Eli onko sulla jo ovis menny vai tuloillaan ? =)Kn tuntuu ihan nenältä ja sellanen lovi tuntuu.. ihanku nenänpään keskellä.. mutta alhaalla on kun heti tuntuu.
Tää on vaan niin ärsyttävää ! mulla loppu menkat joskus kp3-4. Eilen oli kyl niin paha alaselän- ja alavatsansärky että alko oksettaan :$ . Mullaki on yleensä siinä kp16 jälkeen ollut ovis. Ja ei todellakaan ikinä ennen ole ollut näin AIKASIN ! Kyllähän me ehdittiin joku nelisen päivää sitten peittoja heilutella, mutta ei sen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30619218:Tanja, sama juttu. Tosin mulla kierto ei ole pyörinyt vielä ku kerran imetyksen jäljiltä. Mut yleensä ikinä milloinkaan on ovista ollu se on ollu aikaisintaan kp13 mut yleensä mieluummin kp 18+.. Nyt jos se oli silloin ku sitä limaa yms bongasin se oli kp9 :O. Never before!! Ja joskus jostain luin että munasolu ei olis silloin vielä kunnolla kypsä/ylipäätään hyvä. Menkatki meinaan loppu vasta kp8. Emmä tajua. Mut Lämmötkin nousi kp10. Ja mekään ei tajuttu sitä hyödyntää kun en todellakaan tajunnu limojen olevan mitään ovulaatiota. Jos se siis oli se...
Oletko aikaisemmin tarkkaillu sitä miten se aukee ja muuttuu kierrossa?Ehä mä tiiä.. tuskin ainakaan menny eilisestä päätellen. Tai lähiaikoina tulossa.
Kiitti . Mut ette ollenkaan nyt ehtineet hyödyntämään? Olisko mitään mahdollisuuksia, et simpat olis päässy hedelmöittään ? . Meillähän on pieni mahis, jos ne jaksais elää sen 4-5pvAlkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30619244:Niimpä. Ja mulla on (vaikka nyt on tarkkailu itseään jo vuosia ) vähän paha tapa tajuta vasta jälkikäteen että hups..entäs jos.. Mulla ei nimittäin oo yleensä mitenkään kovin selvät klassiset ovismerkit ja vaikka kierto on suht säännöllinen nii kaikkea ongelmaa on koska en raskautunu vaik ennen hoitoja paneskeltiin melkein joka pv.
Mut hei tässäpä kiva (krhm) sivusto jos haluaa katsella ovista ja kohdunnapukkaa. Onkai näitä sivuja erilaisia mut tää on melko mielenkiintoista ellei ala ällöttää . Mut synnttäneet, muistakaa et meillä toi napukka ei oo yleensä sellanen selkee vaan aina vähän auki..
Muoks tässä sivu Age 25 - Entire Cycle | Beautiful Cervix Project