Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jaahas, arviolta kp11 tänään ja tuli tummin viiva ovistestiin minkä oon ikinä saanut :p
Ongelmaista vain että testi taisi mennä silti pieleen tjtn. Siihen jäi väriainetta tohon viivojjen keskelle, ihanku testivivan värit ois "levinneet" tai silleen, hassusti... ni en nyt tiiä onko tää sitten yhtään luotettava tulos. Hmh.
Noh mut arvioikaa itse, luonnossa värin leviiminen näky toki kuvaa paremmin, kuten tummuus viivoillakin... mutta nojaa. kp11
 
RiiMinille onnea <3 Ihanaa huomata, miten porukka plussailee. Itsellä ollut ihme kierto taas ja oviksen bongasin kp22-23.. eli pitkäksihän se venyi. Ihmeellisen kierron ja edellisten ihmeellisten kuukautisten jälkeen taas viisaampana etiäpäin :)

Zuhinalla ovis plussaa pukkaa :)

Täällä aloitettu luget eilen luteaali vaihetta pidentämään, mutta katsellaan kuinka käy.. ei oikein uskalla toivoa mitään :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Cristal, mulla oli ovis samoilla päivillä. Tosin mun kierto ei venyny vaan oli 29pv. Joskus lapsettomuusgyne sanoi että myöhäinen ovis vois olla merkki että munasolu ei oo enää okei ja esim lugen käyttö olisi yhtä tyhjän kanssa. Mene ja tiedä. Eihän se auta kun toivoa :(. Menen tänään toiselle lapsettomuusgynelle kuin tuolloin hoidoidsa ja katsotaan mitä sanoo. Veikkaan että kuraa sataa silmään.

Kp 4 menossa ja vihdoin länmöt näyttäis olevan laskussa. Vielä eilen oli 36,8 kun mun "normaali" aamu on lähempänä 36. Maha on tosi kipee edelleen, kovana pallona (yleensä laskee heti ku vuoto alkaa) ja kipuilee supistellen. Ketuttaa saada menkkakivut kaveriksi :( muoks, ja kahvi haisee pahalle ja kaikki muukin. Kroppa on tosiaan sekaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia!

Mua mietityttää muutama asia testeihin liittyen ja aattelin että täältä himotestaajista saan varmaan vastauksen.
Eli, te jotka ootte saaneet pc:llä plussan, ni missähän vaiheessa testiviiva ois kontrolliviivan vahvuinen?
Käytän pois noita varastossa olevia testejä ja tänään (dpo17) sain pc:hen tollasen viivan. Alla Davidin o-testi, joka livahti samaan näytteeseen.



Selkeä plussahan tuo on, mutta oletin jo että olis yhtä vahva kontrollin kanssa.. :'(

Ja toinen kyssäri: koska mä uskallan tehä ton toisen digin jemmasta?
Viime to tuli digiin se 1-2. Silloin oli dpo 12..

cristal, mullahan viivästy tässä plussakierrossa ovis tasan vkolla, eli oli vasta kp23. Toivotaan että olis tärpännyt. Kai pääsitte hyödyntämää? ;)
 
Kp 5.. ja menkat enää pientä rusehtavaa tuhrua.. ei oo enää tietoakaan niistä normeista 7pvän vuodoista..
Tähän kiertoon lähti viimeset clomit ja toivon saavani letrot jos nyt ei vastinetta tule. Tuntuu että mitä useemman clomin otan, sitä huonompi on follitilanne..
 
Unnaunna taitaa vahvistua hyvin yksilöllisesti. Minä ainakin olen hidas nousija ja toooosi haileeta viivaa antaa edelleen, mut sama oli edellisessä raskaudessa.
Voisinkin laittaa kuvat omista testeistä dpo 15. Niistä melkein ei kuvassa edes näe mitään.

Entä jos kysyt pääsyä verikokeeseen, jos huolestuttaa ?
Minä uskon, että kaikki on ok!

Kiitos kaikille onnitteluista :)

Tässä PC herkkyys 25mIu ja wondfo 20mIu.

 
Viimeksi muokattu:
Mulla synnytykset siirtänyt ovista ja lyhentänyt lute aikaa. Ekan lapsen jälkeen pysy normaalina kierto. Eli ovis puolessa välissä kp 14 ja menkat 2 viikon päästä. Toisen lapsen jälkeen ovis hyppäsi kp17-18 ja lutevaihe jäi 10päivään. Silti onnistuin tulemaan kolmannesta raskaaksi. Kolmannen kohtaa ovis hypännyt kp20 tai pari päivää jälkeen ja lute jäänyt viikkoon. En tiedä miksi synnytys näitä tälleen siirtänyt :/
 
Unnaunna Itse sain muistaakseni dpo 20 digiin 3+, ja silloin vielä pc oli hieman haaleampi kuin kontrolliviiva. Mutta samaan aikaan jokin halpispuikko (en tiedä merkkiä) oli niin että kontrolli oli enää haalea haamu vahvaan testiviivaan nähden. Meniköhän tuosta 2-3 päivää, eli dpo 23-24 oli pc:ssäkin tummempi kontorolli. Sitten en enää testaillut. Paitsi yhdesti, joskus rv 7, niin silloinpa testiviiva oli jälleen haaleampi. :D Mutta koska ultrassa jo käyty juuri ja dopplerillakin kuuluu sydänäänet, niin kaippa se testiviivan haalistuminen johtuu siitä että sitä hormonia on jo niin paljon ettei testi sitä oikein tulkitse. En ole enää testaillut, menee vähän mielenkiinto kun se ei vahvistukaan äärettömiin. :)

Zipuliini 8+6
 
Viimeksi muokattu:
Saakohan täällä ensikertalainen kysyä mielipidettä raskaustestin tuloksesta?

