Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Miula näytti Otesti tänään kp26/30-31/dpo11(?) samalta ku tuo pisamapeikon vihreen rivin viimeinen... Miksi testasin...no en tiedä :D tisseihi ei koske mutta välillä tulee sellasia "maito nousee"-tuntemuksia, eikä nyt juuri tunnu muutenkaa missää...
 
empuska tossa ekan kuvasarjan viimesessä kuvassa olisin näkevinäni jotain :)

Electric_blue jotain viivasta minäkin siellä nään :)

hopess näen sinulla hailakkaa haamusta :)

Tässä ois minun tän illan uittoa...
dpo 16 kp31/28-32 5min
dpo 16 kp31/28-32 15min

Jotenkin vaikuttais haaleemmalta viivalta kuin eilisessä testissä...
onkohan noilla testeillä miten paljon eroa??? eilen testasin OneStepillä ja tänää Sofilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
Oma aamuntestikuva sarja... Nyt kp 25/26-32

Testiajalla
image

image

image

Ja n. Vajaa puoli tuntia
image

On tämä kun pitää viikonloppunakin nousta ennen kukon kiekaisua testejä tiirailemaan :stick: jotain taas olevinaan näin livenä testissä mutta kuvista en oo varma itsekään.... Viivasilmä nyt näkee viivoja aina joka paikassa kun niin haluaa :whistle:
 
Onnea plussista ?

Dpo 3 täällä ja mahaa nipistelee välillä ja alaselkä on ikävän tuntunen.. aattelin yrittää tällä kertaa olla malttava ja testailla vasta 28.12 tai 29.12 sillo taitas olla dpo 11-12. Muuutta senhan taas tietää ku on noita herkkiä testejä tuolla et dpo 9-10 rupeevat polttelee.. :D
 
Kiitos Nutturuu. Minulla kävi toisinpäin kuin sinulla, livenä en nähnyt juuri mitään mutta kuvissa näyttäisi jotain olevan. :) Olisipa ihana joululahja jos tämä tästä plussaksi vahvistuisi.
 
Viimeksi muokattu:
Minnillä selvä haamu! :)

Nutturuullaki näen ehkä jotain?

Apua en mä kyllä vielä plussaksi usko : D Pitänee jatkaa testailua pregcheckeillä kunnes 5 päivää kulunut .. Hurjaa : D Ensimmäinen haamu ikinä, tää on enemmän ku koskaan on ollu :') Kuullu huonoa noista Predictor Earlyista mutta apteekissa sanoivat että näkyy 4 päivää ennen jopa niin pakko oli ottaa...
Tuon herkkyys 12 IU, meinaako että kun tuli haamu niin mulla ois ehkä 5 IU? Huomenna 10, ylihuomenna 20, sit vasta 40 ja saattais näkyä jossain ? : D Testimatikkaa.. : D
 

Yhteistyössä