Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Epätodellista...ei vieläkään mitään! Isännälle sanoin että tänää kyllä kauppareissu apteekin kautta ja illalla testataan jos ei päivällä mitään oo tapahtunu! Menkoista laskettuna nyt ois vissii 4+5 jos jotain ois ollakseen ja kai jo jotain pitäis näkyä jos näkyäkseen? Tänään kp 33...

Cristal hali <3
 
Viimeksi muokattu:
Cristal :hug:

Enkeli30 toivotaan nyt, että pääset tekeen testin ja tulis ne kaks viivaa! :heart:

Oon nyt elämäni ensimmäistä kertaa tehny ovistestejä, mutta ei niistä ota mitään tolokkua! Suoraan sanottuna v*tuttaa vaan enemmän.. Aamusin näyttää paljon haaliampaa viivaa mitä iltapäivästä tai illemmasta.. ja se ärsyttää, että miksi niissä pitää olla siinä vasemmassa reunassa semmonen tumma h*elvetin ohut viiva..

Tässäpä kuvia testeistä..
[url=http://aijaa.com/dpyt0E]Ovistestit kp14-17[/URL]
 
Täällä kp33. Minimaalista vuotoa oli sen 5pv, en nyt tiiä oliko ne menkat vai ei, mutta yleensä ainakin vuotaa jo 10min aikana kymmenen kertaa enemmän kuin nyt tuli koko 5 päivän aikana. Eli vuoto oli todella vähäistä, pari nuppineulanpään kokoista tippaa vrk:n aikana pikkuhousunsuojaan. Tissit kipeät, pissattaa, lämmöt koholla, palelee ja mahallaan ollessa alavatsa tuntuu jotenkin täydeltä. Tänä aamuna tuli taas kohdun seudulta aivan järkyttävän kova kouraisu ja se jatkui oksettavana ja pyörryttävänä olona (näkö lähti hetkeksi). Toissapäivänä (1,5h) pissasta tuli se haamu, selkeästi punertava, mutta todella haalea. (Luultavasti väärä viiva). Jos nyt tuo vuoto oli menkat niin nyt olis kp8 ja ylihuomenna alkaa sitten oviksen bongailu, mikäeli ei kunnon vuoto ala.

Oon miettinyt sellasta mahdollisuutta, että jos ovulaatio on ollut vasta tosi myöhäsessä vaiheessa (kun sitä en tikuttanut) joskus kp18-21. Luin semmoisia kokemuksia, että tullut samanlaiset todella niukat menkat oikeaan aikaan, mutta plussa tullut vasta niiden jälkeen kun oireet onkin jatkuneet. Ja ultran mukaan sikiö onkin ollut viikkoa pienempi, eli ovulaatio on tapahtunut myöhemmin.

Pahoittelut oma napailusta, mutta ajatukset aivan sekaisin tästä tilanteesta :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Samhe. Waat??? Siis etkö testannu ku ton kerran? Ja jätit siihen? Nounou! Ei noi ny menkalle kuulosta. Jos se olis nega niin veikkaan et ovis oli just ennen tota tiputtelua? Testia hei camoon!! :)

Mut hei..Mullakin muute lämmöt laski vasta eilen kp8!!? Kroppa on ihan pihalla.

Muoks siis eihän noi todellakaan voi olla menkat! Enenmän vuotaa jo pelkästään limakalvon nirhaumasta!
 
Viimeksi muokattu:
Samhe, täällä vähän sama tilanne! Pitäisköhän siun testata?? Kp 33, ei vuotoa. Eilen vähän jo odottelin alkavaksi kun bongasin jotain pienen pientä rusehtavaa pyyhittäessä, joka jäi kuitenkin eilen ainoaksi havainnoksi...tänään ehkä vähän samanlai... Jotai ihme kirvelyä ollu kurkussa muutamana iltana (närästystä?) mut ei muuten mitää! Tänää kyllä pakko käydä apteekissa!
 
Tammityttö Siis minähän testailin jo kp20 aivan himona :LOL: mutta tuon vuodon alun jälkeen oon testannut kaks kertaa (perkkäisinä päivinä) ja parin tunnin päiväpissasta ja niistä tuli ne toodella haaleat viivat, mutta ite laitan vaikka pääni pantiksi että jotain siinä on ja luonnossa ainakin punertava. Tässä vielä toinen testeistä kp29 ja seuraavana päivänä oli samanlainen. Mutta eäilen että nuo testit antaa muutenkin turhia viivoja. Ja Enkeli30 mullakin tuo vuoto mitä oli niin oli ruskeaa kokoajan, ei punaista. Oon seuraillu sun päivityksiä tänne, toivottavasti plussa tulee!

