Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hyvä tietää. En tosiaan oo tikuttanu ku yhen kierron vasta. Edelliseen sattu tulee niin nätisti vahvistuva rivi :) ja sit oviksen jälkeen ihan vaan 1 viiva.
Esikoisen tekemisestä ei ollu näin paljon stressiä ku ollaan vielä nuoria niin ajateltiin että tulee sit ku on tullakseen (ja niin lopulta tulikin) jos makkarissa ollaan aktiivisia.. Nyt ei haluttais isoa ikäeroa niin on jotenkin hirveä kiire... Ja haaveena oli 3-4 lasta mut kuhan nyt sais vielä esikoiselle leikkikaverin niin olis iha hyvä :)
 
Onnea Mullinmallin!! :)

Mää en millään malttais oottaa, että pääsis testaileen ja tällä kertaa ihan sama minkälainen haamu tullee, niin se on nega kunnes toisin todistetaan! :headwall:

Nyt kp4 ja huomenna alotan clomit.

Tsemppiä ja viivojen vahvistumisia kaikille haamuilijoille!!
 
Vähän samoilla linjoilla Jomppe. Ellei eka näkyvä haamu ala vahvistumaan, lopputulos on selvä...

Mimmi, toivottavasti teillä tärppää pian :)

Mä testasin taas ovistestillä, joka näyttää vieläkin lähes tasavahvaa viivaa. Ovisplussassa testiviiva on mulla selkeesti tummempi.

Nutturuu, miltä näyttää aamudipit? :)
 
Viimeksi muokattu:
Mimmi mulle on määrätty clomit varmaan vähän sekä että.. Oon tullu aina eka kierrosta raskaaksi, niin ei ole hirveesti ehditty tutkia, että ovuloinko, paitsi nythän lääkäri sano, että en olis ovuloinu viimekierrossa, jota en ensin uskonut, koska just ennen lääkärin puhelua olin tehnyt r.testin jossa oli hyvin selkeä haamu.. :/

Tosiaan nyt haamu = nega mun kohdalla. kolmen lapsen kohalla kun oon testin tehny, niin samalla kun testi on kastunut on tullut ihan selkeästi kumpikin viiva. En toki halua lannistaa ketään ja kyllähän moni haamu on vahvistunutki! :)
 
Mä taas innostuisin ihan pelkästä haamusta jo. Tullu tehtyä niin paljon negoja. Ei edes viivanpaikkoja ole ollu. Paitsi se viime kierron pc testiajan jälkeen. Täytyy alkaa heittää tikut heti roskiin..

No nyt täytyy ainakin 2 viikkoa odottaa että pääsee r testejä uittaa jos sitä ovista edes tulee.
 
Onnea plussanneille ja haamuille vahvistumista!

Itse oon yrittänyt keskittyä johonkin muuhun kuin testeihin ja päätin että tässä kierrossa en testaa kuin vasta jos menkat myöhässä:) Viime kierros kp33 alkoivat. Nyt menossa kp4. En halua testata yhtään aikaisemmin ettei vain tule haamua, josta innostua, mut sit jos silti täti tuleeki kylään. En meinannut hankkia ovistestejäkään:D Ajattelin sen olevan samoilla päivillä niinku viimeksiki suunnilleen:)

Nyt alku kierrosta tulee kirjoitetua vähemmän, mutta lukemas tulee kyllä käytyä päivittäin kenelle kuuluu mitäkin! Ja kattomas kuvat:)
 
Mahtuuko joukkoon piinailemaan? Tässä kierrossa oli ajoitettu kaikki todella hyvin ja nyt on dpo5 menossa jos ovistestiin oli luottaminen. Rinnat kipeät ja mahaa nippailee, mutta kuten toisessa ketjussa sanoinkin niin sama tapahtuu ennen menkkojakin joten en nosta toiveita korkealle.
 
Oijoi miten jännäks taas menny täällä monilla :popcorn:
Mun mies läks reissuu ja tehtii viimeset talletukset äske, KP 13/28. Eli ollaan nyt talleteltu KP:10&13. Mitä luulette riittäiskö? Vielä ei oo ollu yhtään ovisoloja mikä on outoa :eek: Voisko johtua siitä etten nyt stressaa? Tai sit on just joku kierto missä en ovuloikkaa ja en tiedä sitä, kun en testaile. Kamalaa tää yrittäminen :(
 
Eläinystävä, varmasti riittää! Mä tein aiempien ovisolojen vuoksi ekat ovistikut vuosiin ja heti tuli plussa siihen. Hyvin meni olot yhteen tuloksen kanssa.

Nyt on tullut "oloja" tän päivän aikana. Lämmöt on 37, paleltaa, rinnat kipeät ja kipeä olo muutenkin. Liittyy varmaan tohon haamuun. Saas nähä mitä huomenna näkyy. :)
 
Pahoittelut Lara :(

Mullinmalli hienosti kyllä vahvistunut. Mites pitkään teillä on ollut yritystä?

Eläinystävä, toivottavasti ovis yllättää parin päivän sisään :)

Mulla alkoi tosi aikaisessa vaiheessa ovisolot, ja plussa olikin jo kp 12. Kiertopäiviä on noin 26/28. Viimekierrossa ovis oli muutaman päivän myöhemmin ja menkat alkoi normia aikaisemmin.
 
Mies tulee reissusta vasta maanantaina eli auttamattomasti liian myöhään tähän kiertoon. :( Tietty paras olis ollu viel muutaman päivän päästä puuhailla. Mullaki alko menkat aikasemmi viime kierrossa, sama ku Yrittäjä J:llä.. outoa. Ja mulla oli siin kierrossa vaikka mitä oloja. Nyt ei mitää mahatuntemuksia tai särkyjä ollu..

Laitoinpa kotitesteihin parin kympin tilauksen meneen, nyt tulee puikkoa, digiä ja liuskaa. Kohta se hulluus alkaa taas :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussanneille <3 Ja tsemppiä negan saaneille!! :hug:

Täällä kp16/28-30. Aamulla oli todella vaalea viiva ovistestissä, mutta nyt iltapäivällä jo huomattavasti tummempi!! Olisikohan lh-huippu käsillä?? Kuva mukana. Ajattelin että mulla ei edes tule ovulaatiota tässä kierrossa kun stressi on melkoista, mutta ehkä sit kutienki..? =)

WP 20141001 006
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä