Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jomppe kyllä minäkin olen tuossa jotain näkevinäni, vähän samalta näyttää kuin tuo omani eiliseltä päivältä, koitin siitä monta kuvaa ottaa ja aina se viiva hävisi kännykän kuvassa.
Nyt odotellaan muutama päivä ja taas testaillaan, mä en ainakaan ihan vielä osaa lopettaa kai sitä muutama täytyy tehdä, että saa "kunnon" viivan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75
Joo kyllä pitää vielä tehä testejä jos ei sitte menkat ehi alkaa.. minä en vieläkään luota noihin hailuroihin. Ja tajusin, että huomennahan se on se the päivä millon mun piti testata.. :D jos sais ees jotain juhlan aihetta syntymäpäivänä.. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Jaahas, kp12 tänään.
Tänään oli mielenkiintoinen päivällä ihan vaaleenpunasta vuotoa... herättää toiveet, josko ovis oisi tapahtunut? Tai edes jotain?
Eilenhän testi oli jo harvinaisen tumma, ehkä lh-huippu on ollut sitten aamulla tai joskus... koska nyt ovistesti on taas ihan hailura. Ja oli taas tosi haastavaa kuvatat tota tikkua, hmh. kp12
 
Zuhina ootko mitannu mitää lämpöjä? Mulla tuli kerran luomukierrossa toi ovisvuoto ja sitä plussasinkin. Se tuli oletettavasti oviksen aikana/vähän jälkeen.

Lasta tosta ei syntynyt mutta se onkin toinen tarina :( Mietin haluanko mä avautua mun historiasta milloin..

Unnaunna kääk!? Jospa se vielä...äh..Peukkuja! !

Omanapa. Illlalla alkoi kummalliset alamahakivut. Ikäänkuin kirvelee ja jomottaa. Ei tyypillistä menkkakipuja mutta luultavasti kuitenkin.. No sitte illalla vessassa tikistäessä (sori) tuli sellanen kasa venyvää limaa :O!? Ovistestit on toistaiseksi ollu vaan negaa. En sitte tiiä. Mulla ei oo koslaan ollu muistaakseni oviskipuja!? En tiiä..en osaa luotaa. Luultavasti petyn ja ne menkat alkaa. En jaksa elättää toiveita.

Mut siirryn kuitenki piinailemaan.. Nyt on kp20 ja joko dpo 10 tai dpo 1( eikös Limapäivä oo niinku dpo0?) :D. Alamahajomolla mennään ;)
 
Pakko tulla tänne kyselemään.. Tänään on pregnylistä 10 päivää dpo 8 tällä hetkellä voiko näillä päivillä tulla jo haamu r-testiin? Aamulla tein testin ja siinä oli haalea toinenkin viiva.. Täytyy vaa seurata et se viiva lähtee vahvistumaan..
 
Unnaunna muista, että niin kauan ku ei vuoda on toivoa! :)

Tammityttö mua nyt alko kiinnostaa tuo sun historia.. :confused:
Mutta tsemppiä nyt piinailuun! :)

Minä täällä teen edelleen haaleita viivoja, joten uskosin, että ne todellaki on vaan viivanpaikkoja.. :/ En viitti ennää ees kuvata testiä, kun ei se siitä miksikään muutu.. :(
 
Hannuliini. Sanotaan että pitäs oottaa 12pv jos pistetty 10000. Mutta lapsettomuuspuolella taitaa olla kuvia että se on hiipunu aikaisemmin. Joten eikai auta ku oottaa vahvistuuko :) Peukut!

Pisamapeikko. Siis mitä? Mikäs kuvio sulla nyt olikaan? Olen jo tippunut kärryiltä :D!
 
Siis mähän sain jo kp15 ovisplussan, mutta sen jälkeen ei oo lämmöt nousseet kertomaan oviksesta. Joten jatkoin pc uittamista, se selvästi haaleni noiden plussien jälkeen ja nyt kp21 tuloksena on tuo.. Taas plussa!!

En tajua, olen terot kerinnyt jo alottaa.. että mitä lie tää sekoilee.
 
Ok. No mulla ei toki oo kokemusta :) mut kantsii varmaan mainita asiasta tulosten yhteydessä? Outo o toi sun tilanne tosiaan!

Muoks mut ainakin ulkomailla lapsettomuushoidoisaa otetaan joskus progekokeet verestä jossa nähdään että pitoisuus on oikealla tasolla. Joten jännä jos sulla ei terot oo nostanu veriarvoja ton enempää aikaisemmin :O
 
Viimeksi muokattu:
Noi on otettu pelkällä clomikierroilla, nyt on terot käytössä omatoimisesti, kun kierrot on niin pitkiä ja heikko keltarauhasen toiminta.

Netissä oli jotain, että kun terot ei oo luontaistaprogea niin ei vaikuttais testiinkään epäsuotuisesti kuten luontainen keltarauhashormoni..
 
Viimeksi muokattu:
Hannuliini! Hyvälle kuulostaa. Mä otin yhdessä hoidossa sen 5000 enkä saanu testiin mitään pp8..

Pisamapeikko toivottavasti toi on noin. Tai että tulee selko miten on käyny. Lämmöthän nousee joka tapauksessa keltarauhasvalmisteen kanssa ennemmin tai myöhemmin. Terot on lähinnä luonnon progea noista synteettisistä ja elimistö muuttaa noita progesteroniksi joten hieman epäilen etteikö ne kokeessa muka arvoo nostais. Mut pidetään nyt peukkuja että noi plussat osoittautuu hyväksi merkiksi!! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä