Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
pisamapeikko Mul näytti kummassakin testatussa kierrossa (yk3 kp26 lähtien aloitin vasta ja yk4 kp9 alkaen) suhteellisen vahvaa viivaa koko ajan. Sen panin nyt merkille, että päivää ennen menkkojen alkamista ovistesti näytti melkein plussaa. Voihan tuo tietty merkitä alkanutta raskauttakin ;)
 
Eilen saatu hymy ovistestin ja viikonloppu kyllä hyödynnetty hyvin :) voinette kuvitella että odotukset on tästä kierrosta korkealla ja voi että toivon ettei tarvitsisi pettyä.... Nyt on kyllä edessä totaaliset piinaviikot! Näin hyvää ajoitusta ei oo tainnut kun kerran yrityksen aikana sattua!
 
  • Tykkää
Reactions: piki79
Heipähei!
Täällä haluisi mukaan 11/05 tytön 32v äiti. Hormonikierukka oli noin 6 vuotta. Syksyllä -14 otettiin pois ja jatkoin hetken minipillereillä kunnes sain ylipuhuttua miehen vauvapuuhiin :) Uusioperhe meillä ja nyt olisi toiveissa saada yhteinen vauva.
Nyt olisi sitten yk 4 alkanut, viime kierrosta oli menkat päivän myöhässä ja toiveet taivaissa. Mutta sieltähän ne menkat sitten alkoi kovin kivuliaana ja vuosin huomattavasti enemmän kuin aikasemmin mutta sitten loppukin kesken päivän tuossa perjantaina.
Olen jo pidempään seuraillu teidän kirjoituksia ja ajattelin että sovin joukkoon kun mullakin nuita testejä menee hyvään tahtiin, mies vaan naureskelee ja puistelee päätään :LOL:
 
Hei kaikki :wave: täällä ja kuumeillaan/piinaillaan parhaillaan!

Pillerit on jätetty muutama kuukausi sitten pois. Virallinen YK 1 menossa, viime panikoinnin jälkeen jolloin menkat oli myöhässä 4 päivää, alkoi 12.1 ja kesti lopulta vain 2 päivää niukkana. Muutama testi tuli tehtyä silloin lääkärillä asti, kun oireita oli huimauksesta pahoinvointiin, lämmöt olivat 1,5 viikkoa koholla, mutta mitkään testit eivät näyttäneet mitään vaan kaikki negaa.

Viime kierto oli 31 päivää, sitä edellinen 28. Nyt tikutin ensimmäisen kerran ovista 27-28.1 ja vielä 1.2 ja kahta viivaa sieltä tuli. Tällöin lämmöt taas koholla viikon verran 37 pintaa. Huippua en osaa sanoa, mutta lienee noille päiville osunut. Peittoa on heiluteltu viikonloppuisin ahkeraan, koska työt vievät viikolla eri puolille vielä liiaksi.

Nyt menossa ilmeisesti KP 21, dpo:sta ei varmuutta mistä sen laskisin. Nyt mietinkin milloin sitä uskaltaisi testailla, ehkä vasta siellä KP 31 kohdilla vai jo aiemmin?


Oireita bongattu viimesen parin päivän sisällä:
-palelee/kuuma
-rinnat arat
-lämpöä jälleen 37 puolin ja toisin (normaalilämpö 36.5)
-kiukku!
-herkkyys
 
Onnea kaikille plussanneille ja viivojen vahvistumista <3

ON: Ei se ovis tainnukkaan olla kp11, kun ei ne lämmöt siitä nousseet. Nyt on kp17 ja ovis oli la tai su. Eli nyt olis DPO1 tai DPO2 :) . Eilen tuli kamala tissikipu ja alavatsaan sattui vain vähän. Etenkin nännit ovat järkyttävän arat ja kipeät
 
  • Tykkää
Reactions: Tammityttö
Onnet kiiltokuva ja kosmo!! :heart:

