Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
No heips naiset =). Mie haluun kiittää teitä kaikkia tuesta tän yrittämisen aikana. Ei tällaista yksin olisi jaksanut. Paljon täällä onneksi niitä ilon hetkiäkin koettu, aina niin kiva toivottaa tervemenoa odottajiin. Asiaan saa myös perspektiiviä täällä. Ei se vauvan saaminen vain niin helppoa kaikille ole. On monia keillä homma venynyt vuosiin. On myös kiva nähdä nopeasti onnistuvia =). Olipa nyt miten tahansa, kaikki sitä vauvaa taatusti toivoo yhtä paljon.

Naisen kroppa on kyllä ihmeellinen. Voisi kirjoittaa vaikka kirjan omastaankin:D. Onpahan oppinut siitä ainakin paljon.

Minä toivon jokaikiselle vauvaa tahtovalle, että jokainen saa toivomansa vielä joku päivä! Älkää tätä palstaa lopettako ikinä! Kyllä vertaistuki on se paras tuki. Monet naurut ja kyyneeleetkin vuodattaneena lueskellessa teidän kirjoituksia. Verkkokalvoihin on todennäköisesti piirtynyt punaiset viivat tämän seurauksena :D. Ei varmaan pahitteeksi näön tarkastukseen ajan varaaminen.

Viime joulukuun alussa luulin olevani raskaana. Olikin ensimmäinen ovulaatio päällä ja sitten tuli ekat menkat sitten synnytyksen. Tämän myötä päätös että kuopukselle kaveri. Kävikin onnekkaasti että tulin heti raskaaksi, mutta se pieni ei matkassa pysynyt :(. Jos olisi, olisin pari viikkoisen vauvan äiti nyt. Jatkettiin yritystä ja otettiin ovistikkuakin käyttöön. Imetys loppui huhti-toukokuun alussa ja sen myötä kierto normalisoitui, tulin raskaaksi taas, juhannuksen taiat vain meni pieleen ja sekin epäonnistui. Aiemmat lapseni saivat alkunsa max. 3kk jälkeen päätöksestä että vauva saa tulla. Kuopus yhdestä yhdynnästä. Mikä nyt on? Tämä liika yrittäminen ja toivominen? Vaiko kehossa joku vika? Vai eikö näin vain enää meille ole tarnoitettu? Sitä en tiedä. Uskon kuitenkin saavani vastauksen vielä tulevaisuudessa. Toivottavasti se auttaa ymmärtämään tätä asiaa. Uskoisin kyllä. Nyt elämä jatkuu. Yhden vauvan paikka kuitenkin tuolla sydämessä vielä on, joten hetken se ottaa että nämä asiat unohtuu. En tiedä mitään ihanempaa kuin raskaus, kasvava vauva ja masu, synnytys ja se ensikohtaaminen.. imetyshetket, vauvan kehitys, ensi hymy. Nämä kaksi keskenmennyttä elämänalkua.. ne ei unohdu tietty koskaan. Juuri nyt menkkojen alkaminen tuntui jotenkin vapauttavalta, kertonee minullekin stressin määrästä.

Toivon sydämestäni teille kaikkea hyvää, jokaiselle. Minun on nyt poistuttava täältä, jotta onnistun siinä, että vauvahaaveilut saa jäädä. Olette ihanaisia <3

Sydämellä Nelli, ikuinen vauvahaaveilija.

NelHM:lle parhaimmat toivotukset jatkoon !
Lukematta vielä muuta niin kerron että kävin labrassa. Raskaustesti verikokeella negatiivinen. Menkat 8pv myöhässä ja on ollut jomotteluja..nyt ja jo viikko sittenkin. Kuukautisia ei vaan näy :( mulla on tosi säännöllinen kierto ja tämmösenä neurona aloin jo miettii kaikkia vakavia sairauksia.
En käsitä missä ne menkat on! Jos ovis oliki myöhänen niinku olen arvellut oireista, niin sillai laskettuna menkat ei olis vielä pahasti myöhässä.
Pitäs koittaa relata et kroppa lähtis toimii..mut väkisinkin tässä miettii kun ei koskaan ole tämmöstä käynyt.
Paitsi parikymppisenä oli kerran (!) kierto reilu 50pv. Ja siitä on siis about 12 vuotta nyt. Muistan koska ihmettelin kovasti ja luulin olevani raskaana.

