Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Minni, en muista kirjotinko tähän vai toiseen ketjuun. Mä testasin kuopuksesta ekan kerran 3pvää oletettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen, nega. Odotin kolme päivää, haamu ja tosta taas muutama päivä eteenpäin, ni tuli vasta selkee plussa. Eli vasta kun menkat oli jo reilun viikon myöhässä! Joten älä menetä toivoa!! :hug:

Täällä kp 26/26-28. Negaa aamulla, mutta eipähän oo tätikään kurvaillu tiluksille. Ja napukka pysynyt ylhäällä, eli ei luulis tädin vielä huomena tai jopa ylihuomenakaan saapuvan. Jos edelliseen kiertoon ja napukan tilanteeseen voi yhtään luottaa. :D Kun edellisessä, the laskeutu alas kaks päivää ennen menkkojen alkua.
 
Unnaunna kiva kuulla tuollaisestakin kokemuksesta kun yleensä tuntuu kaikki plussaavan niin aikaisessa vaiheessa. :)
Tammityttö voi olla, kiertokin kun on niin epäsäännöllinen. Ei kai auta kun odottaa pari päivää ja testata uudelleen jos ei tätiä näy.
 
Huokaus.. mä en tas ymmärrä kehoani yhtään :(

Tänään tuli ihan selvää verivuotoakin, kun eilen oli se vaaleenpunann limailu... ota tästä selko. Kp13 niin en nyt vielä soisi niiden menkkojenkaan olevan.

Masentaa hieman. Tuntuu että olen saanut itelleni hirmuhuonot geenit, maanantaikappale kaikessa, myös lisääntymiskyvyssä heh.
Vaikka eihän sitä vielä saa toivsta luopua juu, vasta alussahan tää yritys on... mutta nää vuodot pistää mielen matalaks, pistää pahat aavistelut päähän kun ei onnistu.

No mutta tömmstä tänään, tuli tikkua kuitenkin uiteltua. Ja eihän sitä tietty tiiä jos tää on vaan joku harmiton välivuoto, eikä pco:n villiintymistä...

kp13
 
Tanja, ehkä se liittyy sit vielä ovikseen..? Mulla ne lämmöt laski ennen toissapv kipupäivää ja limoja, eilen oli vielä matalalla ja nyt aamusta 36,7 :O. Joko mä tuun kipeeks ja tipun korkealta tai sit mä todella oikeesti ovuloin noin oikeaoppisesti !? Eli tänään dpo2 .. ou dear!
Muoks entä jos sulla olikin se ovis siloin aikaisemmin ja nyt ne kivut olis ollu kiinnittymistä?

Muok 2. Siis täh. Tein ovistestin ja viiva oli tummin ikinä tässä kierrossa. Nyt menee hilseen yli . Tai no jaa..noi edelliset ei oo tehty oikeaoppisesti aamupv usean tunnin pidätyksellä. Eli voiko ovisesti olla plussaa useamman pv , vielä oviksen jälkeenki ?
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö toivottavasti ois tärpänny sulla ;) .
Tosiaan kyllä ne lämmöt nous aika selkeästi.. iltalämpö aina n. 36,5 ja kun oli oletettu ovis niin nous n. 37. Ovis on ollu aina niiden laskureiden mukainen. Ja nyt kyl tuntee hyvin et kohdunnapukka on tosi kova ja tiukasti kiinni. Jos olisi ollu se ovis kp11, nii en kyl tiiä...Lämmöt ei siitä ainakaan noussu :/ .
Aamulämpö ei kyl noussu kovin korkealle oli 36,4 norm 36,0-36,2 nyt 36,3.. en varmaan ees ovuloi tässä kierrossa ...
 
Ohhoh, gynellä käyty ja kaikki on näin rakenteellisesti kunnossa. Munarakkuloita näkyi paljon niinkun kuuluikin.