Mä kävin eilen piruuttani ostaa pc:n ja rfsu:n r-testejä. Ja huomen aamulla testausta sit taas, tänää kp25 ja edelliset kierrot ollu 26-28. :)
Oireita on ja lisää satelee.
- Reilun viikon ollu tissit ja varsinki nännit ihan helkkarin arat
- valkkaria lorisee
- alavatsa kohdun seutumilta arka. Istumaan käyminen tekee kipiää
- uusimpana suussa maistuva veri hampaiden pesun jälkeen. En oo huomannu että ikenet ois rikki, enkä harjaa mitenkää kovakourasemmin. :D

Jotenki toiveet niiiiin korkeella, koska aiemmissa kolmessa kierrossa ei juurikaan oo ollu oireita. : /

Lisään vielä, että viime kierrosta lähtien oon tutkaillu päivittäin kn:aa. Tein sellasen huomion, että laskeutuu alas oviksen aikoihin ja viihtyy siellä n. 5päivää. Sit palautuu takas tosi ylös ja kallistuu taaksepäin. Ja viime kierron lopulla, kaks päivää ennen menkkoja laskeutu taas alas.
Ja nyt tuo lymyilee vielä ainakin tiukasti tuolla ylhäällä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Unnaunna peukut! Hyvälle kuulostaa! Teepäs ovistesti!!

Tanjalle myös peukut!! Mulla taaa se ovis kai oli silloin kp 9-10 koska nyt dpo 9-10 lämmöt läjähti alas. Eilen tuli vielä sellainen selkeämpi viiva ovistestissä (nega silti) ja tänään enää haalu eli enteilee kierron Päättymistä. Pläh. Harmittaa ku en uskonu niitä limoja silloin. Luulin et menkkojen jälkivuotoja :(
 
Unnaunna minä myös pidän peukkuja sulle!! :)

Ja Kosmo onnea vielä sullekkin!! :)

Minä tein n. 2 tunnin pidätyksestä apteekin oman ja taas tuli semmonen ihan haalea haamu. Tuskin saan edes kuvaan vangittua sitä.. Saa nähä vahvistuuko kuivuttua. Ihme jos ei jo jotain tarkota, kun kahteen testiin tullu jo tollanen.. :O Keskiviikkona teen seuraavan testin.. tänään kp 27..
 
Toivon todella, että nyt olis ihan oikeat viivat ja keskiviikkona luulis näkyvän jo paremmin.. kierrot kumminki ollu viimeksi 31 päivää ja sitä ennen 33,34,37 jne, että ei vielä pitäis hirveesti näkyäkkään testissä, mutta eihän nyt voi aina tulla haamuviivoja tai viivanpaikkoja ihan turhaan, kumminki sen verran luotan apteekin omaan testiin..
 
Niin ja itselläni on takana jo sellaiset 2,5 v. yrittämisestä, ettei negatiiviset kierrot enää hirveästi hätkäytä. Ihan vaan mielenkiinnosta piti kerrankin heittää tänne tulkittavaksi, kun tuli tuollainen. Olen vaan kuullut, että ko. testit antavat välillä turhaa viivanpaikka joten ei kyllä tule enää uudestaan tilailtua.

Nyt on ollut tässä kierrossa niin hyvä tunne, että voisipa jotain jopa tullakin. Jääköön nähtäväksi.
 
Voi tätä onnetonta himotestailua. Uittelin muutaman tunnin pidätyksellä ovistestiä ja r-testi hyppäs samalle uinnille. Testinä pc ja ei taida kuvaan asti välittyä se mitä luonnossa näkyy..ja puhelimella pienemmässä kuvassa.



Tuleeko noihin pc:n liuskoihin yleensä viivanpaikkaa? :headwall:
 
Unnaunna minä oon saanut useita viivanpaikkoja ja jopa ihan värillisiä viivoja vaikka sitten menkat on alkaneet. Kemialliset raskaudet on mahdollisia, mut ainakin yhdessä kierrossa viivoja tuli ja veritesti näytti alle 1, joten ei mitään ollut edes yritystä.
Mutta.. silti pidän ihan hyvinä testeinä hintaansa nähden.

Toivottavasti tuosta vahvistuu!!
 

Yhteistyössä