"Yllättäen" tarttui kauppareissulla pc paketti mukaan ja pitihän sekin uittaa :whistle:

Testiajalla
image

Kyllä mie taas jotain hailuraa testiajalla näin.... Kuivassa just ja just viivanpaikka...

Tissit on kyllä ihan törkeän kipeät!!! Jännä että monesti aamulla tuntuu et jaa, ei ne enää ookkaan niin kipeät kun edellisenä päivänä ja iltaa kohti sit taas pahenee, kovenee kosketusarkuus... Hmmm... Jännät paikat kieltämättä....

Voi nelHM sua tulee ikävä!! Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi jatkoon <3

Omaa napaa pikaisesti: oviskivut palasi ja testissä vahvaa viivaa :) tasavahvat ei oo mutta pc:llä melko varmasti olis tasavahvat näillä oireilla.. en ota stressiä, eiköhän se ovis sieltä tulee!

Haalea viiva näkyy mutta vahvenemisesta en tiedä.

Jee kp 12 ja tänään alan uittaa ovistikkuja. Tylsää ollu 2 viikkoo ku mitään ei oo tullu uitettuu :) eilen alotettiin tallettelu, mutta ovis varmaan tulossa la tai su.. Ei ainakaan mitään limoja greipeistä huolimatta havaittavissa.

Muok. Nutturuu mikä dpo sulla nyt?

Viimeksi muokattu:
Sulla mimmi92 tulee ovis myöhää, mut taiskin olla pidempi kierto sulla? Nutturuu kyllä se voi vielä vahvistua <3
Mulla myös KP12/28, YK4 Sunnuntaina me alotettiin, sit jos tänää ja huomenna. Pitää vaan toivoo aikaista ovista että keskiviikon tallennus riittää! Niin tekis mieli testailla tikkuja, mutta asialle ei voi mitäön tehdä vaikka ovis tuliski vasta loppuviikosta. Nyt sitä itsekuria tarttis! :LOL:

Viimeksi muokattu:
Toivotaan viivalle vahvistumusta!

Itellä tosiaan esikoisesta haamujen esiäiti :) vahvistui viikossa haaleaksi haamuksi. Sitten kävin verikokeessa + ultrassa näkyi syke niin en enää testannu. Haluaisin kyllä joskus vielä saada ihan selkeän plussan:) ärsyttävä epävarmuus oli. En tosin testannu ku rfsun testeillä..

Eläinystävä, mulla oli aiemmin aina 27-28 kierto. Nyt 2 vikaa ollu niin että menkat alkaa kp 31. Eli luteaaliks jäis ainaki ovistestin mukaan se 12-13 pv minkä pitäis riittää.

Äsken tehty ovistesti ihan haalea toinen viiva.. Katotaan jos olis huomennajo vähän vahvempi

Joo ihan luomusti. Ja siinä kierrossa ei oikeasti edes yritetty. Mulla oli kai sit tosi aikainen ovis ollu ku kp 21 oli ihan selkeitä raskausoireita (en tosin edes ajatellu raskauden mahdollisuutta sillon ku peittoja oltiin heluteltu joskus ajat sitte...)

Mä pelkään että mun ovis ehti mennä ohi. Miksi se munasolu elää niin vähän aikaa :( Eilen aamupäivällä pärähti plussa ja puolen päivän aikaan munasolu oli vielä paikallaan, mutta lähtövalmiina. Emme harrastaneet seksiä eilen illalla, vaikka olisi pitänyt :( tänään aamulla kylläkin, mutta pelkään että oli myöhäistä. Tänään ovistesti oli jo pikkasen haaleampi.

muoks. just vasta alkoi jomottelee oikeaan munikseen mistä se solu pitikin irrota... Eiköhän tässä ole vielä hyvät saumat raskautua :)

Viimeksi muokattu:
Mä olen menossa just hakemaan testiä, dpo7 oletettavasti nyt.

Jännittää koska oireita on joita ei yleensä ole: mahan kipuilua ja pistämisen tunnetta keskellä alavatsaa kohdun kohdalla, kipeät rinnat ja maha turvoksissa. Tuun kohta kertomaan. :)

Yhteistyössä