Ja huomenna ajattelin viimeisen r-testin uittaa. :)

--Vessassa käydessä hoksasin, että vv:n mukana tullut rusehtavaa väriä. Eli tiputtelu taitaa jatkua vieläkin tai sitten paikat vaan putsaantuu :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
No niin...en taida olla yhtään sen viisaampi, ehkä hiuka enemmän ihmeissäni...

Testi: Apteekin raskaustesti (sini-valk.paketti)
1min: ei mitää
5min: ei mitään
10min: onks tos jotai...äh, ei mitää
15min: olisko kuitenki...ei kai enää mitää näy?
25min: voiko olla siis joku viivanpaikka?

Ja nyt menny tunti, testiä ollaa molemmat käännelty ja väännelty, eri valossa ja eri päin pyöritelty ja heijasteltu, j-o-t-a-i-n molemmat ollaan näkevinämme, mutta mitä se on? En edes tiedä väristä, harmaa?valkoharmaa? mut isäntä pohtii viivanpaikkaa... Ja minä urpo kädet täristen ostin sen paketin jossa on vain yksi testi...
 
Viimeksi muokattu:
Enkeli30 kuvaa kehiin :)

Onnea plussanneille ja pahoittelut niille kenelle täti tullut kylään...

Täällä alkukuerron tylsät päivät kun ei oo mitään mitä odottaa...

Mistä tilata hyviä ja halpoja raskaustestejä?! Vinkkejä kehiin!!!
 
Nutturuu:
Mammaksi.fi on yksi ainakin, sieltä omiani olen tilannut ja aikanaan kun kuopusta yritettiin, niin tärppi kiertoon olin tilannut sieltä herkkiä ja niissä näkyy vieläkin haamut :D (kyllä, ne tikut on edelleen olemassa tytön vauvakirjan taskussa :p)
 
Samhe kyllä siinä jotain hailuraa näkyy =) . Toivottavasti vahvistuu ;)

Nyt mennään vasta kp7/28-30 . Oviksen pitäisi olla joskus kp17 aikoihin. Nolottaa kun on niin paljon luullut kaikenlaista.. :( . Typerät viivanpaikat, joista ei väriä osaa tarkkaan sanoa, antavat liikaa turhaa toivoa. Monet ovat sanoneet ettei noista Prisman 2 kpl testeistä tulisi mitään viivanpaikkoja. Mutta kuinka ollakaan :( .
Mitkä testit olisivat luotettavia, ettei tulisi turhia viivoja?
 
Cristal. Lugea voi toki käyttää imettäessä mutta.. Luge auttaa lyhyeen luteaaliin mutta imettäessä syy on yleisemmin se että ovis on huono/munasolu huonosti kypsynyt hormoniepätasapainon takia. Silloin lugesta ei oo mitään iloa. Pidentää toki vuodon alkua mutta raskaaksi tuloa ei välttämättä edistä. Toki sitä voi kokeilla koska eihön sitä koskaan tiedä, mutta kannattaa asennotua siihen että niin kauan ku imettää niin toisilla kroppa vaan ei toimi.
Mulla kaveri imetti lasta muutamia kertoja pv mut menkkoja kuulunu (ei oo lapsettomuuden kanssa mitään ollu). Ei tullu myöskään raskaaksi. Aloitti Maca kuurin ja tuli raskaaksi ennenkuin menkat ikinä alkoi :D
 
Samhe voi däääm. Olin kyl ihan varma! Tosin kovin samankuuloinen kuvio ku itsellä ollu. Yhdessä kierrossa oikeesti halin vessanpöntttöä ja verikoe osoitti kyllä oireet ihan jostain muusta hormonivaihelusta johtuviks :(
Peukkuja uuteen kierrokseen.
 
Samhelle halit ja tsempit uuteen kiertoon!

Hiuka vielä mietityttää eilinen testi...ei sillai että negahan se oli siihen ~10min saakka. Vieläkään ei mitään merkkejä menkoista, tänään kp 34. Tietysti kierrotkin erilaisia plus taustat, mut esikoisesta plussasin selkeesti kp 34, mut olihan silloin clomit ja varmaan kierto siitä syystä "tarkempi"... Mietinkin nyt että jos toi eilinen olematon roskishaamu muuttuu oikeaksi ni milloinhan se mahdollisesti ois ollu ovis, hedelmöittyminen..? Puuhastelut kun sattui vaan kp 9,13,15 ja 17, kp 18-25 oltii koko suvun kanssa etelässä ni ei tullu näihin hommiin saumaa.. Huomenna jos piipahtais uuudestaan apteekissa...
 
Viimeksi muokattu:


Laskureiden mukaan ovis eilen, mutta luulen että ei oo vielä ollu kun viivat niin hailakoita :) tulis pian niin pääsis tästä odottelusta piinailuun ja testailuun :p

Ootteko te kovin vältelleet juomista ja wc käymistä ennen testien tekoa ja millon teette testit ?
 

Yhteistyössä