Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30619283:
Kiiltokuva. Näkyy :) vahvistumista sille!!

Tanja.. no heilutettiin peittoa oletettavasti dpo1 mut lämmöt oli jo noussu. Eli ei hyötyä. Jännä nähdä oliko toi tosiaan ovis ja onko kierto joku superlyhyt.
Samaa kyllä itekin mietin, yleensä ollut se max 14pv oviksen ja menkkojen alkamisen välillä. Voiko tää kierto oikeesti sitten lyhentyä huomattavasti? Eli alkais viimesitään 25/28-30 :O
 
Satunnaisesti koetellut mutta en oommikään pro tietää millanen millonki.
En mäkään :D . Kylhän sen nyt tunnistaa, että millon ovis ja millon on kiinni ja myös että millon pehmenee ja alkaa menkat :) . Mutta en mä ainakaan niistä paljon puhutuista sijainneista tiedä. Eli onko ylhäällä vai alhaalla. Netistäkin löytyy niin ristiriitaisia tietoja (kun on ovis, napukka siirtyy ylemmäs ja toisessa paikassa sanotaan että siirtyy alemmas..tiedä sitten. On varmaan aika henk.koht. asia) :D
 
No apteekin testejähän ne on, mutta luultavasti on koska ei tässä olla raskaana oltu vielä kertaakaan joten kyllä niitä turhiakin on.. Noissa liuskoissa on vähän huono se, että kun ne kuivuu kunnolla niin meinaa tulla viivanpaikka ihan väkisin. :/
 
No mä en tunnista. Olen kuvitellut ettei oo auki ku menkat ja ovis ja ois pehmee.. mutta kaipa tuo sit voi olla auki kovanakin. Alhaalla ja ylhäällä nyt on helppo.
niin ku meinasin vaan että alhaalla ja ylhäällä on vaikee tietää mitä se periaatteessa merkitsee, kun joka paikassa kerrotaan niiden merkitys eri tavalla :D . Ja mulla on taas menny kovemman tuntuseks, mut tuntuu olevan vielä avoinna
 
Empuska, ainakaan aiemmin apteekin omiin ei tullut viivanpaikkoja näkyviin, joku joskus oli valmistajalta asiaa kysynyt.

Itse sain tänään hailakan viivan apteekin omaan päiväpissasta, valossa näki myös hentoa punaista kun testi kuivui. Testaan aamulla uusiksi.. :)
 
Miulla apteekin oma antanut toisen viivan vain silloin, kun olen ollut oikeasti raskaana tai on ollut kemiallinen raskaus.. Sain siis tuolloin muihinkin testeihin viivat, muttei ne vahvistuneet ja lopulta vuoto alkoi. Muutoin apteekin oma ollut aina ihan puhdas nega
 
pisamapeikko, mä oon tässä kierrossa ekaa kertaa seuraillu ton kn elämää. Alkukierron oli tosi ylhäällä ja tääksepäin, kp11-15 oli alhaalla ja sellanen löllö. Kp16-> taas ylhäällä ja kova. Ovistuntemukset oli ko14 ja 15. Nyt menossa kp19 ja ylhäällä mennään. :saint:
 
Mä oon kierron suhteen menettänyt jo toivoni mut silti salaa toivon josko vielä muuttuisikin plussaksi. Tässä sitä tulkittavaa, raskaustestinä First Signal kasettitesti. Tänään tosiaan olen käynyt labrassa ja tulos oli nega kp37/~33 (40), ehkä dpo10. Lääkäriaika varattu 13.2 ainakin pitkien kiertojen ja noiden vahvojen ovisviivojen vuoksi.
 

Yhteistyössä