Kysyn nyt kuitenkin kuvien kera, että mitä mieltä olette oireitteni mukaan ja onko mielestänne testissäni haalea plussa.

Kiertoni on melko tasaisesti ollut aina 28-29 pv mutta nyt menkat ovat myöhässä sellaisen neljä päivää ja viimeviikolla kuvittelin kuukautisteni alkavan aikaisemmin kuin yleensä mutta vaikka kuinka olen vessassa ravannut, ei vain tätiä näy. Olen ollut miesystäväni mukaan kovinkin ärtyisä ja rinnatkin on olleet kipeät. Lisäksi naama kukkii ja minulla on melko koviakin alavatsakipuja kohdun seudulla. (minulla on myös erittäin kovat kk kivut yleensä olleet) Ja luultavimmin viikot ovat 4+4 tällä hetkellä. Ovulaatio oli 30-31.1.2015

Tein yhden roskishaamun ja kokeilin pian uudelleen ja tälläistä testitulosta sitten tuli (testinä rfsu ja mietin että onko haalea plussa vai viivanpaikka / 2 kuvaa samasta testistä):

katso liitettä 19849katso liitettä 19850

Kiitos ja anteeksi jo etukäteen <3
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Hei vaan,

tämän himotestaajan ura raskaana taisi päättyä tänään ja tähän, kun digitesti tervehti aamulla sanoin EI RASKAANA. (Lauantaina tulos oli raskaana 1-2)
Viimepäivien vahvistumattomat testit ovat kyllä jo varotelleet tulevasta.

Mut tästä sitten uuteen nousuun. :)
 
Hei onko täällä kokemusta noista ProMatris One step raskaustestiliuskoista? Siis raskauskeijun erittäinherkät liuskat siis kyseessä. Nyt on antanut mulle kahdessa kierrossa dpo 8 tai 9 värillisen haamuviivan, toinen roskishaamuna ja toinen testiajan sisään, mutta kuitenkin sitten viiva haalistuu seuraavaan päivään ja sitten sitä seuraavana päivänä eli dpo 10 tai 11 viiva on jo hävinnyt kokonaan.
Ekassa kierrossa ajattelin että oli vaan joku viallinen testi ja luin englanninkielisiltä foorumeilta että ko. testi antaa herkästi näitä haamuja. Mutta kuitenkin nyt kun kävi toisen kerran jo liki samoilla dpo-päivillä sama juttu, aloin epäillä että onko mussa nyt joku vika? Että munasolu hedelmöittyy, alkio hipaisee mutta ei kiinnity, eli voisiko kyseessä olla kemiallinen raskaus.

Kiitos jos joku osaisi kommentoida :) Tämä on ihana ketju, paljon olen lueskellut ja seuraillut teidän testejä. Itse olen myös tämmöinen hätähousuhimotestaaja ;)
 
Hmm nyt on hyvä mieli :p ainakin vaikuttaisi sille että ois ollut ovis tosiaan ma/ti tienolla. Ovisplussan kun sain kp11, silloin lähti lämmöt laskeen ja nyt nousseet 36,9-37.1 tienoolle. Ainakin toivon että nyt ois tullu ovis...

Vaan silti ei malta tikkuja jättää liottamatta eli tämmöstä tänään kp13

Saas nähä mitä tässä kierrossa käy, jääkö liian lyhyeksi taas tms...
 
Heippa! Täällä myös yks hätähousu :LOL:

Mitäs mieltä kanssasiskot on, milloin olis järkeä alkaa testailee raskautumista kun ovis oli kp 13 ja nyt on kp 20? Dpo 5-6 oli kramppeja, ei mitään vastaavaa ole ollut ennen, ei edes esikoisen kohdalla. Ollut nyt myös joitakin raskausoireita, painon tunne alavatsalla, pissatus, ummetus, huimaus ja palelu. Tää on niin jännää :D
 
Digitestit sanoi kaksi kertaa tänään, että EI RASKAANA, mut minä sinnikkäästi jatkoin testaamista. Tässä on illan testailuja..
Kaksi ylintä samasta näytteestä mut eri aikaan ja alin on pari minuuttia vanha testi tunnin pidätyksen jälkeen. Kaikissa on kuivana ihan hyvät viivat.
Huomenna tulee veritestin tulos. Pakko sanoa, että hermoja kiristää..

Millasia kokemuksia digeistä? Minä sain lauantaina tuloksen Raskaana 1-2

Tässä illan testit!
 
Riimini, mulla kerran käyny niin että oletin että on voinu tärpätä--> tein digin yhtenä lauantaina ja oli ei raskaana tulos. Maanantaina tein tavistestin jossa oli haalea viiva ja positiiviseksi luettava tulos siis. Tiistaina digi heräsi vasta ja ilmoitti myös että raskaana ja raskaana olin.
Tästä siis vuosia aikaa mutta mun kokemuksella digi ei herkkä ole kun taas mun mielestä sun liuskatestit on selkeesti vahvistumaanpäin.
Toivottavasti veritestissä tulee hyvä tulos <3 älä heitä pyyhettä kehään vielä (mulla näkyny ainakin yhdessä raskaudessa myöhään vasta plussa , ja vauva vastas 5pvää nuorempaa vaikkei kierron mukaan voinu olla mahdollista.. missä lie seikkaili :LOL: )
Peukutuksia huomiseen !
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini

Yhteistyössä