Nyt kysynkin teiltä että kun gyne määräsi labrakokeisiin kp22-26, ei seksiä vuorokauteen eikä tissien hieromista. Mitä ne sillon tutkii siellä labrassa? Samoin määräsi labraan kp3-5 ja ehdottomasti ennen aamu 10.
Proge arvosta puhui mutta voiskos joku tämän läpikäynyt valaista mua niinkuin tyhmää :D
 
Empuska sillon kun mun piti käydä ennen kymmentä labrassa julkisella niin ottivat prolaktiini arvon ja kilppari. Proge koe otettiin yksityisellä eikä muuta ohjetta ollu ku viikko ovisplussasta. Se on varmaankin tuo prolaktiini minkä takia ei saa tissejä hieroa (maidonerityshormoni)
 
Jep prolaktiini kokeeseen mennessä ei saa simuloida tissejä eikä sekstailla. :)

Tanja eikös sanota että 0.2 -0.5 nousu kielii oviksesta mutta toisilla nousee jopa asteen. Ja kiitos mut mä vähän epäilen tärppiä.. toki sitä aina toivoo salaa vaikka lisäksi sitä se rumba alkais jos plussais.. kannan geenivirhettä jonka takia joka raskaus on riski menettää vauva :(

Pisamapeikko pidetään nyt kuitenkin toivoa yllä!
 
Tammityttö oon pahoillani sun puolesta <3 . Toivotaan kuitenkin parasta, että saisit vielä ainakin yhden terveän lapsen <3 . On varmasti ollut kauheaa elää epätietoisuudessa meneekö raskaus hyvin loppuun :( . Itse kun en ole ikinä tietääkseni ollut raskaana, en pysty läheskään tietämään miltä tuollainen tuntusi.. Pidän sulle koko ajan peukkuja <3

Onhan noi vähän koholla, mut yleensä on ollut paljon selvempi ja vahvemmat oireet.
 
Hmm tuli tuosta prolaktiini kokeesta mieleen että mulla se otettiin n. Kp 23. Ei sanottu mitään et pitäis alkukierrosta, eikä yksityisellä kun katottiin labrojen tulokset lääkäri puuttunu tuohon ajankohtaan mitenkään, vaikka se siinä selvästi luki. Nyt mietityttää kun tulos oli silloin normaali (175), että onko tuo nyt sitten millainen tulos kun väärään ajankohtaan otettu?

Muoks. Ja dpo 6 otettu proge koe oli 25. Tuntuu että kaikilla joilla ovis on tapahtunu on tuo tulos ollu korkeempi, vaikka keltarauhanen tuloksen perusteella toimiikin normaalisti, eikä mulla mitään tiputtelua tms. ole. Tää nyt vaan on tylsyys pohdintaa kun dpo 3 menossa :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla kun yhessä kierrossa mikä veny viikon normaalia pitemmäks oli proge koe 6 niin lääkärin mukaan se oli ovuloimaton. Silloin ei kyllä ultrattu, joten voi olla että kävin kokeessa liian aikasin. Ei kyllä tullu siinä kierrossa selvää ovisplussaakaan..
 
Mulla ollut nyt 3 clomikiertoo ja proget 1.7, 2,8 ja 6.. kaikissa tuli ovisplus ennen tai jälkeen sekä luomukierto (33 ja 39).. mutta joku mättää kun lämmöt kuitenkin kertonu oviksen olleen, ei vaan jaksa kroppa toimii sen jälkeen. .

Tää nyt oli joku ihme kierto.. alkas vaan menkat heti viimesen teron jälkeen.
 
Progekokeesta
En tiiä arvoja kun multa ei koskaan oo katsottu mut labrasivut sanoo näin :

Luteaalivaiheessa mitattu kohonnut progesteronipitoisuus (yli 8 nmol/l 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua) osoittaa ovulaation tapahtuneen. Keltarauhastoiminta katsotaan normaaliksi, jos yksi arvo 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua ylittää 25 nmol/l t
 

Yhteistyössä