kiinnity..? eikö vaan? mutta mitäs noi luget ovat :D?

kaavinnasta 32 päivää, menkkoja ei kuulu... mutta ymmärtääkseni voi mennä seitsemänkin viikkoa että luonto palauttaa kropan kierron keskenmenon jälkeen...
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Blue-bell: Lugesteron on keltarauhashormoni valmiste, joka tukee lyhyttä luteaalivaihetta esimerkiksi mikä on ovulaatiosta menkkoihin sen 14 päivää. Mulla se jää 7 päivään joten ei ehdi raskautta tapahtua vaan tulee menkat aikaisemmin :) joten tuolla sen saa siihen 14 päivään pidennettyä :)
 
Lukka kemiallinen raskaus (biokemialline raskaus) tarkoittaa sitä, että hedelmöittynyt munasolu "raapaisee" kohdun pintaa, eli meinaa pikkusen kiinnittyä ja elimistö alkaa tuottaan raskaushormonia... mut sitten irtoaakin ja kuolee pois ja raskaushormonin eritys loppuu. Yleensä sen huomaa siitä, että ensin tulee plussaa ja sitten se häviää ja menkat ehkä myöhästyy päivän tai muutaman. Kemiallinen raskaus ei ole keskenmeno vaan tosiaan sellanen pikku yritys kiinnittyä.

Sinänsä positiivinen juttu, että yritystä oli tosiaan kiinnittyä.

Ja luget on Lugesteronia, eli progesteronia eli keltarauhashormonia. Luonnollista versiota siinä, missä Terolut ja Primolut on synteettisiä mut samoja aineita (mutta vahvempia).
 
Kiitokset tiedoista! Voikohan ton kiinnittymisen tuntea? En kyllä esikoisestani huomannut mitään muuta kuin hyvin vähäistä vuotoa mutta nyt tässä kierrossa tuli dpo 4-6 aivan outoja tuntemuksia aivan alavatsalle, niin ku kohdussa lihasta nykis :D Oli oikeastaan vähän häiritsevääkin.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Blue-Bell: mulla on nyt eka kierto kaavintaan päättyneen km:n jälkeen ja menkat alko kp35, 5-7 päivää myöhässä.. ja alko sitten kyllä kans ihan kerralla kunnolla ja uutena juttuna kipujen kans.

Nyt saakin odottaa koska tulis ovis :p
 
Lukka minä uskon tunteneeni kiinnittymisen molemmissa tapauksissa. Mut eibse tietty varmaa ole että se oli juuri se kiinnittymiskipu, mutta ajoittuu oikealle kohdalle ja pari päivää sen jälkeen hormonimäärät alkoi nousta.

Tein taas PC:n ja nyt voin kertoa, että se näyttää hyvin pienetkin määrät hormonia! Keskiviikkoaamuna klo 8 aikaan hormonimäärä oli verikokeessa 17 ja sen piti puolittua eilen klo 17 aikaan .. Eli nyt veressä pitäisi olla alle 9 sitä hormonia.
Pc antaa silti ihan testiajan lopulla jo pientä viivaa joka vahvistuu sitten testiajan jälkeen. Eli tällä kokemuksella sanoisin, että pc:n ja esim apteekin oman roskishaamut kertoo hyvin pienestä määrästä hormonia. Ja tämä vahvistaa sen, kun epäilin aiemmin kemiallista raskautta nähtyäni viivoja testeissä ja vuodon myöhästyttyä pari päivää alkoi kuitenkin.

Mielenkiintoista ja onneksi tällä hetkellä ihan ok juttu minulle. Toivon vaan, että pas onnistuu :)

Seuraava kierto onkin sitten välikierto ilman mitään mahdollisuuksia. Ovulaatio tuskin tulee, mut toivottavasti saan keltarauhashormonin avuksi aloittamaan vuodon loppukuusta maaliskuussa.

Tsemppiä tänne kaikille!
 

Yhteistyössä