Cristal3 ihan tuoreen ja verikokein vahvistetun kokemuksen myötä voin kertoa, että tosiaan pc antaa viivaa etenkin sitten "roskishaamuna", kun hormonimäärä on vielä pieni (alle sen 25mIu//ml)! Ja noilla DPO:illa se on, joten tuosta se varsin hyvin voi lähteä vahvistuun!
Hieno juttu! Toivottavasti nyt vahvistumista tapahtuu! Ja tosiaan, minullakin näkyi sitten dpo 12 digitestissä RASKAANA 1-2 ja vähän aivaa vahvistui sen jälkeen ennen kuin kääntyi laskuun.
Tsemppiä!
Ja onko täällä kokemuksia
kemiallisista raskauksista?
Minä jo malttamattomana odotan, että vuoto alkaisi! Lugesteronin lopetin torstaina ja silloin oli kovat menkkakivut illalla ja ajattelin vuodon siitä alkavan - mut ei ole tapahtunut yhtään mitään.
Aamulämmötkin oli edelleen aamulla koholla.
Testeistä on viivat haalistuneet pois eikä niihin taida enää tulla minkäänlaista viivalaista, joten toivoa on, että vuotokin alkaisi pian. Kunhan nyt viikon sisään alkaa, niin on ok minulle
Mut haluaisin kuulla, jos muilla on kokemuksia kemiallisista, että kuinka pian haalenemisen jälkeen on sitten tullut vuoto?
Omasta mielestäni minulla oli kemiallinen joskus vuosi sitten ja se ilmeni sillä, että ensin tuli haaleaa viivaa testiin (apteekin oma ja pregcheck), mutta sitten se viiva katosi ja vuoto alkoi päivän-pari myöhässä.